nedeľa, 5. júla 2015

June Favourites

Ahoj! Trošku s oneskorením, ale ako každý mesiac vám dnes chcem ukázať mojich favoritov. Väčšinu mesiaca som trávila v práci a potom som veľmi nevládala niekam chodiť a podobne, ale to málo čo som za jún zažila si môžete prečítať v článku tu. A dnes sa teda vrhneme na moje obľúbené produkty, doplnky...



1. dekoratívna kozmetika - biely lak O.P.I
V lete je biela na nechtoch jednoducho najkrajšia a najštýlovejšia. Recenziu na lak si môžete prečítať tu. Biela je jednoznačne farbou leta. 
2. kozmetika - micerálna voda Biopha
Túto micerálnu vodu som dostala v swape tu. Veľmi ma potešila, keďže rada skúšam nové značky a o tejto som ešte vôbec predtým nepočula. Samostatná recenzia sa tu neobjaví a tak v skratke o nej. Je to teda micerálna voda, ktorá čistí pleť, odstraňuje zvyšky makeupu aj očného líčenia. Má 400 ml a je zložená z 96% prírodných zložiek. Obsahuje napríklad výťažky z aloe vera, ktoré pleť zvláčňujú, výťažky z nevädze poľnej, ktorá by mala pleť upokojiť a zanechávať ju jemnú a hydratovanú. Je určená aj pre citlivú pleť. 
Pre mňa je micerálna voda porovnateľná s Biodermou, aj zo zelenej, aj z červenej rady. Krásne pleť vyčistí, nevysušuje, nedráždi. Navyše je ešte aj lacnejšia, stojí okolo 5€. Zoženiete ju na internete, ale aj v DM drogérií. 
3. kniha - Tanec s drakmi
Určite ste už počuli o Game of Thrones, seriály, ktorý je adaptáciou kníh od autora G. R. R. Martin. Ja práve čítam piatu knihu zo série Pieseň ľadu a ohňa. Kniha je pre mňa oveľa lepšia ako seriál, ale neznášam, keď mi seriálový nadšenci prezrádzajú dej. Knihy sa dosť pomaly čítajú, je to dosť ťažký štýl písania a sú ešte aj veľmi dlhé. Napriek tomu sa mi však zatiaľ všetky diely veľmi páčili. Poznáte? Aká je vaša obľúbená postava? 


4. oblečenie - fialové šaty 
Sú z Bershky, v najkrajšej farbe, z najpríjemnejšieho, ľahkého materiálu. Skvelé na teplé obdobie aj keď tenké ramienka veľmi nemám rada. 
5. topánky - sandále CCC
Stále som nenašla ideálne biele sandálky a tak mi ich tieto béžové krásky, ktoré ste mohli už viackrát vidieť, nahrádzajú. Vďaka hrubému opätku a platforme sú pohodlné a aj remienka sú mäkké a neomíňajú. 
6. doplnok - kabelka
Asi ste si už všimli že malé kabelky milujem. Všetky tvary, farby, štýly, veľkosti.. Takéto okrúhle sa objavili vo viacerých kolekciách na jar leto 2015 a tak nemohla chýbať ani u mňa. Zajačie ušká jej dodávajú šmrnc, ale aj bez nich je úžasná. Všetky drobnosti čo potrebujem sa tam ľahko zmestia. 
7. seriál 
Dnes seriál nahradím filmom a to Hry o život. Knihy som čítala už dávnejšie, ale k filmom som sa dostala až teraz  a aj napriek tomu, že neboli také dobré ako knihy (ako vždy :D), páčili sa mi a už sa teším na druhú časť posledného filmu, ktorá sa dostane do kín niekedy na jeseň tohto roku. Mimochodom páči sa vám, myslím výzorom, Jennifer Lawrence? Ja sa neviem rozhodnúť. 

8. blogerka - Kissbook
Kto spoznal túto blogerku podľa vlasov nech sa prihlási! Miu zbožňujem už veľmi dlho. Má najlepšie posty plné nádherných fotiek. Baví ma celý blog, úplne celý. Mohla by prispievať aj dvakrát za deň! 
9. youtuber - eleventhegorgeous
Vtipné američanky, ktoré majú viacero kanálov - módny a beauty, lifestylový, vlogový a všetky ma veľmi bavia. Škoda len že polovica tých produktov, ktoré recenzujú sa dá zohnať len v USA :(.
10. random - výlet do Londýna
Jupíí. Ani som to nečakala a zrazu mi sestra kupovala letenku do Londýna. Spať budeme u blízkych, takže teraz už šetrím len na  cestovanie po meste, múzeá a nákupy. Tešenica na septembrový výlet obrovská. Jednu chybu to má a to, že výlet do Prahy sa asi zrušil. 

26 komentárov:

  1. Micelárka BioPha se mi líbí, ale myslím, že jsem ji v DM zatím nepotkala. Musím to zkontrolovat. Výlet do Londýna závidím. Určitě to bude super
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nechceš ma do Londýna zobrať so sebou? Nezaberiem veľa miesta... :D
    Ale nie, uži si to tam a hlavne veľa foť, už sa teším na "Londýnske posty" ^^

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. se máš do Londýna :3 taky bych brala, jinak šaty jsou úchvatný, moc mám ráda fialovou barvu.
    A Jennifer Lawrence se mi nějak extra nelíbí... ale jak kdy :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nedivím se, že je O.P.I tvůj oblíbený lak, můj by byl taky, kdybych ho měla :D
    Ale každopádně s tebou souhlasím, bílá v létě je na nehtech úžasná! :3
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šaty vypadají nádherně! :) A malá kabelka je taky super, jen škoda, že mně by se tam nevešla ani peněženka :D Miu jsem na fotce hned poznala, její články jsou skvělé a ty fotky má boží to samozřejmě souhlasím :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty botičky jsou skvělé :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/tag-25-nahodnych-otazek.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Micerálnu vodu som používala aj ja no radšej mám tu od Biodermy :) Kabelka s uškami je nádherná :O :)* a tvojho výletu do Prahy je mi ľúto, a tak si aspoň uži skvelý Londýn ;).
    Všetkých ktorých baví svet kozmetiky pozývam na moju súťaž o tri kozmetické balíčky :

    http://everydaywithlola.blogspot.sk/2015/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Užij si Londýn :) OPI bych chtěla vyzkoušet a překrásné botyy :))

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Podľa mňa je Jenn pekná, taká prirodzená :-) Uži si to tam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásné šaty <3 a Mia je skvělá, její články mě také moc baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc hezký a inspirativní článek. Bílý lak naprosto zbožňuju, to mi přípomíná, že mi už dost vysychá a měla bych si pořídit nový.
    Jinak díky za tip na blogerku, má moc hezký úsměv a působí sympaticky, určitě její blog zkouknu.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. šaty, kabelka i boty jsou krásné :). Hunger games jsou moje srdcovka a hned jak vyjde druhá část třetího dílu, budu stát u dvěří v kině a vtrhnu tam jako první :D Jenn Lawrence je podle mě na tuhle roli jako dělaná a Katnisss hraje fakt dobře, je to jedna z mých oblíbených hereček :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mia aj eleventhegorgeous sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Šatičky vypadají krásně! ♥
    A souhlasím, bílý lak vypadá na nehtech luxusně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ten Londýn bude určitě skvělý, moc si ho užijte! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hunger Games miluju a Jen taky. Rozhodne mi prijde jako krasna holka :)

    xxx

    www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Přidávám se k ostatním a chci do Londýna :) tu micelárku mají i v Česku v DM? Já jí tady v Německu zatím neviděla,ale chtěla bych jí vyzkoušet. Ty šaty jsou krásné. Nádherná barva ;)

    http://theelegantzone.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Fialové šaty jsou krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Já teď zrovna čtu Střet králů a musím říct, že u mě se seriál knihám vyrovnává. Jinak mou oblíbenou postavou je Joffrey, který zatím v knize ještě je :D A Jennifer se mi moc líbí, ale ne jako Katniss...snad teda chápeš, jak to myslím :) -L

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks