streda, 5. augusta 2015

July

Ahoj! Dnes malé zhrnutie predchádzajúceho horúceho mesiaca, ktorý som si zatiaľ užila najviac z tohto leta. Mesiac plný zážitkov a stretnutí s ľuďmi, ktorých som dlho nevidela. Mesiac plný zábavy, hier a spontánnych akcií. Také sú najlepšie.
Prišli aj zlé chvíľky, plné únavy, stresu a nechuti. Nechuti zo školy, brigády alebo len z prostého ranného vstávania. Aj keď mám všetko čo chcem a všetko mi vychádza, raz za čas sa bezdôvodne objaví nejaký mrak, ktorý narobí nejaké chmáry. Ale asi aj takéto chvíle sú na niečo dobré. Po zlých časoch si vždy pripomenieme aký sme šťastní, čo máme a čo by sme si mali viac vážiť a ako môžeme byť za všetko vďační. 

nevšímajte si fakt, že si rada fotím nohy/obľúbené tulipány/lieskovo orieškové kapučíno
zmrzlina (nič moc, už si ju nekúpim :D)/žlté ružičky/ľadová káva
belgická čokoláda s domácou šľahačkou/grilovačka/opäť orieškové kapučíno 
večerná prechádzka v prírode/obloha/zakvitnuté lekná

námestie v Banskej Bystrici/obed/výhľad z hodinovej veže (viac fotiek z BB tu)
cicka/opäť Banská Bystrica

západ slnka/znovu cicka/divná fotka nôh
krásna je <3/nové lásky z nákupov/papinká


cyklotúra/karamelové latte z výletu v Nitre/kačička z Teplického jazierka

Tento post je vlastne len plný fotiek z insta, takže ak ma sledujete, nič nové vám nepriniesol :D. V auguste sa musím viac snažiť a nepostovať hneď všetko na instagram a tak vám priniesť aj fotky zo života, ktoré sa v bežnom článku neobjavia.  

32 komentárov:

  1. Super fotky :) Jinak ta belgická čokoláda nemá chybu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek a krásné fotky :) Ty tulipány vypadají božsky :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vidím že si tiež posadnutá mačičkami a fotením ich :D oni sú také rozkošné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja by som cez toto leto ešte chcela ísť niekam s paiteľom na nejaký drink, ktorý sme ešte ani jeden z nás neochutnali alebo na takéto nejaké kapučíno či kávu. Hoci on kávu nepije, ale ja by som si dala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. #nedásanepostovaťfotkynainstagramalebopridavaťsuperhashtagyknim :D
    skús ochutnať novú zmrku teraz je taká novinka, neviem ako sa volá ale je taký jogurt zvolenský a aj zmrzka je taká, len neviem ci sa vola zvolenská?! :D lol
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, áno mala som ju, jahodová celkom nič moc, ale kávová je top!

      Odstrániť
  6. uzasny fotky, asi si nedokazu vybrat, co se mi libi nejvic))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné fotky! :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super fotky a kočka je fakt sladká! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty žluté růže jsou úplně nádherné :3
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělé fotky :) nádherné boty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Žluté růžičky jsem nikdy nedostala, snad se mi někdy poštěstí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné fotky, instagram jdu asi stalkovat . :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. nádherné topánky, jeeej! inak všímam si, že máš nejako veľmi rada kávy a kapučína:D
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sú skôr sladké gebuziny ako dobrá káva :D

      Odstrániť
  14. Krásné fotky. A tolik kávy, že na ni mám teď normálně chuť :D

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Každý máme jinou úchylku. Však máš pěkné nožky a super botky, tak proč je nevyfotit, že? :-D Pěkné fotky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádherné fotečky.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ta kočka je krásná ♥ a ty ledové kávičky bych si hned dala!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásné fotečky =)
    A chci se omluvit za dlouhou neaktivitu. Brzy začnou zase přibývat články a plánuji i videa :)
    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. krásné fotky, pořád se mi hrozně líbí tvé bílé Nike, a dost po nich pokukuji:D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Moc super fotky!:) Líbí se mi ta kočička!♥ a nefotíš si nohy zas tak často:) :D
    ladycaterpillar

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásné fotky a roztomilá kočička, já jsem milovník koček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Grilovaný encián je teraz v mojich prázdninových obedoch dosť často :D A to orieškové kapučíno musím skúsiť, ja si vždy dám iba čokoládové :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Krásné fotky :-) a ty růže jsou úplně nej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Krásné fotky :-) a ty růže jsou úplně nej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. tady někdo miluje kávu :) jsem též závislá na instagramu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks