nedeľa, 19. júla 2015

Orange

Ahoj! Dnes vám predstavím dva produkty od značky Sleek. Oba v podobnom odtieni, ale jedná sa o dva rozdielne produkty. Prvým je rúž. Dlho som hľadala nejaký výrazný oranžový odtieň, ktorý by bol skvelý, výrazný na leto. Nakoniec som našla tento True Colour Lipstick v odtieni Peaches & Cream. K tomuto rúžu som si objednala ceruzku na oči Eau La La Liner v odtieni Melba. 

Obal rúžu je matný a hlavne malý, čo mi absolútne vyhovuje. Pri iných značkách sa stretnete s rúžom rovnakej gramáže a obal je tak o polovicu väčší, ale na čo je to dobré? Preto sa mi malinké balenie rúžu veľmi páči. Ceruzka je klasická, strúhacia s vrchnákom. Čo sa mi však páči je farebný koniec a tak hneď viete po akej ceruzke siahate.
Rúž má síce krásnu farbu (dosť sa odlišuje od oficiálnej fotky), ale na perách vyzerá neskutočne neprirodzene. Aby toho nebolo málo tiež sa vlieva do vrások, takže ak máte suché pery, tento rúž nie je nič pre vás. Je skôr balzamovej konzistencie a preto ani pigmentácia nie je vôbec svetová, na perách nie je farba vôbec zjednotená. Rúž teda používam len občas a to len jemným vklepaním do pier, pretože tá farba je na mňa naozaj veľmi neprirodzená a kvôli tej konzistencií nevyzerá celkovo dobre.
Po vlne kritiky na rúž sa dostávame k linke na oči, ktorá je skoro perfektná. Má skvelý odtieň, pigmentáciu, dlhú výdrž, nerozmazáva sa a celkom ľahko sa aj odličuje. Kvôli tomu, že je trošku suchšia, sa horšie nanáša a to je jej jediná chybička krásy. Inak jej nemám naozaj nič vytknúť. Je to vlastne jeden z mála výraznejších produktov, ktoré používam na oči. 

Aké produkty ste od Sleeku vyskúšali vy?

33 komentárov:

  1. Já mám od Sleeku takovou tu paletku, kde je bronzer, rozjasňovač a tvářenka. Jsem s tím produktem spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám od Sleeku hrozně ráda paletky na oči, ale rtěnku jsem ještě nevyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám celkovo radšej také krémové pigmentované balzamy ako rúže. Mám celkom suché pery a vyhovujú mi jedine rúže od Essence :) No najviac som si teraz obľúbila dermacol lip colour :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Barva vypadá hezky, já mám od Sleek takovou výraznou růžovou rtěnku, pigmentace skvělá, akorát já takový odstín moc často nevyužiji :-) Ale to maličké balení se mi na ní taky moc líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odstín rtěnky vypadá skvěle, značku Sleek jsem ještě nezkoušela. Já mám oranžový odstín od Astoru a jsem s touhle rtěnkou teda moc spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musím pozrieť, pretože tú správnu oranžovú som zatiaľ vôbec nikde nenašla :)

      Odstrániť
  6. Od Sleeku som ešte neskúšala nič, no tá linka vyzerá fajn!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sleek se mi zatím tedy vyhýbá, ale myslím, že to nebude trvat dlouho a dostane se ke mě taky :D Ten odstín je opravdu moc hezký. Takovou barvu rtěnky mám hodně podobnou a na léto vypadá opravdu moc dobře :-) Hodí se i na podzim, ale přes zimu si zase odpočine.. :-) Skills of Art

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekné a na leto ako stvorené :)
    Ak máš chuť súťažiť pozývam ťa na moju letnú súťaž o 3 kozmetické balíčky :) Budem rada ak sa zúčastniš.
    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já od sleeku nemám nic,ale lákají mě paletky :)
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. this is great!! i really hope you're having a wonderful day :))

    mfashionfreak♥blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Od sleeku jsem ještě nic neměla, ale škoda té rtěnky.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já jsem od Sleeku nevyzkoušela zatím nic, ale chtěla bych vyzkoušet nějakou baletku nebo tvářenku. Upřímně ale závidím tu statečnost jít do takovéhle barvy, já mám sice ráda výrazné rtěnky ale jsem si jistá že s oranžovou bych vypadala strašně :D Každopádně ta tužka vypadá opravdu dobře! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já od Sleeku taky nemám ještě zatím nic, ale strašně mně to láká. Jinak ta linka na oči vypadá strašně pěkně. Mně se poslední dobou začali líbit takovéhle barevné linky a ta tvoje má strašně krásnou barvu. :-)
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť
  14. parádne farby! na rúž takejto farby si už dlho brúsim zuby:):) a aj linka je super, taká letná, s tou nepokazíš nič
    Girl Who Is Obsessed.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. škoda, že ta rtěnka takhle zklamala, oranžová tužka na oči už by mi asi nesedla :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Orange is a bold color - Would have loved to see you rock it!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. oranžové rtěnky jsou v létě moc pěkné :) tuto malou rtěnku od Sleeku jsem měla
    také, akorát v korálovém odstínu a za mě také spíše zklamání :/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. od tejto značky som ešte nič nemala, ale ako vidím, určite vyskúšam ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jednou jsem měla období, kdy jsem úplně oranžové rtěnky milovala ♥ myslím, že je na čase se k tomu opět vrátit :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Nad Sleekem už párkrát uvažovala, ty jejich rtěnky vypadají skvěle :)
    HollyChicc

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Jednu dobu jsem hrozně sháněla nějakou krásnou oranžovou rtěnku, ale když jsem jí sehnala, přišla mi taky nepřirozená a neslušela mi, takže jí nenosím.
    Ale vypadá krásně, a i ta tužka. A skvěle ladí s designem blogu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tak máš u mňa body za odvahu, pretože si vôbec neviem predstaviť ako by na očiach vyzerala oranžová linka :)

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz v lete je to úplne super pocit nosiť niečo také :)

      Odstrániť
  23. So značkou Sleek skúsenosti nemám. Rúž i ceruzka majú veľmi peknú farbu. Na leto priam ideálne. Škoda, že si neurobila fotku ako to vyzerá na ústach :)

    http://margifashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. So značkou ešte skúsnosti nemám, ale možno pozriem ďalšie odtiene tých liniek :) Určite vyzerá na oku super :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Sú to fakt krásne odtiene, ale ako tak pozerám, to je asi všetko .. :) Oranžový rúž neviem či by som si dala, to chce trošku viac odvahy ako mám ja.. :) Ale pekne pigmentuje tá linka.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. wow, vypadají velmi pěkně :D
    www.terona98.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Tie farby sú veľmi krásne. Stále sa odhodlávam objednať si niečo od Sleeku, majú krásne produkty, ale vždy keď otvorím svoj kozmetický kufrík, tak si uvedomím, že toľko produktov nemám šancu spotrebovať ani do konca života :( :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks