streda 1. júla 2015

Môj jún

Ahoj! Jún je za nami a ja som tu dnes s fotkami alebo skôr momentami, ktoré som za tento mesiac stihla nafotiť, ale hlavne zažiť. Niektoré fotky vám nemusia nič hovoriť, ale ja si vďaka nim neskôr pripomeniem mnoho vecí, pousmejem sa nad nimi a spomeniem si na ľudí, s ktorými som zažila tie pekné chvíle. 

Aj keď počasie v júni nebolo vždy ideálne, zažila som mnoho krásnych dní a hlavne západov slnka. Fotila som umelé tulipány v reštaurácií, pretože sa mi strašne páčili :D. A bola som v Trenčíne a fotila hrad z bagetérie. 

Stála sa sama seba pýtam, kedy sa začnem zdravo stravovať. Na svete je však toľko dobrôt, že nemôžem odolať. Som proste žrút. 
Stále som si fotila nohy. V chladnejšom počasí to istili conversy. Nosila som tiež najkrajšie čierne topánky na svete. Opätok je v pohode, ale remienok okolo nohy omíňa ako svet, čo mám robiť? :/ A špicaté balerínky sa mi najviac páčia.
Bola som na pár filmoch na Artfilme, Trenčianske Teplice sú v istých častiach veľmi pekné a na teplú lieskovoorieškovú kúpeľnú oplátku by som tam chodila aj každý druhý deň. A ďalší, trošku zamračený, západ slnka.
Bola som na festivale, kde som si dala ľadovú kávu s najštýlovejšieho "stánočku" (bodkovaná Volkswagen dodávka "Folcík"). Zažila som jeden z najlepších koncertov a bola to česká kapela Kryštof. A zmrzlina nemôže chýbať! 
Ako ste sa mali v júni vy? 

13 komentárov:

  1. Krásne fotky ako i celkový článok :) Ja radšej ani nepočítam, koľko káv, som tento mesiac vypila... :D

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pro mě byl červen strašně fajn měsíc, vždycky tak dobíjí energii! Krásné fotky :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky určitě sis minulý měsíc užila :) To s tím stravováním máme stejně, jak bych mohla jíst zdravě, když na každém rohu číhá nějaká dobrota? :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten kávový stánek je suprový!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělé fotky! :3 Ty jídla, takové mňaminy :3 Závist!!! :D
    A Nikos, toho jde poznat snad všude :D
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super fotky a to jídlo ještě lepší. Taky nejím nijak zdravě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pěkné mnamky, jak vidim, nejsem jedina, kdo není úplně vedle z toho aby furt dodržoval zdravé stravování a na pohodu si dopřává něco, co má od listů salátů sakra daleko :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pěkné fotky :)) taky nejím zrovna nejzdravěji, i když aspoň ráno se snažím :D :)) a Kryštof jsou super, na živo jsem je ještě neviděla, ale moc bych chtěla :))

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělé fotky :) s jídlem to mám podobně :D na koncertu Kryštof jsem byla minulý rok a bylo to fakt skvělý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ta pizza OMG slintám tu nad obrazovkou :DD
    krásne fotky :)
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks