piatok 3. júla 2015

Summer Wishlist

Áno, ďalší! Inak ahoj! Ani nie pred dvomi mesiacmi sa tu objavil rovnaký, ale oveľa dlhší článok s kúskami, ktoré si chcem toto leto kúpiť. Niektoré sa mi už podarilo zohnať, no odvtedy na môj wishlist pribudlo zopár ďalších kúskov. 
Prvými na zozname sú vesty. Jeansová je klasika, ale už dlhšie sa mi páči trend dlhších, ako keby pánskych vestičiek. Najviac sa mi pozdáva čierna a keďže sa bojím, že mne, nízkej osobe, nebudú veľmi sedieť, bohate mi postačí v jednej neutrálnej farbe.
Maxi sukňu mám len jednu, tmavomodrú s károvaným vzorom. Ako hovorím, som nízka, ale čiernu klasiku by som nosila stále, v červenej sa dá krásne zažiariť a šedá má výborný strih.
Tie pravé slipyony hľadám už dlho a tiež sa mi veľmi začali páčiť loafers. Najradšej by som ich opäť zohnala v klasickej nesmrteľnej čiernej.
A nakoniec malé čierne kabelky, ktorých nie je nikdy dosť. Chcem všetky tvary, rôzne detaily, ale aj nejakú jednoduchú klasiku. Som zaťažená na malé kabelky!
Stále ešte hľadám ideálne pohodlné, vysoké, biele sandálky, ktoré som ani od minulého wishlistu nikde nenašla v prijateľnej cene. Nejaké tipy?
Čo sa práve nachádza na vašom wishliste? 


20 komentárov:

  1. Božský wishlist! Trend delších vestiček se mi taky hodně líbí vypadají skvěle. Dlouhé sukně jsou sázka na jistotu a nějaké pořádné pravé slip ony taky stále hledám. Jinak závidím, že máš tak ráda malé kabelky, mně by se do nich nic nevešlo, pořád tahám jenom nějaké obří. Každopádně ted hledám alespon nějakou středně velkou, abych celé léto nechodila s obrovskou kabelkou ve které obvykle tahám věci do školy :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásný wishlist! líbí se mi ty sukně! džínovou vestičku jsem si teď koupila v Primarku a moc ráda ji teď nosím. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Delší vesty se mně vůbec nelíběj...vlastně ani ty normální džínové :D Preferuju spíš krátké sukně nad delšíma, takže tady asi taky nic. Ale malou černou kabelku si sháním taky a ještě jsem nenašla nic, co by se mi líbilo. -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau ta červená sukně je božská. Já na léto šaty a sukně miluji :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-profesionalni-cistici-gel-od.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nejaká nová dlhá sukňa by sa mi celkom hodila :) Inak super wishlist!

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta dlouhá burgundy sukně je parádní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dlhé sukne sú super :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Šedá maxi sukně je super. Tu menší černou kabelku bych chtěla i já.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já vlastně ani nevím, co si chci teď pořídit. Brigáda mi nevyšla, takže musím šetřit :D Ale ze všeho nejvíc bych asi chtěla conversky :)

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty věci jsou super, nejvíce se mi líbí maxi sukně, je to na léto jako dělané:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta červená sukně je boží! Já bych potřebovala (chtěla :D) věcí, ale říkám si, že je přece jenom zbytečně za ně utrácet a radši si budu šetřit na vysokou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ta červená a černá sukně je nádherná! :3 Moc krásné, Ľúbezná :))
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. poslední dobou jsem se hrozně zamilovala do sukní a nějakou maxi bych taky potřebovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Po takove elegantnejsi delsi veste uz taky delsi dobu koukam :)

    xxx

    www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovedaťOdstrániť
  15. vestičky a maxi sukničky sú aj mojimi obľúbenými letnými kúskami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Skvelý wishlist. Vedela by som si vybrať. Ako prvá mi do oka padla čierna vesta - je božská <3
    No a tie maxi sukne ... ach jaaaj krása :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks