streda 9. septembra 2015

August finally

September už dávno v pohybe a ja som sa až teraz dostala k tomuto článku. Neviem či vás bavia, ale ja ich úplne milujem. Rôzne zážitky, rôzne fotky z rôznych miest s rôznymi ľuďmi, ktoré vám pripomínajú ako ste sa vtedy mali dobre. Nie, že by som sa teraz nemala dobre. Škola mi ešte nezačala, teším sa na Londýn, jednoducho ľúbim tento september.
po sto rokoch som vytiahla svoje Sex Pistols triko / domáce maliny / milujem takéto fotky
Trenčiansky hrad / najlepší koktejl v Da Vinci / článok z návštevy hradu tu
stretnutie s Weledou a blogerkami / pes / obed 
Kawaii Box stále si on môžete zasúťažiť tu / najhorší Cider / raňajky
pes vo vode / homemade limonáda / najlepšie cestoviny
Karin Herzog očný krém / DM box / najlepšie palacinky
najlepší cider / sestrina narodeninová torta / najkrajšie pomôcky do školy
Aký bol váš najlepší zážitok z augusta?

30 komentárov:

  1. Krásné fotky, tím jídlem jsi mi udělala strašné chutě, sestřin dort je opravdu krásný :) ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pre mňa bolo super, keď sme s kamarátkami, sestrou a bratom išli prespať do nášho druhého domu. všetci sa poznáme dobre a bola to fakt sranda. :))) Tak to máš potom fakt dobrý september, ja mám v škole denne štyri hodiny nemčiny a po nemecky už začínam aj myslieť. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky :D

    Pozývam ťa, aj všetkých tvojich čitateľov na moju GIVEAWAY !!!!!!!!!
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc sa mi páčia tvoje fotky. stretnutie s Weledou bolo na nezaplatenie :) som moc rada, že som ťa spoznala. Veľmi sa mi páčia boxíky, či už Kawaii alebo DM. A pes je keásny. Pitbull?

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc sa mi páčia tvoje fotky. stretnutie s Weledou bolo na nezaplatenie :) som moc rada, že som ťa spoznala. Veľmi sa mi páčia boxíky, či už Kawaii alebo DM. A pes je keásny. Pitbull?

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluju takovéto články! :) Krásné fotky, srpen plný zážitků :))

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hmm tie palacinky! :D krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ooo, super fotky :)
    Na Trenčiansky hrad by som sa tiež chcela ísť niekedy pozrieť :) A Strongbow je najlepšííí :) A potom aj Carling je fajnový :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hezké fotky :-) Na Trenčíně jsem byla loni a je to fakt krása... .-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne fotky :-) Som hladnááá práááve :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pěkné fotky :)
    Pro mě za srpen asi byla nejlepší dovolená s přítelem. Sice jsme byli jen v Čechách a pak na skok v Linzu, ale bylo to skvělý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Líbí se mi ten přechod alá nejhorší cider, nejlepší cider. :D Moc pěkné fotky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ten pejsek x) a co přišlo v DM boxu? :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To sú super fotečky! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. na tak ten dort je teda fakt božííííí!!!!!! :))) a nejhorší cider to mě dostalo :D :D :D hahha :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásné fotky. Takové články se mi líbí. :)
    Svůj nejlepší zážitek ze srpna neumím definovat. :D Asi bych musela také projet fotky a připomenout si ho. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moc hezké fotky a udělala si mi teď naprostou chuť na palačinky! :D -L

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Naozaj úplne zbožňujem takéto light posty, s random fotkami..milujem ich čítať aj písať!☺♥
    Pekný deň♥
    Art Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Takéto články mám veľmi rada. Uži si Londýn. Dúfam, že aj mne sa niekedy splní sen a navštívim ho. ♥ :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Nádherné fotky :) Bože, ako by som si dala palacinky :3
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ja mám takéto random posty veľmi rada. Asi preto som si obľúbila Instagram :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ja mám tiež veľmi rada takéto články, a už sa teda chystám aj ja na také menšie zrhnutie augusta, ale doteraz sa mi nejak nechcelo a ani toľko času nebolo v poslednom čase. :D takže zhrnutie augusta v polke septembra, veď prečo nie? :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks