štvrtok, 20. augusta 2015

Elf, Avon

Ahoj! Dnes vám prinášam recenziu na produkty, ktoré mi dala kamarátka. Jej kozmetický stolík praská vo švýkoch, je do kozmetiky rovnaký blázon ako ja, nakupuje stále nové a nové produkty bez rozmyslu a pritom ich nemá šance vypotrebovať asi do konca života. A keďže vedela ako by som rada vyskúšala niečo od značky e.l.f., radšej ako by na tieto dva produkty sadal prach, podarovala mi ich. A spolu s nimi  dva úplne nové duo očné tiene od Avonu. Tiež máte také senzačné kamarátky?

Začnem bronzerom a rozjasňovačom značky e.l.f. Obaly sú designovo jednoduché, matné, inšpirované obalmi značky Nars, veľmi pevné s dobrým zatváraním, vydržia mnoho a ani len logo nie je poškriabané. Vo vnútri sa nachádza veľké zrkadielko a chýba štetec, ktorý by aj tak skoro nikto nepoužíval.
Oba produkty sú z rady Studio a skladujú sa zo štyroch, hlavne u bronzeru pekne sa dopĺňajúcich odtieňov, ktoré sú na dostatočne veľkej ploche a tak sa dá ľahko na štetec nabrať len jedna farba ako aj kombinácia viacerých farieb.
Oba produkty však veľmi, ale naozaj veľmi prášia. Ich pigmentácia, ako vidíte, tiež nie je nič moc, hlavne u rozjasňovača. Bronzer je na tom, čo sa týka pigmentácie, trošku lepšie, ale je určený skôr na zimné obdobie alebo pre bledšie typy. Oba produkty sú tiež plné trblietok, ktoré máte po nanesení na celej tváry. Výdrž tiež nie je svetová, po troch hodinách vám na tvári neostane nič iné, len trblietky.
Za mňa teda majú tieto produkty nula bodov, určite ich neodporúčam, a som rada, že som za ne nemusela vyhodiť peniaze. Lepší bronzer nájdete aj u Essence, NYC a podobne. 
Úplným opakom a teda úplne úžasným výrobkom sú tieto duo očné tiene od Avonu. Od tejto značky som vyskúšala už mnohé očné tiene a tieto sú jediné, ktoré naozaj stoja za kúpu. Dokonca sa stali mojimi absolútnymi favoritmi z tieňov a paletiek, ktoré doma mám! Od kamarátky som ich dostala v odtieni Mod Gold a Enchanted Forest (zelený sa rozbil, ale aj tak by som ho veľmi nevyužívala) a určite si ešte nejaké kúpim.
Obal je elegantný, lesklý, klasický avoňácky, s veľkým zrkadielkom, aplikátorom a pevným zatváraním. 
A čo je na nich také úžasné? Ich krémová konzistencia! Tiene sú vďaka nej perfektne pigmentované, aj bez bázy, neprášia, dobre sa tieňujú a vrstvia, dlho vydržia. A ešte k tomu majú aj nádherné farby, čo poviete? V katalógu tiež nájdete rúžové, fialové, modré, šedé a čierne, naozaj je z čoho vyberať. Veď už len  z týchto troch farieb sa dá vyčarovať nádherné líčenie, s ktorým zažiarite cez deň či večer. 
Od Avonu vlastním paletku a tiež quatro očných tieňov, na ktoré sa tu tiež možno objaví recenzia, ale jediné očné tieňe značky Avon, ktoré odporúčam a ktoré sa naozaj oplatia sú tieto true colour eyeshadow duo. Máte s nimi skúsenosti?
A čo značka e.l.f.? Aký produkt by ste mi odporučili ako náhradu za toto sklamanie?

27 komentárov:

  1. Ešte som o tejto značke nepočula, musím sa na ňu pozrieť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem kdysi koupila paletu stínu od elf, a byl to asi můj nejvíc nepovedený nákup vůbec, pigmentace je děsná a stíny práší, což mě odradilo natolik, že už bych si od nich jen tak něco nekoupila :( od avonu už také moc nenakupuju, ale pár stínů od nich doma ještě mám a musím souhlasit, jsou fakt fajn a vydrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty stíny vypadají skvěle! Nějaké od Avonu doma mám, od Elfu jsem nikdy nic nezkusila.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to máš opravdu super kamarádku :) Musím říct, že od elfu mám asi 2 štěce a ty mi moc nevyhovují, mají moc tvrdé štětiny a měla jsem rtěnku a lesk, rtěnka putovala ke kamarádce a lesk nepoužívám vůbec. Co se týče stínů, od avonu jsem zatím žádné neměla ale tímhle článkem si mě opravdu velice navnadila :D Ta pigmentace je super a ty barvičky jsou boží :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úplně přemýšlím, že se stanu Avon lady...co myslíš? :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niektorí ľudia tú značku úplne odcudzujú a nechápem prečo, niektoré produkty sú naozaj fajn, ja by som to napríklad robiť nemohla, ale ak máš dostatok ľudí v okolí, ktorý by si od teba kupovali ich výrobky tak prečo nie :)

      Odstrániť
  6. Pár produktov od elfu mám doma aj ja ale teda nič moc :D taktiež mam ten bronzér a je totálne na nič :D
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeee, já chci taky takovou kamarádku. :-)) Značku Elf jsem ještě nezkoušela, ale stíny od Avonu vypadají velmi dobře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já e.l.f. chtěla hrozně moc vyzkoušet, ale zatím jsem slyšela jen negativní reakce, takže pro mě je to taková stopka k tomu abych si něco pořídila od této značky.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Od elfu jsem nikdy nic neměla a jak tak koukám, tak ani mít nebudu. Stíny od Avonu taky používám a musím souhlasit, jsou super! :)
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jéé, to máš hodnou kamarádku! :) Já nic od značky e.l.f. ještě nezkoušela.
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty stíny vypadají fakt dobře :) <3
    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz
    https://www.youtube.com/channel/UCj8Q4XhWCreT8fnN0ktB-DA

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Když jsem viděla tu pigmentaci stínů, tak jsem si řekla jen: "OMG." Jsou fakt úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten zlatý odtieň je krásny :) Aj mama má paletku tieňov od Avonu- fialovú a tie sú tiež krásne pigmentované :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tie Avon mám veľmi rada. Mamka niekedy bola Avon lady, takže sme ich doma tuším mali vo všetkých verziách. Veľa sme už vypotrebovali, ale dvoje si stále držím. Tie Quatro - fialové a potom také zo "zlatej" kolekcie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve tie quatro nie sú také dobré, ako tieto duo :)

      Odstrániť
  15. Já jsem ještě nic od Elfu nezkoušela a ted jsem za to jedině ráda. Co se týče Avonu,tak s jejich stínama jsem nikdy moc spokojená nebyla ( tyhle jsem nezkoušela)... ale jinak mají spoustu jiných super věcí :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ty stíny jsou úplně parádní (y) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ja by som ti za seba odporúčila minerálny púdrový korektor od Elfu :) ale ja ho používam ako make up a na leto je to pecka :) iné produkty som neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. já ještě od Elfu nic nezkoušela, a ani neplánuji po tvé zkušenosti:/
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Oční stíny od Avonu vypadají moc hezky!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Já má jednu luxe paletku stínů od avonu a nijak moc mi nevyhovuje a od elfu zatím nic nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Wau máš dobrú kamarátku, a recenzia je vážne super :) :)


    www.leekralova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks