nedeľa, 30. augusta 2015

August Favourites

Posledný deň na zapojenie sa do Back to School GIVEAWAY

Opäť ten mesiac ubehol ako voda. Voľno pre školákov už končí, všetci smútia za prázdninami no zároveň sa tešia na nové zážitky, priateľov a jednoducho opäť pravidelný režim. Mňa škola čaká až na konci septembra, takže si dovtedy po celom lete brigádovania trošku oddýchnem, prečítam všetko, čo som chcela, pozriem nejaké filmy... veď to poznáte. Kedy vám, vysokoškoláčkam, začína škola?

Ako píšem august sa mi spájal hlavne s brigádou, no bola som aj na nejakých výletoch či akciách. Zažila som kopec nových vecí, nazbierala mnoho zážitkov. No a s jedným zážitkom sa mi spájajú aj tieto šaty.
Kúpila som si ich na konci minulého leta, no na rad prišli až teraz. Sú krásne farebné, s výrezmi na bokoch, dlhé skoro až po kolená, čo sa v mojom šatníku často nestáva  a práve preto sa stali mojimi obľúbenými.  Najradšej som k týmto šatám nosila biele vysoké sandálky a naozaj obľúbenú kabelku z H&M. 

Čo sa týka kozmetiky, obľúbila som si hlavne tento krém od Garnier. Je síce určený na zrelšiu pleť s vráskami, no takisto má pleť zjednotiť. Je biely, no má v sebe čiastočky, ktoré sa po nanesení rozpustia a tak je to niečo ako jemnejší BB krém. Málokedy používam niečo takéto na tvár, ale tento krém si ma naozaj získal, je ľahký, neupcháva póry a pleť naozaj zjednotí. Tvárenka od Milani má úplne nádhernú farbu. Ružová so zlatými odleskami je skvelá na leto a rada by som vyskúšala aj jej tmavšie kamarátky, recenzia sa tu isto niekedy objaví. 

Johna Newmana milujem už presne dva roky, keď vyšla jeho prvá hitovica Love Me Again. No a každý môj deň v auguste sa nezaobišiel bez toho, aby som si nepustila pieseň Come And Get It. Aspoň päťkrát. Minimálne. Poradte nejaké hity skôr, než sa z toho zbláznim! 
A čo vy a vaši obľúbenci? 

26 komentárov:

  1. Ty šaty jsou fakt moc hezké! :) Jinak Johna miluji a ta písnička je akorát jasným důkazem proč se jej oplatí poslouchat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach, tá pieseň ♥!
    inak, tie botičky sú nádherné! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty botky jsou nádherný a tu písničku mám moc ráda :)

    August Favourites

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty botky nemají chybu! :)

    Zvu tě na svou giveaway! :D

    http://timewithbeauty.blogspot.de/2015/08/backtoschool-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty šaty jsou naprosto dokonalé ♥ capuccinolover.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty šaty jsou krásné, ale ty sandálky jsou úplně top :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie šaty sú úžasné. Ja som si šaty obľúbila cez toto leto až príliš, čo sa čudujem, pretože predtým som šaty ani nemala a nevedela som si ich na sebe predstaviť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sandálky sú prekrásne :) celé leto som hľadala niečo podobné, ale nikde nič, čo by sa m páčilo :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Johna taky miluju, ale teď poslouchám nejvíc novou Lanu a nebo Oh Land ;).
    A strašně se mi líbí barvy na té první fotce, ty šaty, boty, kabelka...áá ♥ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty šaty jsou krásné a ty boty ! Ach, to je úžasný <3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mně také začíná ak.rok až na konci září, takže to máme stejné :). Šaty jsou moc krásné a krémík od Garnier s těmi malými částečkami mám taky, ale na problematickou pleť a jsem s ním moc spokojená! tak si užij zbytek volna :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc pěkné věci!:) mně začíná škola 14. 9. -.- :D ale už se celkem i těším :D
    ladycaterpillar

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Šaty i sandálky jsou fakt nádherné! Tuhle písničku teda vůbec neznám a o Johna Newmana jsem se nikdy nijak nezajímala heh :D Vlastně já v létě neobjevila žádné skvělé songy, jen ty klasické, co hrajou pořád na parties. -L

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krém i tvářenka vypadají moc pěkně :)
    Já jdu do školy už zítra, k zápisu do 2. ročníku vyšší odborné školy a teda vůbec se mi nechce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tie topánky na platforme sú naozaj bohovské :) Okamžite by som ich brala :) Fakt super vkus

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. moc se mi líbí šaty a boty :)) akorát na nich bych se zabila :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tvářenka od Milani mě zaujala, když říkáš že á zlaté odlesky asi se po nějaké podívám :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krásné šaty :) škoda, že přišly až na konci léta :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks