pondelok, 27. júla 2015

Random

Ahoj! Ako ste zvládli tie najväčšie horúčavy týchto dní? A ako si celkovo užívate prázdniny? Ja som sa krásne potila v práci a potom som už len bola doma a odpočívala. Ale počasie sa už umúdrilo a včera sa to už dalo celkom vydržať. Do konca augusta mám odovzdať v škole jednu prácu, ale povedala som si, že na nej začnem pracovať až tento týždeň. Dúfam, že vy nemáte žiadne takéto otravné povinnosti. 


Dnešný post je len taký informačný. Začínam testovať tieto tri výrobky a musím to sem napísať, inak ich vôbec nebudem používať pravidelne. Zubnú pastu White Look a olejček Kneipp som si našla v DM boxe tu. Tonikum Plantur 39 podporuje rast vlasov a stačí ho raz denne aplikovať na 5 malých miest do pokožky hlavy.
Takisto mi na testovanie prišiel očný krém od Karin Herzog a masážitko Cellublue. Takže sa môžete tešiť na viacero recenzií. Od tety z neviem koľkáteho kolena, ktorá žije v zahraničí som dostala túto paletku Urban Decay. Je to The Dangerous Pallete, ktorá nie je vôbec používaná. Má 6 tieňov, ale páčia sa mi z nich len 4 a ceruzka a tak premýšľam, že by som vám ju posunula do Giveaway. Ako hovorím je nepoužívaná, chýba jej len báza pod očné tiene a obal je trošku doškriabaný a tiež absolútne netuším či je to originál alebo nie, takže mi do komentárov napíšte čo si myslíte. Máte záujem?

Minulý týždeň som tiež odosielala dva balíčky, tak dúfam, že dievčatám už prišli. Jeden ako poďakovanie za nový design. Druhý bol swap a tak sa tu v blízkej dobe objaví unboxing malinkého swapu z Českej republiky. Tiež dnes idem poslať ďalší swap, trošku väčší. Čo v ňom bolo vám ukážem až neskôr. 
Tiež čakám balíček z jednej stránky s oblečením, ktorý som objednávala za nie malú sumu už pred mesiacom a tak som zvedavá či vôbec balík dorazí. A tiež mi má prísť ďalší Kawii box. Unboxing toho marcového si môžete prečítať tu

V týždni som tiež po dlhej dobe navštívila Second Hand. Bola som tam už viackrát, ale prvýkrát sa mi stalo, že sa mi naozaj niečo zapáčilo a tak som si odtiaľ odniesla burgundy šortky s vyšším pásom a tričko so strapcami.
A čo vy? Nakupujete v sekáčoch?

17 komentárov:

  1. Těším se na recenze produktů, celkem mě zajímá ta pasta :) Jinak věřím že holky měly z balíčků radost, já chci také někdy udělat swap, ale zatím jsem se k tomu ještě nedokopala :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super produkty, těším se na recenze :)
    xx Sab | http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. šortky jsou pěkné! :) dobře jsi je našla.
    olejíček na vlasy jsem měla taky, ale trošku jiný a z Tety a popravdě nic moc :D, tak snad ten tvůj bude lepší. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý článok. :) pastu na bielenie zubov práve tak isto testujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šorty a tričko jsou nádherný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O týchto produktoch som ešte nepočula :-) Veľmi sa mi páči to tvoje nové tričko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na recenze se moc těším! Ty šortky vypadají nádherně :)

    July Favourites

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty šortky jsou pěkné :-) Já do sekáče občas zajdu, myslím, že se tam někdy dají najít super kousky :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. to tonikum vypadá dobře, určitě na něj napiš recenzi, zajímalo by mě, jestli funguje! :D
    a to triko je boží :O

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ty jo, tak to ti vůbec nezávidím, že máte i takhle přes léto povinnosti do školy, to musí být hrozná otrava.. :/ jinak do sekáčů taky chodím ráda, ale vždy když se mi tam něco líbí, tak je to na mě hrozně velký :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani nevrav, mali tam milión blúzok a šiat, ktoré by sa mi páčili, ale všetky veľké :(

      Odstrániť
  11. Veľmi ma oslovila beliaca zubná pasta a tričko :) Len tak ďalej

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks