sobota, 25. júla 2015

Spotrebované

Trikrát hurá! Konečne zapršalo. Tie horúčavy už boli niekedy neznesiteľné a tak sa mi zdalo, že trvali snáď nekonečno. Nekonečne dlhú dobu sa tu tiež neobjavil článok o spotrebovaných výrobkoch a tak sa rovno vrhnime na to. 
Tentoraz sa v tomto článku nachádza iba jeden výrobok, ktorý si zaručene kúpim znovu. Je ním Duac gél na aknóznu pleť. Je na lokálne použitie, vysuší vyrážku a tá rýchlejšie zmizne, ale je žiaľ na predpis. Recenziu naň a ďalšie podobné produkty nájdete tu
Prejdem k produktom, ktoré si možno kúpim znovu, medzitým chcem však vyskúšať ďalšie, podobné. Prvým produktom je Dermacol micerálna voda Detox and Defence. Pleť vyčistí, odstráni zvyšky makeupu, nedráždi pleť ani oči. Momentálne však používam micerálku od značky BioPha (spomínanú tu), ktorá učiní rovnakú službu a navyše je aj lacnejšia. 
Medi krému na aknóznu pleť som verná už dlhšiu dobu, je z lekárne a stojí do 4€. Má ľahkú konzistenciu, rýchlo sa vstrebáva, nedráždi, používam ho na noc aj ráno. Stav pleti nijak extrémne nezlepšuje, vyhovuje mi, ale chcem vyskúšať niečo nové. Nejaké tipy? 
Garnier Neo je deodorant krémovej konzistencie, ktorý krásne vonia aj po niekoľkých hodinách a pokožku podpazušia nedráždi ani po oholení. Opäť chcem vyskúšať niečo iné, ale úplne tento deodorant nezavrhujem. 
K produktom, ktoré si znovu nekúpim patri dve vône. Obe som dostala, vyhovovali, milujem totižto ovocné vône. Prvou, menšou je Bruno Banani Magic Woman, ktorá je možno až príliš sladká. Vydrží v poriadku aj celý deň, ale od tejto značky milujem Pure Woman a tej ostanem verná. 
Adidas Fruity Rhytm bola ľahká ovocná vôňa, ktorú som rada používala teraz v lete. Výdrž bola však celkom mizerná, možno nejaké tri hodiny. 
Balzam Balea je taký obyčajný balzam, ktorý sa ľahko nanáša, vstrebáva, ale jeho hydratačné schopnosti sú nič moc a je jedno akú máte príchuť. Áno vyskúšala som ich už veľa. Za mňa teda nie. 
Avon krém na telo je úplna klasika, ľahko sa nanáša, rýchlo sa vstrebáva a hydratácia je úplne priemerná. Pokožku po ňom nemám suchú, ale zase nie je to žiaden hydratačný zázrak.

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov? 

25 komentárov:

  1. Fruit Rhytm od Adidasu mám taky, ještě hodně plnou, protože jí skoro nepoužívám, ale voní hezky :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kdysi jsem měla ten krém od Avonu a přišel mi v pohodě.
    Závidím, že u vás už prší. Já stále umírám vedrem a čekám na déšť jako na smilování :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chci, aby u nás taky zapršelo. Každou noc na to čekám, včera spadlo tak max 20 kapek a konec :/ Jinak ta voňavka od Adidas je super, taky jsem ji měla. Ta vůně je skvělá :) Garnier Neo bych chtěla vyzkoušet.

    Unboxing | Dekorativka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dievčatá tak nakoniec u nás pršalo nejakých 20 minút a opäť sme ako na púšti, ale aspoň trochu a aspoň na chvíľu to ochladilo ten vzduch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám doma taky vůni fruity rhythm a je moje nejoblíbenější po zeleném čaji. Je to už moje 3. balení a kupuji si ji stále opakovaně. Nemám problém se přes den znovu nastříkat. Ten krémový deodorant bych chtěla vyzkoušet.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem vyzkoušela akorát krém od avonu ze stejné řady jen s jinou vůní a pořád ho mám nedopotřebovaný - žádný zázrak, jak říkáš. Jinak sháním nějakou pořádnou vůni, která vydrží celý den tak díky za tip! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten krém od Avonu mám rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Micelárku od Dermacolu jsem taky měla, a byla docela v pohodě, jen se mi zdálo, že rychle zmizela. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/maliny-pro-me-rty.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moje top 3 krémy na aknóznu pleť sú Bioderma Sébium AKN, Ryor na problematickú pleť a Lavera krém s mätou. Snáď ti budú sedieť :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sébium ma na tvári veľmi štípalo, až sa to nedalo vydržať a pritom mňa skoro nič neštípe, možno niekedy mu dám znovu šancu. Ryor bol fajn, podobný tomuto Medi, ale už som ho v drogérií dlho nevidela, ale aj k nemu sa možno niekedy vrátim. Ale od Lavery som ešte nemala nič a tak vyskúšam, vďaka za tip :)

      Odstrániť
  10. Ten balea balzám na pery som skúšala dávnejšie, myslím, že inú príchuť, a tiež sa mi veľmi nepozdával....
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvelý článok! Duac gel som používala dlhšiu dobu, tiež mi ho predpisala kozna, no mne veľmi nepomáhal.. vyrazku síce vysusil a ona zmizla, no teraz mi na pleti ostali drobné fliaciky. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to už ja ani neriešim, lebo ja to mám všade a asi sa toho nikdy nezbavím :/

      Odstrániť
  12. Já mám ty adidas vůně ráda, ale je fakt, že nevydrží vůbec dlouho, ale voní krásně a v létě je ráda používám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ten balzám od baley taky mám, docela ujde :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Balzám od Balea som chcela vyskúšať už hrozne dlho :D ten čerešnový sa mi pozdával asi najviac :D ale teraz ho asi nechám pekne v DM-ku
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Za mě teto Balea balzám také ne.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Na Garnier Neo jsem slyšela samou chválu. Chtěla bych ho vyzkoušet :)

    http://www.maredifragole.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. doufám, že ten medi někde uvidím, na akné by se mi něco hodilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás, na SR, ho majú v lekárňach alebo aj v Kauflande :)

      Odstrániť
  18. Chci vyzkouset uz dlouho ten Neo.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Na aknoznu plet by som ti doporucila Biodermu - zelenenu radu.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skúšala som už aj micerálku aj krém, micelárka mi prišla úplne rovnaká ako táto od Dermacolu alebo spomínaná BioPha a krém ma na tvári neskutočne štípal, pritom nechápem prečo, nikdy ma nič nejak extra neštípalo :/ možno niekedy dám tomu ešte šancu :)

      Odstrániť
  20. Tento deodorant od Garnier Neo jsem měla taky :) nebyl špatný, akorát díky stěhování, nevím, kde ho mám... nejvíce mi vyhovují deodoranty ve skle od Nivey :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks