utorok 18. augusta 2015

Tag Liebster Award

Krásne utorkové ráno! Dnes vám prinášam článok, ktorý bude zaujímavý pre tých, ktorý sa radi o blogerkách dozvedajú rôzne fakty, pikošky, zaujímavosti... Tento tag je momentálne veľmi obľúbený a ja som sa doň veľmi zapojiť ani nechcela, ale..
kedže ma do tohto tagu nominovala ako prvá Veronika z blogu Gate to Neverland a potom Elisabeth z blogu Sweet Elis, musela som tak urobiť. 
Tag je veľmi jednoduchý. Najskôr napíšete 11 faktov o sebe a potom odpoviete na 11 otázok, ktoré zadal ten, čo vás nominoval. Tak ide sa na to!

11 faktov o mne: 
1. Volám sa Júlia a mám 20 rokov.
2. Mám 2 starších súrodencov. Sestru a brata.
3. Milujem všetky zvieratá. Hlavne psy. Kedysi som sa ich bála! 
4. Chcem precestovať celý svet. Hlavne však všetky európske metropoly, Albánsko. Najväčší sen je Nový Zéland, Sri Lanka a Burundi. 
5. Milujem jedlo. Hlavne to nezdravé :D. 
6. Neznášam hmyz, pavúky, dokonca aj motýľe (sú nechutne chlpaté). Hada by som ešte zniesla, ale hmyz ee.  
7. Niekedy ma vôbec nebaví to, čo študujem. Bojím sa, že školu nedokončím. Paradoxom je, že som  zatiaľ všetky skúšky spravila na prvýkrát, aj keď som sa niekedy naozaj, ale naozaj, na ne veľmi málo učila.
8. Keď som bola malá spadla som do asi 2,5 metrovej šachty, hlavou rovno do takej menšej diery. Keby tam tá diera nebola asi by som tu dnes nebola ani ja. 
9. Vzhľadom na fakt 7 a 8 som asi dieťa šťasteny. 
10. Milujem čítanie. Hlavne fantasy, ale mám rada aj klasiku, dokonca aj tú slovenskú. 
11. Nerada sa natieram telovými mliekami. Úplne sa musím do toho nútiť a hlavne teraz v lete.

A teraz k otázkam od dievčat. Keďže ma nominovali dve, odpoviem spolu na 22 otázok. 

Začneme 11 otázkami od Veroniky: 
1. Ako dlho bloguješ?
Blogujem od konca februára 2015, čiže 5 celých mesiacov aj niečo.
2. Dávaš prednosť skôr vlogerkám alebo blogerkám?
Mám rada oboje! Ale ak si mám vybrať tak vlogerky. Pri sledovaní videí sa dá napríklad jesť a pod. Ale ak mám niečo čítať, treba sa na to plne sústrediť. 
3. Mala si v minulosti svoj blog i na inom serveri, než je blogspot?
Mala som blog na wordpresse. Bolo to asi pred 7-8 rokmi a pridávala som tam len koláže outfitov, ktoré som vytvorila na internete.
4. Si skôr letný, alebo zimný typ?
Skôr letný typ. 
5. Keby si bola na opustenom ostrove a mohla si so sebou vziať iba 3 veci, čo by si si vybrala?
Nejakú dobrú knihu, fotoaparát a pevnú obuv, aby som mohla poriadne preskúmať celý ostrov.
6. Ako tráviš tohtoročné prázdniny?
Po väčšine na brigáde. Raz za čas sa dostanem na kúpalisko, nejakú grilovačku alebo chatu. A bola som už aj na dvoch výletoch. V Banskej Bystrici a v Trenčíne. Bola som aj na Topfeste v Piešťanoch a na ArtFilme v Trenčianskych Tepliciach. 
7. Koľko hodín denne priemerne tráviš pripojená na internete?
Fúú, oveľa viac ako by som chcela. Možno aj dve tri hodiny.
8. Čítaš? Dávaš prednosť pevnej väzbe alebo e-book?
Ako som už písala, čítam veľmi rada. Radšej mám pevnú väzbu, ale niektoré knihy sú drahé a nedajú sa požičať, vtedy si knihu radšej stiahnem do mobilu a čítam tak.
9. Účastníš sa hlasovania v blogerke roku?
Áno. Veď prečo nepodporiť obľúbené blogerky?
10. Čo by si chcela v blízkej dobe dosiahnuť?
Úspešne dokončiť školu a medzitým si nájsť poriadnu brigádu v odbore, ale stačí aj aby ma bavila.
11. Aký je tvoj názor na zahraničné spolupráce s eshopmi (ázijské oblečenie atď.)?
Ja hovorím prečo nie? Mňa osobne veľmi baví písať recenzie na rôzne eshopy a rada takéto články aj čítam, pred samotnou kúpou nejakého výrobku a hlavne teda zo zahraničia, kde je reklamácia o dosť obtiažnejšia. 

A teraz 11 otázok od Elisabeth:
1. Čo ťa inšpirovalo k blogovaniu?
Asi milión iných blogeriek, ktoré sledujem už veľmi dlhú dobu a popravde v tom období som sa veľmi nudila a hľadala nové koníčky. 
2. Aké krajiny si navštívila?
Česko, Poľsko, Rakúsko a Taliansko.
3. Za akú vec, čo si urobila, sa najviac hanbíš?
Tak na nejakú vážnu si neviem spomenúť, ale veľakrát som sa strápnila pri rozprávaní, väčšinou s novými ľuďmi. 
4. Dosiahla si nejakého úspechu, na ktorý si naozaj hrdá?
Nie. Moje úspechy sú väčšinou tie školské. Maturita a všetky skúškové :D. 
5. Čo pre teba znamená rodina?
Asi dosť veľa. Neviem si predstaviť život bez nich a som aj rada doma.
6. Si spokojná sama so sebou?
Nie. Milujem na sebe možno vlasy a oči. Ale inak sa mi nepáči skoro nič. 
7. Sleduješ nejaké seriály? Aké?
Momentálne je to Frasier a v poslednej dobe naozaj len sitcomy.
8. Cítiš sa lepšie v prírode alebo vo víre veľkomesta?
Aj, aj. Neviem si to predstaviť bez jedného ani druhého. 
9. Pokiaľ urobíš niečo zlé, priznáš si svoju chybu alebo sa radšej vyhováraš na niekoho iného?
Priznávam, ako kedy. Ale už sa snažím byť čo najlepším človekom.
10. Kto je tvoja obľúbená blogerka a youtuberka?
Neviem. Nedá sa určiť niekto naj. Vždy však niekoho uvediem vo svojich obľúbencoch.
11. Investuješ radšej do drahých kúskov oblečenia alebo si kupuješ lacnejšie kúsky a viac?  
Popravde najradšej kupujem v zľavách. Mám všetko, čo potrebujem a preto kúpim len niečo, čo ma zaujme a je z dobrého materiálu. Určite by som však neskôr rada vlastnila aspoň jednu dve kvalitné kabelky a topánky. 

A keďže mám pocit, že tento tag sa objavil už skoro na každom blogu, nominujem každého, kto sa ho ešte nezúčastnil alebo mi napíšte odpovede len do komentárov.
Moje otázky sú nasledovné:
1. Ak by ste si mali vybrať len jednu krajinu, do ktorej môžete vycestovať, ktorá by to bola?
2. Máte domáceho miláčika?
3. Akú super schopnosť by ste chceli ovládať?
4. Ak by ste si mali vybrať jeden ikonický kúsok (topánky, kabelka...), ktorý by to bol?
5. Akú knihu ste naposledy čítali?
6. Váš obľúbený časopis/magazín?
7. Vaše vysnené povolanie v detstve?
8. Život na vidieku alebo v meste?
9. Vaše obľúbené jedlo?
10. Aký je váš najlepší zážitok tohto leta?
11. Aký sen sa vám naposledy sníval?

Tak dúfam, že mi aspoň niekto odpovie na moje otázky, pretože niektoré sú pre mňa vážne zaujímavé. Pekný zvyšok dňa!





9 komentárov:

  1. Přesně tento tag také právě sepisuju :-) S tou školou bych ti radila to přehodnotit dokud je čas. Vystudovala jsem to, co mě nebaví a následkem bylo, že jsem dělala práci, která mě nebaví.
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite by som chcela ísť do Portugalska! Precestovala som už dosť krajín, no teraz me priťahuje práve Portugalsko. :)) Chcela by som vedieť lietať, to by ma fskt bavilo! Už od detstva som chcela byť interiérová dizajnérka a to ma baví doteraz. Rozhodne som mestský človek, mám rada ruch, no v tom prípade by pre mňa bolo ideálne mať chatu niekde v lese a sem-tam tam vypadnúť aspoň na víkend. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To s tou šachtou zní děsivě, jak se ti to povedlo? o.O Nejdůležitější je samozřejmě to, že jsi v pořádku :) Kvalitní, nejlépe koženou kabelku a lodičky už si taky chci pořídit, myslím, že už je na čase.

    Giveaway na Katastrofě!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsem moc ráda že jsi se rozhodla tag udělat a odpovědět na otázky od Verči i ode mě :) Líbí se mi tvé otázky, hlavně ta se super schopnostmi, já kdybych nějakou měla, chtěla bych asi létat, jako většina :D Ráda bych tě tímhle také pozvala do giveaway, která právě probíhá na mém blogu :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Konečne niekto kto tiež neznáša motýle a chápe ako je to možné :D ♡

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tohle je skvělý tag, kdy se dá o blogerce zjistit více zajímavostí. Já se přes léto taky nerada natírám. Protože mám pocit, že se potom ještě více potím a tak někdy i vynechávám.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento tag už dělá skoro každý:D ale ten tvůj mě zaujal asi nejvíce!:) Já jsem si dřív zakládala blogy na blog.cz a také mám nejradši nezdravé jídlo:D!
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na tento tag som bola nominovaná už 3-krát a vidím, že stále je veľmi obľúbený :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Maďarsko, psa, vedieť hrať na cimbale, ponožky, Anča Karenina,hudobný život, zverolekárka, dzedzina, akékoľvek mäso, tancovať s najlepším polohudobníkom, veľmi divný sen- zahŕňa spolužiakov, knižnicu a ktovieprečo štátne divadlo (???)

    Ja milujem rýchle odpovede :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks