piatok 17. júla 2015

Trip

Ahoj! Dnes mám pre vás fotky z výletu do Banskej Bystrice. Teda výletu, bola to skôr len taká krátka zastávka na obed a malú prechádzku po centre, ale povedala som si, že by bola škoda neukázať vám pár slnkom zaliatych fotiek.
narodna_banka_banska_bystrica

banska_bystrica_city_architecture
banska_bystrica_city_architecture
banska_bystrica_city_architecture

banska_bystrica_city_architecture
banska_bystrica_city_architecture
banska_bystrica_city_architecture
Závitali sme aj na hodinovú vežu, ktorá je mimochodom trochu naklonená. Bol odtiaľ úžasný výhľad nie len na historické centrum, ale v podstate na skoro celú Banskú Bystricu. Určite odporúčam, myslím, že to len nedávno zrekonštruovali a tak je tento výhľad otvorený od tejto jari.
banska_bystrica_city_architecture
banska_bystrica_city_architecture
banska_bystrica_city_architecture
banska_bystrica_city_architecture
Jediné, čo ma mrzí je, že sme nestihli navštíviť múzeum SNP a park, v ktorom sa nachádzajú tanky z tohto obdobia. Možno nabudúce. Za to sme si dali skvelý obed v jednej reštaurácií na námestí.
banska_bystrica_food_yummy
banska_bystrica_food_yummy
banska_bystrica_food_yummy
banska_bystrica_food_yummy
A čo vy? Navštívili ste už Banskú Bystricu? Aký výlet ste počas prázdnin už absolvovali?

35 komentárov:

  1. Tohle město jsem zatím nenavštívila, ale tvé fotky jsou krásné a výhled musel být naživo opravdu úchvatný :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš úplně nádherné fotky. Banskú Bystricu jsem ještě nenavštívila, ale vidím, že je to tam moc hezké. :-) Já ještě nikde nebyla, ale doufám, že si na konci prázdnin udělám výlet k rodičům do ČR.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V BB jsem ještě nebyla, ale určitě bych se tam v rámci tripu po Slovensku ráda podívala. Jinak fakt hezké fotky :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé, taky bych se chtěla vydat o víkendu na nějaký výlet, jenže má být vedro a nikdo se mnou nebude chtít jet :(( ale tohle byl určitě parádní výlet a hlavně to jídlo, mňaaaam :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to poznám, keď nemám parťáka tak je to najhoršie :(

      Odstrániť
  5. Super fotky! Jinak to jídlo vypadalo naprosto úžasně, úplně jsi mi dělala chutě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mně ty fotky nefungují, mám tam otazník :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma mrzí, vôbec netuším, kde by mohla byť chyba :'(

      Odstrániť
  7. Fotky sú skvelé... veľmi dobrá kvalita :) S akým foťákom fotíš? :) Ten obed vyzerá tiež veľmi dobre, hneď by som si ho dala haha :D

    Car ~ galkvinne.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Banská Bystrica je veľmi pekné mesto a tebe sa to na fotkách podarilo super zachytiť :) musím ti pochváliť aj veľmi vydarený simple nový blogový dizajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc super fotky, vypadá to tam úžasně. Já bohužel v BB ještě nebyla :/ Tak snad někdy.
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  10. V Banské Bystrici jsem byla jednou a je to moc krásné město :). A to jídlo vypadá skvěle!
    Michelle B :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. B. Bystrica je jedno krásne mesto a tebe sa podarilo urobiť krásne fotky :)

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zatiaľ som v Banskej Bystrici nebola, ale na týchto fotkách vyzerá skvele :D veľmi pekné fotky aj článok :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vďaka všetkým za milé komentáre! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásné fotky, na Slovensku jsem ještě nebyla, tak se tam snad taky někdy podívám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Hrozne rada sa pozerám na takéto fotky slovenských miest :) a taktiež ten šalát vyzerá dobre :D
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  16. o tom místě slyším poprvý, ale vypadá kouzelně :O

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Musel to být super výlet :) Já jsem tam nikdy nebyla,a ni to neznám :D Ale vypadá to fakt krásně. :)
    Moc pěkné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak zatiaľ som šla na výlety iba po obchodoch, ale tento týždeň sa chystám na kúpalisko do Dunajskej stredy a ešte mám v pláne aj hrady :D máš krásne fotky a muselo tam byť veľmi pekne. snáď sa tam raz tiež dostanem :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  19. krásne fotky. V Banskej Bystrici som ešte nebola, ale ako vidím, mala by som sa tam vybrať ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Pěkné městečko. V Banskej Bystrici jsem nikdy nebyla, snad někdy navštívím.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krasne fotky ! :)

    http://www.curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super fotky, Banskú som navštívila len raz aj to len na pár hodín takže okrem námestia mi nič nie je známe :) Dúfam, že to v blízkej dobe napravím.
    http://janeismystery.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. V BB som bola len na prijímačkách na výšku, takže som si ju veľmi neužila a teraz ľutujem :/

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. v banskej bystrici som tuším ešte ani nebola :D vyzerá to na krásny deň, super fotka s tymi schodami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Nikdy jsem Bánskou Bystřici nenavštívila, na Slovensku jsem byla pouze v Bratislavě a na otočku v Nitre ;) ale plánujeme Slovensko prozkoumat víc, když jsme přece sousedi ;) Podle fotek vám počasí vyšlo na jedničku, nebe bylo skoro bez mráčků. No paráda! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Super fotky! :) Banská je ozaj pekné mesto a vidím to tak, že ju čoskoro pôjdem navštíviť aj ja :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ja sa do BB budem v blízkej dobe sťahovať tak sa celkom aj teším :) ste mali ísť o niečo neskôr a staviť sa na majstovstvách europy a sr v haluškách v Tureckej :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks