pondelok, 13. júla 2015

Nový design

Ahoj! Ako ste si všimli môj blog prešiel veľkou zmenou, dostal nový šat a to vďaka veľmi milej Dany. Veľmi ju baví vytvárať nové designy a tak pre mňa vyčarovala tento, ktorý tu pobudne asi veľmi veľmi dlho, keďže ja som na tieto veci ohľadom html, css kódov a celkovo designu úplne ľavá a ani vďaka obrovskému množstvu tutoriálov som sa v tom nenaučila chodiť. 
Moja predstava bola jasná: jednoduchý, prehľadný, ničím nerušiaci design v jemných farbách. Taktiež som chcela nové menu, zaujímavejšie kategórie blogu. Predstava bola, ale sama, bez Dany by som takúto veľkú premenu nikdy nezrealizovala. 
Kategórie sa teda skladajú zo siedmych štítkov. Obľúbencov už poznáte, tak ako aj outfity, ktoré som chtiac nechtiac premenovala na oútfity, aby mi to pekne sedelo (nejaký nápad na štítok ohľadom outfitov, módy, oblečenia, kde sa bude nachádzať písmenko ú alebo ľ?). 
Štítok unboxing vás prevedie článkami o rozbaľovaní balíčkov, či už z eshopov alebo swapov. Už ste tu mohli vidieť pár "recenzií" na eshopy, kde hodnotím prehľadnosť stránky, objednávky, možnosti platby, poštovné, dodaciu dobu, balenie a nakoniec kvalitu výrobkov. V blízkej dobe mi majú prísť ďalšie tri balíčky, takže sa máte na čo tešiť.
Pod štítkom recenzie sa budú ukrývať väčšinou recenzie na kozmetické, beauty produkty. Zážitky vás prevedú mojim instagramom, fotkami z výletov, ale aj bežných dní. Pod random článkami si môžete predstaviť rôzne informačné, inšpiračné, wishlistové články, giveaway a pod. 
Nakoniec nákupy s novinkami, ktoré pribudli do môjho šatníka, botníka, kozmetického stolíka (žiaden nemám, ale chápete :D), knihovničky apod. 
Týmto by som sa chcela Dany veľmi poďakovať za pomoc, určite ochekujte jej blog. Na jej blogu okrem iného tiež nájdete aj tipy pre blogerov, jednoduché tutoriály, celé designy blogu, ktoré si zadarmo môžete stiahnuť. Dany vám tiež rada a ochotne pomôže, ak jej napíšete na asku alebo facebooku.

Ako sa vám páči nový design?

24 komentárov:

  1. Nový design se mi líbí. Hlavně oceňuju změnu stylu archivu. V tom novém se snáze hledá :-)
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekkný dizajn :) To poskladanie kategórii je super, ale tiež ma nenapadá nič na "u". Dany mi tiež pomohla s dizajnom, poslala mi šablónu, ktorú mi potom ešte kamarátka pomohla upraviť :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je opravdu moc krásný, šíleně se mi líbí jak máš ty kategorie tak poskládané, aby ti z nich vyšlo tvoje jméno! :) Tohle je skvělý nápad :) Taky bych chtěla změnit design a celkově nějak změnit vzhled blogu :) ale tím, že jsem dělala pro holky na blog.cz designy, tak mi přijde blbé (a vlastně ani nechci) se někoho doprošovat :D :D
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je krásny, taká jednoduché a priehľadný, ja zbožňujem túto farbu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný, jednoduchý a účelný design a hlavně působí tak hezky jemně. Dany umí moc krásné desy :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný ..je taký jemný a ničim neruší :) Aj ja som si pred pár dňami urobila nový design ak chceš možeš sa pozrieť budem rada :) http://sonickasglamour.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Design je opravdu nádherný :) Budu tvůj log navštěvovat ještě raději :) Já bych na svém blogu uvítala také takovou úžasnou změnu, bohužel jsem zatím nenašla nikoho, kdo by mi s tím pomohl :)

    http://sweetelis.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělý nový design! :-) Hezky to tady prokouklo!


    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Zvu Tě k nám na blog k naší historicky první giveaway z Turecka plnou překvapení!
    http://natalieklara.blogspot.cz/2015/07/turkiye-2015-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak tohle je moc hezký design. :-) Jednoduchý a Dany zvolila velmi příjemnou barvičku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super sablona. Urcite sa to prejavi aj na vyssej navstevnosti, lebo blog hned na prve kliknutie zaujme.
    /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásny dizajn! Ja som si ten svoj robila sama a aj to tak vyzerá... :D

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já bych asi klidně vynechala horní lištu (resp. mohla by být fixovaná nahoře a neposunovat se se stránkou), ale jinak je to krásné, jednoduché a příjemné a to menu je nápadité!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásný design, určitě ti musel zabrat spoustu času :) moc se mi líbí rubriky, ze kterých
    vzniká název blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nový design sa mi veľmi páči♥
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Páni, ten design je dokonalý! Myslíš, že by mi Dany taky pomohla? :O :))
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak bude mať čas tak určite, skús navštíviť jej blog a opýtať sa jej :)

      Odstrániť
  16. To je krásný design! Ty kategorie jsou skvěle udělané. Moc se mi to líbí. Máš vše dobře přehledné. Pochvala pro tebe i pro Dany. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásný, svěží, jednoduchý! :-)
    Dany chválím, tento design se mi moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásnéééé!!! Žlutou mám moc ráda, takže se mi změna líbí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Pripájam sa k ostatným a tiež chválim nový vzhľad blogu. Aj mňa dostali tie kategórie a ten nápad s názvom Tvojho blogu. Fakt super! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks