piatok 14. augusta 2015

Kozmetický New in

Ahoj! Za posledných pár týždňov sa mi opäť nahromadilo niekoľko nových produktov a tak vám ich chcem ukázať. Bavia vás takéto posty, kde vám len ukážem, čo a kde som si kúpila? Mňa to pri iných blogerkách veľmi baví, tak dúfam, že aj vás. Tento post je celý akýsi divný a na rýchlo, ale ten budúci bude veľmi zaujímavý a už sa naň teším. Bude to totižto článok zo stretnutia s Weledou. Koho tam ešte stretnem? 

Začnem starostlivosťou o telo a vlasy. Telové mlieko z Avonu by malo byť skôr tým výživným a to od Yves Rocher tým voňavým tak uvidíme. Od Yves Rocher si často kupujem aj šampóny. Tento by mal byť na mastné vlasy, určite dám vedieť aký je. A sprej na nohy je v lete nevyhnutnosťou, krásne osvieži.
Z Yves Rocher som si tiež odniesla dvojfázový odličovač. V Kik som objavila pár produktov od MUA, nechápem, kde sa to tam zobralo. Viete o tom niečo? Všetko však bolo pootvárané a ošahané a tak som si odniesla len očný tieň v ceruzke vo fialovom odtieni, na ktorý ste si už mohli prečítať recenziu. Ďalším produktom na oči je strieborná ceruzka značky Oriflame.
Najviac produktov pribudlo z Avonu: maska s čiernymi minerálmi a kyselinou salicylovou, ktorá je dobrá na problematickú pleť, ďalší odličovač, obľúbená maskara Super Shock, rúž v krásnom ružovo červenom odtieni, béžový lak na nechty a moja obľúbená báza pod očné tiene.
Čo kozmetického ste si naposledy kúpili vy? 

15 komentárov:

  1. Já si už nějakou dobu nic z kosmetiky nekoupila, což mě celkem štve. Líbí se mi ale tvůj nákup a takové články mě určitě bavěj :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa tam stretneš :D btw akurát sedíš oproti mne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak recenzi na ten šamon bych hodně uvítala, protože teď se mi vlasy mastí strašně moc. A všechno to vypadá dobře :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento kopřivový šampon měla kamarádka a řikala, že prej nic moc:/ Ale sprcháče od Yves mám hrozně ráda!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koupila sis super věci :) Jinak super shock je také jedna z mých oblíbených řasenek :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeee tešim sa na článok z akcie weledy ^_^ :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach, tie veci od Yves Rocher vyzerajú skvelo!
    Pozývam ťa na moju prvú giveaway na blogu - budem rada, ak sa zapojíš :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta báze je boží, taky si budu muset sehnat novou :3 Jinak mě takové články baví moc :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tu pleťovou masku z Avonu mám taky objednanou, strašně se na ni těším :3
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super produkty, dost mě zaujal šampon YR :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ananasový sprej na nohy mám též, v létě k nezaplacení!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten odličovák Yves Rocher mám taky, ale jsem z něj celkem zklamaná.. Vůbec mi nesedl. Ale jejich šampony mám ráda :)

    Aussie Review

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já od Yves Rocher miluji sprchové gely a tělová mléka. Odličovák s tím ještě zkušenosti nemám. Ale budu jej muset ozkoušet!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Maskaru SuperShock používam už roky, je vážne skvelá, nedávno som otvorila nové balenie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks