sobota, 22. augusta 2015

Kawaii Box

Krásne sobotné ráno! Ak sledujete môj facebook, možno ste zaregistrovali, že sa na vás chystá unboxing. A čo iné by to mohlo byť, ako krabička plná japonských roztomilostí, ktorú už pozná snáď každý a ak nie, tak si prečítajte môj článok z apríla tu



Rozbalovanie takýchto boxov ma veľmi baví a tak som bola veľmi rada za túto spoluprácu, ktorú som uzavrela už v druhom júlovom týždni, ale musela som počkať, kým sa uskutoční uzávierka, čo je väčšinou na konci mesiaca. Potom sa boxy asi sedem dní pripravujú, na čo vám príde email o odoslaní vášho boxu. Mne teda prišiel email 7. augusta a 19. augusta som už mala box doma, takže cesta poštov trvala presne 12 dní.


Od minulého Kawaii Boxu sa zmenili dve veci: papier nesie svoju potlač a nachádza sa tu tiež kartička so zoznamom produktov, ktoré sa v boxe nachádzajú. Veľmi túto novinku oceňujem, pretože jeden produkt som nevedela identifikovať. 

Všetko je to naozaj tak roztomilé a rúžové, takže ak na takéto prehnane dievčenské vecičky nie ste, nie je to nič pre vás. Ako vidíte v boxe sa nachádzalo 11 produktov, ktoré si teraz postupne predstavíme. 


Ako prvý produkt som chytila do ruky balíček so sladkými cukríkmi v tvare písmen. Boli naozaj sladké, ale takým umelým spôsobom. Minulé žuvacie cukríky boli oveľa lepšie. Písmenka sa dali aj nejak pospájať do reťaze, ale ja som ich hneď zbaštila, pretože ich ani nebolo veľa. 

Krásna farebná krabička ukrývala nálepky a to nie hociaké, ale nálepky Alica v krajine zázrakov. Farebné a lesknúce sa. Presne 72 malých roztomilých nálepiek. Každý deň, niečím zvláštny, si v diári takto označím a možno sa tiež zídu na mini scrapbooking, na ktorý sa chystám už dva mesiace!
Na scrapbooking sa tiež zídu trblietavé lepidlá v šiestich rôznych farbách a štyri druhy flitrov v rôznych tvaroch ako srdiečka a hviezdičky. Tomuto setu som sa veľmi potešila, lebo u nás v obchodoch som to nikde nevidela a zavítať zase na ebay by nebolo dobré pre moju peňaženku.
Asi ste sa hneď pri prvých obrázkoch pýtali čo je asi ten donut. Je mäkký, krásne vyzdobený, dokonca vonia a skrýva v sebe malé zrkadielko. Síce je na retiazke, ktorú môžete kdekoľvek pripojiť, ale príde mi dosť nepraktické, príliš veľké.
Opäť sa vraciame do oddelenia s papiernictvom. Celá armáda lepiacich papierokov. Malých, veľkých, štvorcových, obdĺžnikových i hlavy medvedíkov. Práve vás zavalila vlna roztomilosti. 
Ďalej ma veľmi potešili ceruzky s krásnymi farebnými obalmi, ktoré budú istotne v peračníku len tak svietiť a rýchlo ich nájdem. Guma v tvare koláčika, ktorá asi nebude veľmi dobre gumovať, ale keďže je to koláčik, má to odpustené! 
A tu nastal moment, keď som si kládla otázku: čo je sakra toto? Toast Coaster. Podložka pod šálku s horúcim čajom či kávou. Nikdy som takúto vec nepotrebovala, no odteraz ju budem určite používať.
Vecička, ktorá sa mi páči snáď najviac je táto kľúčenka. Alpaca everywhere! Na svojich kľúčoch mám len jednu kľúčenku, lebo mi to tam potom všetko zavadzia, ale túto si tam určite pripojím. 

No a nakoniec náramok v pastelových farbách, ktorý budem aj nosiť, pretože milujem náramky na gumičke a plyšák v tvare žltej muchotrávky. Nezdá sa vám akýsi namosúrený?
Mne sa tento box páčil oveľa viac ako ten môj minulý. Všetky vecičky (okrem plyšáka) mi urobili radosť, také malé letné vianoce. Ako sa vám páči tento box? Btw, čo by ste povedali na súťaž o nasledujúci box? ;)
Ďakujem Kawaii Box za zaslanie boxu.

35 komentárov:

  1. Tenhle box mě vždycky moc lákal, nejvíce se mi líbí ty papírenské věcičky. Jsou moc roztomilé :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi všechno od donutu níže. Jsou to roztomilé věci pro radost.

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten donut je teda haluzný :D to by ma veru nenapadlo že to je zrkadielko.... a súťaž znie lákavo :) ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten donut je úplně kjůt ♥ capuccinolover.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O týchto boxoch som ešte nepočula, ale sú neskutočne roztomilé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty nálepky a papírky s medvídkama jsou boží! Klidně bych takovou soutěž brala :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pri tej gume som sa zasmiala :D že asi nebude dobre gumovať, ale má to odpustené :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všechno je to megacute, ale - panebože, ty alpaky! :3

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nejvíc mě z toho zaujaly ty lepicí papírka a podložka pod hrneček :D. já no to moc nejsem, ale kamarádka je na tyhle kawaii věci úplně ujetá, takže přemýšlím, že jí takovýhle box dám k narozeninám :) :D a soutěž o box by určitě byla super! :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jéé všechny věci jsou uplně boží! Ta klíčenka je super a ty papírky s medvídkama taky, tak tenhle box bych dokázala zužitkovat :) A soutěž o následující box? proč ne :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásný boxík. Taky by se mi spousty věciček líbilo. Nejvíce se mi ale líbí ty tužky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To sú všetko tak zlaté veci :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nikdy předtím jsem o tom neslyšela, ale vypadá to strašně moc rozkošně a chci to taky!
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  14. kawaii! vůbec jsem neměla tušení, že tohle existuje, ale musím, MUSÍM to mít. příští měsíc objednávám ať to stojí co to stojí. to se objednává ze zahraničí, viď?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, myslím nejakých 18,9 $ a môžeš si objednať už teraz :)

      Odstrániť
  15. tá podložka pod kávu je naozaj super :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. O tomto balíčku jsem ještě neslyšela, ale vypadá skvěle:D
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mě by asi potěšili jen ty papírnické věci. Jinak to není můj moc styl. Ale líbí se mi ten nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. To je naprosto roztomilé! Tak růžovoučké :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Skvělé, právě jsem si to chtěla objednat ale na YTB jsou jen zahraniční videa. Teď do toho půjdu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám totiž dobrou zkušenost s Tokyo treat a těchto balíčků jsem našla na netu hafo, je třeba to odzkoušet :D

      Odstrániť
  20. Opravdu kawaii! V Japonsku jsem videla, jak miluji vsemozne privesky na vsem...takze sup s donatem na kabelku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Roztomilé, nejvíc se mi líbí různé papírové lístečky apod. :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jeeej krásne :) Tiež som nedávno uzavrela s nimi spoluprácu tak sa teším čo mi príde ^_^
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Já myslela, že to jen ten, kde ti pošlou jídlo, už jsem to komentovala. :D Jinak, je to moc roztomilé, ale není to můj vyloženě styl - asi moc růžové. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tie nálepky s Alicou sú úžasné :O a tie Alpaky tiež :3
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  26. No tak to je více než úžasné :)! Úplně koukám :)! Je to sladké už z balení, jak to je do růžova, jak píšeš, ale je to úplně milé, ty nálepky a to všechno nemá chybu :D :)! Bombový :)! Cukrově krásné :D :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ježiš to je roztomilé ! do toho donutu bych se nejraději zakousla :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  28. So cute!! :)
    http://modadarapunzel.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks