pondelok, 24. augusta 2015

Summer vibes

Inšpirácia, moodboard ..  nazvite si to ako chcete. Leto ešte stále neskončilo, niektorí ľudia sa na dovolenky ešte len chystajú, takže užívajte naplno posledné letné dni. 
Ja som konečne dokončila a odoslala prácu do školy, takže teraz je mojou jedinou povinnosťou brigáda a držanie si palcov, či som ju napísala obstojne alebo nie. Potom už len cvičím, jem, čítam, skladám puzzle. Postupne začínam plánovať a tešiť sa na Londýn!
V  stredu sa chystám do Nitry na taký menší výlet, v štvrtok čakajte unboxing (opäť), a keďže cez víkend pomáham pripravovať oslavu narodenín, tak sa tu možno (ak stihnem fotiť) niekedy v priebehu budúceho týždňa objaví aj recept na moje obľúbené muffiny.
Tiež vyhlásim víťaza veľkej Back to school GIVEAWAY, takže šup, kto sa ešte nezapojil, stále je šanca! 




21 komentárov:

  1. Ja sa celkom už teším na jesen a zimu, ale keď tak nad tým premýšlam na dovolenku k moru by som ešte na pár dní zašla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och žiť tak niekde v californii, kde je non stop teplo a užívať si :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Londýn ti závidím :) já ted přijela z dovolené tak si musím všechno naplánovat a vrátit se zase bohužel do starých kolejí :( :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juuu,v Nitre si to moc užij, zbožňuji Slovensko :)! Všude je tam tak moc krásně :)!! Krásné fotky :)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvele fotky, ach to more. londýn som spontánne navštívila minulý týždeň, yaay :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hihi, nominovala jsem tě do tagu, tak snad ti to nebude vadit :D
    ladycaterpillar

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak teď jsi mě úplně rozesmutněla :D Strašně moc se mi nechce zpátky do školy! Léto jsem si moc užila :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné obrázky a motivační texty. Mně ani nepřijde, že léto je skoro u konce, protože mám před sebou ještě měsíc "prázdnin", ale když je takhle chladno, tak už mám takovou více podzimní náladu. Ale horka by ještě měla přijít. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekné fotky a Londýn ti závidím :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Miluju takové články a zároveň smutním, protože léto končí :(

    Unboxing | Parfums.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Takéto články mám veľmi rada! :)

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné fotky. Takto si ja predstavujem to pravé leto :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krasne fotecky :) Leto je skvele a milujem ho, ale tiez kazde rocne obdobie, aj jesen aj zima maju svoje caro, tak sa uz tesim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásné fotky!!Londýn naprosto miluju,zatím jsem tam byla dvakrát a doufám,že to nebylo naposled !:)
    www.sabihomolacova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krásné fotky a pěkný článek :) nejvíc mě z fotek nadchly Benátky, o nich sním už fakt dlouho :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tie obrázky sú takým pekným navnadením na leto, len je škoda, že už pomaly končí. A zas budeme musieť čakať rok na obdobie voľna od školy. :D Ale zas, musí sa uznať, že aj zima a jar majú svoje čaro, ba dokonca aj jeseň, hoci tú nemám veľmi v láske.
    A to, že pôjdeš do Londýna závidím! Londýn je môj sen od detstva. :)
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Léto mi bude chybět, ale letos se nějak docela těším na podzim po těch vedrech :) Stala jsem se pravidelnou čtenářkou a budu ráda, pokud se staneš mou :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks