nedeľa, 9. augusta 2015

MUA v ceruzke

Krásne, slnečné nedeľné ráno! Dnes mám pre vás recenziu na očný tieň od značky Make Up Academy, ktorý som prekvapivo našla v predajni Kik za necelé euro. Ak sa chcete dozvedieť ako sa mi tento produkt páčil, čítajte ďalej.
eyeshadow_lilac_makeup_cosmetics

Ako vždy začnem obalom. Očný tieň je v super hrubšej vysúvateľnej ceruzke. Vrchnáčik pekne drží, nevypadáva. Ceruzka sa nestrúha, ale vysúva a ide to prekvapivo veľmi ľahko, tam aj späť bez toho aby sa ceruzka nejak poškodila ako to často pri lacných produktoch v ceruzke býva. 
eyeshadow_lilac_makeup_cosmetics
Tieň v odtieni Loud sa veľmi dobre nanáša, je dobre pigmentovaný, trochu suchšej konzistencie, čo sťažuje jeho nanášanie na celé viečko. Preto radšej tento tieň pomocou tenkého štetca nanášam ako linku. Výdrž je celkom dobrá, ale vždy keď ho dávam na väčšiu časť viečka nanesiem naň ešte sypký tieň podobného odtieňu, aby farba vydržala dlhšie. Vďaka slabšej výdrži teda nie je problém s odlíčením. 
eyeshadow_lilac_makeup_cosmetics
Ako hovorím, tento tieň v ceruzke stál necelé euro a aj keď má nejaké muchy jeho kúpu za takú cenu neľutujem. Ak by som ho našla v nejakom nude odtieni určite doň pôjdem alebo si počkám na výlet do Londýna a tam si ho určite kúpim. Aký produkt od Make Up Academy ste už vyskúšali? Na aké produkty sa mám tiež určite pozrieť? Vďaka za tipy! :) 
eyeshadow_lilac_makeup_cosmetics
jedna a viacero vrstiev

21 komentárov:

  1. Tak toto vyzerá naozaj perfektne :) Určite sa po nej pozriem i ja :)

    Týmto by som ťa veľmi pekne chcela pozvať do mojich dvoch práve prebiehajúcich GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Má zajímavou barvu, avšak já bych nebyla odvážná si ji vzít :D :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezká barva, ale ta pigmentace mi příjde nic moc, ale zase za euro:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nic od MUA jsem ještě neměla a celkem mě překvapuje, že se dá sehnat v Kiku :D Stín ale vypadá dobře, moc se mi líbí barva) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mňa to veľmi prekvapilo, ale bolo tam málo produktov, väčšinou už načaté a zničené, jedine táto tam bola v ochrannej fólií :)

      Odstrániť
  5. Očný tieň v ceruzke som ešte nikdy nemala :) Farba je super

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Děkuju moc! :) Oranžovou také musím vyzkoušet, jen nevím, jestli by mi sedla. :D
    Ta tužka má nádhernou barvu!:) Od MUA mám jednu rtěnku a jsem spokojená, navíc za tu cenu je to více než ideální.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá tvoja ružová vyzerá super, takže by som sa nebála akejkoľvek farby :)

      Odstrániť
  7. Zajímalo by mě, jak vypadá úplně na očích :). Vypadá dobře! :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Príjemná farba :) ja ceruzkové produkty tiež na celom viečku nezvládam, ale ako linka bývajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherná barvička.. :-)

    http://wormake.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nice post, happy Sunday!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To mě překvapilo že jsi tuhle tužku našla v Kik každopádně vypadá fakt suprově :) Od MUA jsem zatím nic neměla ale o téhle tužce začínám uvažovat :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super sytá barva..moc se mi to líbí..
    terina98.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc ráda bych tě pozvala, aby jsi si zúčastnila tagu, na který jsem tě nominovala. Více na http://gatetoneverland.blogspot.cz/2015/08/tag-liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadá to skvěle, líbí se mi ta barva. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vypadá zajímavě, já osobně s Make Up Academy, žádné zkušenosti nemám.

    http://natalieholz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ešte som nič od tejto značky neskúšala, ale musí to zmeniť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks