nedeľa, 20. septembra 2015

As time goes | London wishlist

Môj výlet do Londýna sa blíži. Ani neviem ako rýchlo ubehol ten čas z pred pár mesiacov, keď sme sa dohadovali a kupovali letenky a teraz nastal ten čas, kedy všetko plánujeme. Čo navštíviť a čo vynechať, kde budeme jesť a kde sa stavíme na kávu. Pre niekoho je takéto plánovanie hlúpe a nezmyselné, no pre mňa životne dôležité. Neviem si predstaviť, že by som bola v jednom múzeu a kvôli inej pamiatke bežala na druhý koniec mesta, ktoré ani nepoznám a potom zase späť, lebo tam sme zabudli pozrieť to a navštíviť tamto. 
Časť plánovania mám už vlastne za sebou. Aplikácia so sprievodcom stiahnutá, v mape vyznačené hlavné pamiatky, múzeá, galérie, zaujímavosti, niektoré vstupenky kúpené, iné zarezervované. Nejaké posledné tipy? Čo nemôžem vynechať a čo stojí naozaj za to?
Samozrejme nesmie chýbať ani návšteva Oxford Street a preto som si pripravila taký malý Wishlist. Neplánujem tam utrácať nehorázne peniaze, skôr len popozerám také obchody a značky, ktoré u nás nie sú tak ľahko dostupné. Primark, New Look, Forever 21, Brandy musia byť! Nebudem hľadať nič konkrétne, ak ma niečo zaujme a nedám za to veno, tak to bude moje. 

Najviac by som sa však potešila malej čiernej kabelke, najradšej jednoduchej a ľahko kombinovateľnej. Klobúky u nás často na hlavách slečien nevidno, no podľa mňa je to najviac, keď prší. Komu by sa chcelo ťahať dáždnik? Bielu košeľa, ktorá by dobre sadla a nemala by som v nej ruky ako Arnie , zháňam už asi päť rokov. Čiernych sandál nie je nikdy dosť a ani slip on topánok, ktoré sú najviac pohodlné. Tieto páry topánok, dúfam, nájdem v nejakých letných výpredajoch.
Tiež tajne dúfam, že v Primarku bude milión fan tričiek, ponožiek a iných vecičiek a predmetov. Harry Potter, Game of Thrones, supehrdinovia.. a tak ďalej. Nie, Minions si neprosím! 

Návšteva Boots či Superdrug je tiež určite na pláne. Kúpiť si chcem len pár konkrétnych produktov, inak to skôr nechávam na náhodu. Po prvé: nič konkrétne nepotrebujem, mám všetkého až až. Po druhé: všetci sa sťažujú, že v Londýne sú väčšinou stojany s kozmetikou vybrakované a tak budem vlastne rada, ak nájdem aspoň niečo. Tiež určite navštívim najväčší obchod Lush, rada by som totižto vyskúšala ich shampuky a možno aj dekoratívku. A nakoniec dúfam, že v Topshope ulovím tiež nejaký ten rúž, tvárenku či rozjasňovač.
Nejaké tipy, čo treba určite vidieť a kde sa staviť na nákup?

Nasledujúce články budú prednastavené a posty z Londýna budú až keď sa vrátim. Dovtedy sledujte aspoň môj instagram.

21 komentárov:

  1. Všechny věci co máš na wish listu bych hned taky brala! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dievča kroť sa, 10kg len máš ! :D a závidím, idem aj ja :D v Lushi by som aj prespala keby som mohla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zoella, nyx, topshop... áno! :D. ja by som šla ešte po MUR, preto´že ich ceny sú o polovicu lacnejšie ako u nás :P.
    inak, nezabudni ísť do Primark! však posilni sa dobrými nervami, odhodlaním skúšať si veci mimo kabínky a zároveň sa vyhýbať personálu, pretože to nemajú radi :D. a tiež priprav sa na kvantum šialených šudí, a ďalšiu skupinku sediacu pred obchodom... :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čo sa týka nejakej kaviarne, môžete skúsiť Pret & Marger. V Londýne to je na každom rohu. Ja som tam nebola, no kamarát áno a hovoril, že to tam fakt stojí za to. :)) Oxford Street pri návšteve Londýna musí byť! Čo sa týka Primarku, je to tam úplne šialené, tak si priprav hlavne veľa trpezlivosti. A ešte v júni bolo v Primarku mimóňov viac než dosť, tak neviem, ako teraz. Btw. V Topshope majú úplne úžasné rúže, tak určite si nejaký odnesieš. Bol tam jeden tmavofialový a ešte burgundy rúž, no zaváhala som a teraz to dosť ľutujem! :( každopádne si to tam uži. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé super wishlist !! :) Klobúčik na jeseň by sa mi takisto zišiel :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Juhuuu! Londýn! Zrovna jsem se odtamtud vrátila :D Na Oxford Street jsem ani čas neměla, lítala jsem po všech možných památkách (spíš těch neznámých, protože jsem tam byla už několikrát), v Lush Oxford Street jsem se ale nezapomněla stavit, koukni na fotoreport, je to ráj! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty sa teda máš :-) Mne sa veľmi páčia klobúky a myslím si, že do londýnskeho dažďa sa zídu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já plánuju navštívit Lush až budu v Budapešti :) Černé sandály mi přijdou fakt nádherné! Užij si to tam, snad seženeš vše, co chceš :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jee, do Londýna bych taky chtěla :) Užij si to tam a těším se na články o tvém výletu :)

    Neon Navy or Neon Kiss?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Juuuj Londýn :3 držím palce a teším sa na články z neho! :)
    leuslifestyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. všechno z té kosmetiky bych si taky nechala líbit :O:D užij si to tam!:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné oblečení sis vybrala, brala bych všechno! Užij si to tam! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto si krásne napísala. Mne osobne to je jedno v Londýne som nikdy nebola a určite ma poteší hocijaký záber či príspevok odtiaľ.

      ww.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

      Odstrániť
  13. Držím palce ať si přivezeš všechno, co máš na seznamu. Vleze se ti to do batůžku? :-) Jinak moc hezké věci, které bych taky brala.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Waau, brala by som vsetko co mas na wish liste


    leekralova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Máš na seznamu snad všechno, po čem toužím už nespočet dlouho měsíců, a pořád jsem se nedostala k tomu, pořídit si to taky ... achjo! Ty boty a klobouk a batůžek a brýle... ach ano!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super veci, tiež by som ich brala :D a som zvedavá na nákupy z primarku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nebránila bych se asi ničemu z wishlistu :))
    Londýn si užij, je tam krásně! Nejvíc nadšená jsem byla z Greenwiche a Tower of London a té lodě u které si nemůžu vzpomenout na název. :) A i muzeum voskových figurín bylo bezva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krásny wishlist, všetko by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks