streda, 22. júla 2015

Outfit

Ahoj! Dnes len rýchly článok s mojim outfitom. Konečne som zohnala vysnené Slip ony, takže teraz ich nedávam dole z nôh. Tak teraz už len zohnať nejaké biele, béžové a staroružové :D.

Momentálne najobľúbenejšia biela kabelka z H&M, do ktorej sa mi zmestí všetko potrebné a to mi stačí! A tiež milujem šortky s vysokým pásom, ku ktorým môžem bezstarostne nosiť krátke tričká, pretože mi nevykúka žiadny faldík.
crop top, slip on - New Yorker, šortky - Zara, kabelka - H&M
V poslednej dobe som tiež akási minimalistická, čo sa týka doplnkov. Neviem či to je letom, ale nenosím náušnice, náhrdelník, náramky, nič. Máte to tiež v lete tak?


38 komentárov:

  1. Ja tiež v lete moc nenosím dopnky :D

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super outfit! Já poslední dobou taky pokukuju po nějakých kraťáskách s vysokým pasem, ale pořád nic co by mě oslovilo a totéž se slip-ony :( Jinak v létě taky nenosím doplňky a někdy ani v zimě :D :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. doplňky taky v létě moc nenosím :D. ta kabelka je úžasná! :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta kombinace kraťasů s vysokým pasem a krátkýho trička je libová! :D
    a ta kabelka, přesně takovou bych teď taky potřebovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šortky s vysokým pasem miluju! :) A s doplňky to máme stejné :D

    Infinity of colors

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super outfit :D Tá kabelka je skvelá, ja teraz zháňam takúto len čiernu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kabelka je vážne úžasná! Skvelý outfit :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mne sa veľmi páči tá taška :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja na šperky nie som nikdy minimalistická, lebo ich úplne zbožňujem :D A veľmi pekný outfit! Super kabelka! :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Outfit je moc pěkný a pohodlný. Já šperky moc nenosím. Jediné, co mám vždy jsou náušnice. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pěkný outfit, šorty z vysokým pasem bych také potřebovala :)
    btw. slipony jsem také téměř nesundávala a teď je mám leda tak na vyhození :D


    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mega outfit!♥ Ja to mám práveže cez leto úplne inak, zbožňujem kombinovať náhrdelníky, náušnice a náramky.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mega outfit!♥ Ja to mám práveže cez leto úplne inak, zbožňujem kombinovať náhrdelníky, náušnice a náramky.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty si neskutečná!:) Máš nádhernou postavu!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vôbec, ale nič iné mi neostáva ako byť spokojná :D

      Odstrániť
  15. Šortky s vysokým pasem jsem si tohle léto zamilovala! Už si ani nedokážu představit žádné jiné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásne slip-ons! taktiež som sa po nejakých obzerala a ako pozerám, v New Yorkeri ich majú celkom dosť, tak tam asi zájdem:D
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. pekný outfit, kabelka tak akurát, fakt :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty botky jsou super i ta kabelka. Zrovna sháním nějakou malou bílou a tahle je fakt pěkná! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Moc krásný outfit !!! Nejvíce mě však zaujala tvé boty a kabelka, která je sic jednoduchá, ale krásná :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. šortky sú super
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Super outfit, len ja v tomto horku by som nedokázala vziať na nohy niečo také na nohy a tiektiež ani nič s rukávom (hoci s krátky) :D
    Proste ak by niekto začal chodiť po vonku v plavkách tak sa určite pridám :D Hoci neviem ako by na to reagovala moja šéfka na praxi :DD

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak toto už bolo navečer, ale v posledných dňoch je akékoľvek oblečenie neznesiteľné :D
      šéfka by asi nebola nadšená, nám aspoň niekedy na brigáde kúpia nanuk, ale to fakt len niekedy :D

      Odstrániť
  22. Kraťase sú super, tiež mám podobné! :) doplnky práveže v lete nosím tuším ešte viac, hlavne kopec náramkov a tyrkysových prsteňov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Skvělý outfit, Ľ :3 Ten top se mi moc líbí :)))
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Super outfit, nějaké takové kraťasy bych taky potřebovala. :)
    Já doplňky nenosím moc ani jindy v roce, no v létě maximálně gumička na ruku, to maximálně mohu počítat jako doplněk. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ta kabelka je dokonalá! Celkově ti to moc sluší, chtěla bych mít nohy jako ty. :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Teda slip ony ti tiše závidím.... Pořád je sháním a ne a ne najít ty pravé :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v New Yorkeri som si už dlho nič nekúpila, ale tieto Slip Ony ma tam zaujali, kúpila som a neľutujem, za 8€ bez zľavy a teraz ich ani nedávam dole :)

      Odstrániť
  27. Slip ony jsou skvělá věc - já je zbožňuju v téhle i plátěné podobě a kabelka mě hrozně baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ja doplnky ako šperky a tak nenosím vôbec, ale fakt vôbec, ani na stužkovej som dokonca nemala :D páči sa mi kabelka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Já doplňky nenosím skoro vůbec, ale je fakt, že v létě mi přijde, že jakoby víc 'zatěžují' hah. Outfit ti ale moc sluší :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ty šortky se mi moc líbí, taky nosím nejradši s vysokým pasem..ted už vlastně ani žádné jiné.
    btw: moc pěkný design!:)

    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks