nedeľa, 16. augusta 2015

Weleda stretnutie

Krásne nedeľné ráno! Dnes vám prinášam článok zo včerajšieho stretnutia blogeriek so značkou Weleda, ktoré sa konalo v Bratislave. Priznám sa, keď mi prišiel email s pozvánkou, trošku som sa toho obávala a nevedela som sa rozhodnúť, či sa zúčastniť alebo nie. Áno ja a moja nerozhodná povaha.
Nakoniec som sa dohodla s veľmi milou a usmievavou Monikou z blogu Notes personnelles a vyrazili sme na stretnutie spolu. Popravde by som tam bez nej cestovala asi tri dni, pretože to bolo až v Dúbravke a ja sa v našom hlavnom meste a hlavne v jeho doprave vôbec nevyznám. Všetko však našťastie dopadlo dobre a nakoniec sme sa na stretnutie síce s malým meškaním, ale predsa, dostavili.
"Weleďáci" nás milo privítali a hneď aj prekvapili plnou taškou vzoriek. Koláčikom na raňajky sme sa posilnili a mohla sa začať prednáška z oblasti kozmetológie. Doteraz som sa o zloženie kozmetiky a prírodnú kozmetiku veľmi nezaujímala, ale táto prednáška ma naozaj zaujala a spolu s dievčatami sme sa toho dozvedeli veľa nového.
Bol nám vysvetlený rozdiel medzi konvenčnou kozmetikou, ktorá je vyrábaná tak, aby dopĺňala chýbajúce látky, a prírodnou, ktorá tvorbu týchto látok podporuje.  Podľa zákona je však, čo ma aj prekvapilo, za prírodnú kozmetiku považovaná hocaká kozmetika s prírodnými zložkami. Teda mnohé značky, o ktorých som si myslela, že svoje výrobky produkujú naozaj len na prírodnej báze majú mnohokrát výrobky syntetické a doplnené možno len o jednu prírodnú zložku. Je však veľmi diskutabilné čo je a čo nie je prírodná zložka.
Prednáška ďalej pokračovala krátkym zhrnutím histórie značky Weleda a ďalej sa venovala ich priekupníctvu udržateľného rozvoja. Páči sa mi, že podporujú aj miestnych producentov, snažia sa chrániť rastliny, tak ako aj celú prírodu, a tiež sa zaslúžili o opätovný výskyt niektorých rastlín, z ktorých produkujú niektoré produkty. Zaujal ma tiež fakt, že rešpektujú postavenie planét a sledujú procesy v prírode a snažia sa ich prirovnať k procesom, ktoré prebiehajú v našom tele. 
Dostali sme sa aj k otázke: prečo je prírodná kozmetika drahšia ako tá konvenčná. Dôvodov je viacero. Výťažky z rôznych prírodných látok sa ťažšie získavajú a je potrebná absolútna čistota výrobného prostredia, aby sa látky vo výrobkoch obsiahnuté nijak nekontaminovali a tým sa neznížila trvanlivosť výrobkov.
Aby prírodné produkty dlhšie vydržali musia byť použité aj konzervačné látky a tými sú éterické oleje, vitamín E a alkohol (Dozvedala som sa, že nie všetky produkty s alkoholom sú teda zlé. Okrem používania pri konzervovaní, sa alkohol používa tiež pri extrakcií látok z rastlín, keďže sa niektoré látky nerozpustia ani vo vode či oleji.). Produkty však treba aj vhodne skladovať a nečudovať sa, že výrobok vám nepomáha, nebodaj škodí, ak ho skladujete v nevhodnom prostredí. 

Následne sme si pustili krátku reláciu nemeckej DM drogérie, kde nazreli do zákulisia spoločnosti Weleda. Značka má dokonca svoje vlastné záhrady, kde pestuje rôzne liečivky v prostredí na to plne prispôsobenom. Pri návšteve týchto záhrad (Áno, možete ich kedykoľvek navštíviť napr. v Nemecku či Velkej Británií. Treba sa len mailom vopred ohlásiť.) tak môžete vidieť aj ovečky, kozy či hotely hmyzu, ktoré zachovávajú prirodzené prostredie týchto rastlín.

Po krátkej prestávke sme prešli k predstaveniu jednotlivých produktov. Začali sme so starostlivosťou pre tehotné a dojčiace mamičky a pokračovali detskou starostlivosťou, ktorá ma veľmi zaujala a hlavne jej nechtíkový krém, ktorý je tak isto určený aj pre dospelých.
Prešli sme teda celou škálou výrobkov Weledy a ďalšími, ktoré ma zaujali boli výrobky na čistenie pleti. Na obrázku sú to tie bledomodré výrobky: osviežujúce čistiace mlieko 2v1 a jemné čistiace mlieko. Ďalej ma zaujala kosatcová rada a jej osviežujúci hydratačný ľahký krém a rúžová rada s vyhladzujúcim hydratačným krémom, ktorý je síce určený pre ženy vo vekovej kategórií 30+ no jedna vzorka ma snáď nezabije :D. 


Po prednáške sme sa ešte občerstvili a niektoré dievčatá sa už pobrali domov, no niektoré sme ešte ostali na diskusiu, kde sa nakoniec riešili aj úplne iné témy ako len kozmetika a blogový svet. Jednoducho bolo super a ďakujem značke Weleda za príjemné stretnutie, za pozvanie a za možnosť sa stretnúť zo všetkými dievčatami. Akcie sa zúčastnila už spomínaná Monika, úžasná Kejmy, ktorá má tie najviac super DIY projekty, krásna Katka a Katka, ktorá rada všetko testuje a recenzuje, od kníh, cez kozmetiku až po zážitky. Ďalej sa zúčastnila Ivanka a Laura, a nakoniec Saša, ktorá nás všetky pozvala. 


Návšteva Bratislavy by sa tiež neobišla bez nejakých tých nákupov. Keďže ma na stretnutí veľmi zaujala táto čistiaca rada a následne na to som toto mlieko videla v drogérií len za 5 eur, musela som ho hneď mať. Šampón od Manufaktury nádherne vonia a je tak roztomilý, že som ho tam nemohla nechať, tak ako aj tieň od L'Oréalu za necelé euro. Nechtíkový krém bol darček od Moniky. 
Tak dúfam, že sa vám článok páčil, snažila som sa vám v krátkosti zhrnúť nejaké informácie, ktoré ma zaujali a ktoré som si zapamätala, tak dúfam, že som ich správne podala, nič som nepoplietla a je to zrozumiteľné. 
Som neskutočne rada, že som sa rozhodla tejto akcie zúčastniť a ešte raz ďakujem značke Weleda a Saške za pozvanie a za príjemne strávený deň. 
Máte skúsenosti so značkou Weleda alebo inou prírodnou kozmetikou?

39 komentárov:

  1. Ja mám Weledu rada ale najradšej ju nakupujem keď je v DM drogérii v dopredaji za dobré ceny. Ale ináč pleťový krém nemám problém si kúpiť aj za plnú cenu. Momentálne testujem od nich brezový peeling :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty si akási rýchla :) aj ja ďakujem, bolo skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcela som to napísať hneď, kým si toho čo najviac pamätám :D

      Odstrániť
  3. Opravdu zajímavý článek :) a tobě po pravdě závidím, že si měla možnost se toho všeho zúčastnit :) snad já někdy taky hh :D
    capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem zatím nic od této značky neměla, ale dle tvého článku usuzuji, že má opravdu něco do sebe a možná něco brzy vyzkouším :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, rada bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway: www.getmovincz.blogspot.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Značku weleda moc neznám, ale určitě bych ji někdy ráda zkusila, produkty vypadají slibně:)
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od Weledy jsem ještě nic neměla, ale hezký a hlavně poučný sraz. S přírodní kosmetikou mám zkušenost jen s EOS. Balzámy mi moc nevyhovují, ale krém na ruce je super.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Musela to být super akce! ..já od této značky ještě nic nevyzkoušela, ale už jsem ji zaregostrovala třeba v DM, možná se po něčem poohlédnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. S touto značkou skúsenosti nemám, ale po tvojom článku sa po nej možno rozhliadnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. S Weledou zkušenost nemám, ale možná se po ní podívám.
    Co se týče toho která kosmetika je přírodní a která ne, tak mě docela zarazilo, že stačí pár přírodních složek aby kosmetika byla prohlášená za přírodní. Docela by mě zajímalo, které konkretní "přírodní" značky kosmetik to jsou. Zajímavý článek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. napríklad medzi značkami, ktoré v produktoch majú syntetické látky a len pár prírodných je aj Yves Rocher, čo ma fakt veľmi zarazilo

      Odstrániť
  12. nepoznám tú značku, ale ten koláčik vyzerá lákavo :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Aj mne prišiel e-mail s pozvánkou, škoda že som akurát bola v Chorvátsku. Inak, super článok :D

    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Myslím, že nakonec jsi se velmi dobře rozhodla :) já bych tam také vyrazila hned :) weledu jako značku mám moc ráda a jejich výrobky také, hlavně jejich krémy na ruce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tak si si to pekne užila ! :) vyzerá to super :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  16. kosmetika vypadá úžasně :) mám strašně ráda přírodní kosmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. So značkou Weleda skúsenosti nemám, popravde ohľadne kozmetiky nemám patričné skúsenosti a vedomosti.
    Super blog, dávam odber :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak od Weledy určite niečo vyskúšaj a ďakujem krásne! :)

      Odstrániť
  18. Jééééj :) Ty si aká rýchla :) Ja som sa k napísaniu článku dostala až dnes. Ďakujem veľmi pekne ,že si ma tam spomenula a naozaj tam bolo perfektne. Som veľmi rada, že som ťa spoznala

    Budem rada ak navštíviš môj blog by Katy a v prípade, že ťa zaujíma stretnutie s Weladou (ktorého si sa zúčastnila i ty) nájdeš ho TU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ďakujem tiež, bolo to fakt super a som rada naozaj rada, že som sa zúčastnila :)

      Odstrániť
  19. no, baby, už aj ja musím pripraviť článok nech nepozabúdam :D bolo to skvelé, som rada, že som spoznala nové krásne blogy a aj ich autorky :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Wauu muselo byť super :D Teším sa na recenzie ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tuto značku veru nepoznám, no uvažujem o nej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super článek a ten dortík vypadá famózně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Zaujímavý článok :) A musím sa opakovať, ten koláčik vyzerá úžasne! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  24. panejo, to je vzorků a vyzkoušených produktů :) asi je dobře, že jsi se nakonec zúčastnila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Koláčik vyzerá super :3 A aj dizajn výrobkov, som zvedavá na recenzie :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  26. To je opravdu zajímavé. Skvělý příspěvek. Díky za předání informací. :)
    Člověk opravdu těžko pozná, jestli jsou výrobky z přírodních látek nebo ne. :/
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Weledu mám docela ráda, ale je trošku dražší, takže si ji kupuji jen výjimečně:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  28. o značce jsem něco málo slyšela a vypadá teda fakt dobře, určitě časem vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. si šikovnejšia ako ja :D. a potom daj vedieť, ako si spokojná s modrým mliečkom 2 in 1! :P.
    a rada som ťa spoznala a teším sa na ďalšie stretnutie a nejaké tie projekty :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. prirodna kozmetika som si ja už davnejšie všimla že niektora nie je až taka prírodná lebo obsahovala všeliake ingrediencie čo som bola z tohoprekvapena, tak asi to bude aj pravda.. tiež som mala pozvanku od weledy a s mojim cestovanim po ba by som sa možno objavila v košiciach :-D ale aj tak som nebola doma takže ste sa aspoň niečo naučili a ižili si deň:))

    OdpovedaťOdstrániť
  31. weleda je super!!!! Mám ju veľmi rada, používam od nej dosť veľa vecí, hlavne na pleť a telo. Aj keď je trochu drachšia, myslím že je stále lacnejšia ako produkty z drogérie a okrem toho je úplne prírodná. Nikdy som v nej žiadne iné zložky nespozorovala. Odporúčam hlavne mandľovú radu pre suchú pleť, ktorá mi jej stav výrazne zlepšila a taktiež milujem sprchovacie mlieka ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Kozmetika hlavne na citlivú a unavenú pleť :) používam veľa výrobkov a tejto značke mám najradšej svieže bylinkové vône. Odporúčam :))

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Musel to byt prijemny zazitok, zucastnit sa tej prezentacie. Keby bola v Kosiciach tak by som stala v rade medzi prvymi :-). Weleda je jedna uzasna kozmetika, na ktorej si pestujem zavislost uz niekolko rokov. Vyskusala som takmer kazdy produkt cez pletove kremy, telovu kozmetiku az po detsku kozmetiku, zubne pasty ci sirupy. Je to kozmetika number one proti atopickemu ekzemu mojej dcerky a uplne suhlasim s blogerkou, ze nechtikovy krem je super.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks