štvrtok, 3. septembra 2015

BioBeauty

Odkedy som sa zúčastnila stretnutia s Weledou a vypočula si niečo viac o prírodnej kozmetike, neustále ma teraz  zaujímajú práve len prírodné produkty a značky, zdravé a bio obchody a eshopy, ktoré takéto produkty ponúkajú. A tak nejak som objavila eshop BioBeauty, ktorý minulý víkend ponúkal k 10 eurovému nákupu telové mlieko zadarmo. Neváhala som a niečo si hneď objednala. 

Objednávala som teda v piatok večer, pri prípadných otázkach mi pani hneď na ich facebooku odpovedala. Ich Facebook je dobré lajkovať aj práve kvôli akciám a zľavám. Platila som prevodom na účet, na základe emailu s údajmi, ktoré mi hneď po objednávke prišli. V pondelok prišiel email o potvrdení platby a v stredu zase email o odoslaní balíčku. Balíček doručil kuriér UPS hneď na to v štvrtok. Celkovo objednávka a dodanie netrvali ani týždeň. Poštovné na eshope stojí 2,90€.

Po otvorení krabice na mňa vykukol krásne zabalený balíček a nejaké tie somarinky na ochranu pred poškodením. Vidieť, že sa pri balení naozaj snažili, čo sa mne osobne naozaj veľmi páči. Pod balíčkom sa už nachádzalo spomínané mlieko, ktoré malo však zlomenú pumpu, no aj napriek tomu dobre funguje. A navyše ho poslali v prevedení aké som si želala a to s mangovou vôňou! 
A čo som si teda kúpila? Už dlhšie som chcela vyskúšať značku Natura Siberica a tak som ako prvý do košíka hodila peeling na zmiešanú až mastnú pleť. Od slovenskej značky Soaphoria som si vybrala organický balzam na pery s kakaovou príchuťou a nakoniec bahennú masku na vlasy od rovnakej značky, akú nesie telové mlieko, Mineral Beauty System.





V balíčku sa tiež nachádzal 5% zľavový kupón na ďalšiu objednávku. Platí až do konca tohto roka, takže objednávku určite ešte zrealizujem. Na tomto eshope sa na jar dala zaobstarať tiež bio krabička krásy a tak som sa hneď informovala na ďalšiu a mám dobré správy: plánuju ďalší box na jeseň!

Ak vás stránka naozaj zaujala a plánujete si niečo odtiaľ kúpiť a nie ste tam ešte zaregistrovaný mohli by ste mi urobiť radosť a spolu by sme využili tzv. program odporúčaní. Čo to znamená? Vy mi pošlete svoj mail a ja vám naň pošlem pozvánku na tento eshop. Vy sa zaregistrujete a pri prvej objednávke získate 3€ kupón a ja si takisto budem môcť uplatniť 3€ kupón! Takže určite na mňa myslite ;).

26 komentárov:

  1. Ak môžem byť úprimná, tento e-shop nepoznám no výrobky vyzerajú fakt super. Ten balzam ma naozaj veľmi zaujal a určite sa na stránku pozriem

    Blog by Katy :-* ala Čo je dobré to musím mať :) Každý deň nový príspevok

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koupila jsi dobře. Včera jsem byla v prodejně NS a koukala na tu novou řadu, ze které sis koupila peeling. Krásně to voní

    GA Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhle značku neznám, ale zajímal by mě ten peeling a maska. Byla bych ráda kdybys následně napsala recenzi :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peeling vypadá zajímavě. A i mléko, mango já můžu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé, o e-shopu jsme ještě neslyšela, ale už jenom ten design těch výrobků vypadá neskutečně dobře!! Navíc kosmetiku s vůní manga miluju...bohužel si teďka musím krapet utáhnout opasek, jinak bych už byla na jejich stránkách a "házela do košíku" :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásně zabaleno, to se musí nechat :) Docela by mě zajímal ten balzámek :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Páni, vypadá to skvěle. Od balíčku tak po produkty. Navíc tleskám přírodní kosmetice! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Balíček prišiel krásne zabalený, kozmetika vyzerá tiež lákavo, rada by som vyskúšala nejaké prírodné pleťové masky, takže samozrejme mám záujem o zľavový kupónik :), a najmä o ten jesenný box :) Takže tu je môj email: klaudysenjoyment@gmail.com
    Inak pozývam ťa do práve prebiehajúcej súťaže na mojom blogu:
    GIVEAWAY klaudysenjoyment.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja zbožňujem prírodnú kozmetiku a keď môžem tak ju aj používam, akurát nie je veľa takých obchodov v mojej blizkosti, ktoré ju predávajú :-( Musím sa pozrieť na ten eshop :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Svým článkem si mě docela nalákala to zkusit:-) Posílají i do ČR?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno posielajú, treba platbu vopred a je to samozrejme trošku drahšie, tu bližšie info
      http://www.biobeauty.sk/content/4-doprava :)

      Odstrániť
  11. Jůů :) Já mám přírodní věci moc ráda a všechny tyhle výrobky vypadají tak úžasně :)) a navíc tak krásně zabalené, to by mi udělalo obrovskou radost :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Páni mají to nádherně zabalené :) Určitě bych od nich něco vyzkoušela!

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásně zabalený balíček a všechny věcičky vypadají moc dobře :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mám ráda přírodní kosmetiku, tohle vypadá hodně lákavě:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Škoda, že jde o slovenský eshop, to by se mi prodražilo poštovné.. Ale jinak se mi produkty líbí a jsem zvědavá na recenze, pokud budou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Wau! Všechno vypadá moc moc nádherně :-) Také bych nejradši kupovala jen organickou a přírodní kosmetiku, ale v Čechách se bohužel jedná většinou o výrazně dražší produkty :(
    I am clarella ...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty jo, maska je top! Musím vyzkoušet!

    Happy Weekend!
    With love, Suzy ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jéé tak to je krásne zabalené ! :) všetky vyzerá super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Vypadá to dobře, nějak mě zaujala přírodní kosmetika :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Nice picture,You look absolutely stunning!

    http://www.2015cocobag.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tento obchod mám veľmi rada :-) A aj produkty, kt. majú na svojom e shope sú fajn ;-)

    Rada by som Ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha Moja prvá giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks