pondelok, 14. septembra 2015

#BTS Outfit Inspiration

Škola ešte ani poriadne nezačala a vy už ráno máte doma na posteli prehádzanú celú skriňu a pritom kričíte, že si nemáte čo obliecť?! Nezúfajte, záchrana prišla! Ja vám dnes prinášam malú inšpiráciu v podobe outfitov na tému Back to School, ktoré som vytvorila na stránke Polyvore.
Túto stránku milujem a pravidelne navštevujem s väčšími či menšími prestávkami už od jej začiatkov, sedem rokov. Pred nedávnom som odtiaľ zmazala niektoré moje výtvory zo začiatkov, na ktoré sa popravde nedalo ani pozerať. Niekedy sa totižto snažím skombinovať neskombinovateľné, a potom vyzerám, mama hovorí, ako šamorínska cigaňa. Mám pociť, že svoj štýl a to čo sa mi najviac hodí ešte stále hľadám. Niekedy sa mi páčia dievčenské sukne a šaty, inokedy obtiahnuté potrhané šaty s flanelovou košeľou a rozgabanými topánkami. Takže ak sa vám niektoré z outfitov nebudú pozdávať, berte to s rezervou.
Prvý outfit je tvorený šortkami zaujímavej farby doplnenými vzorovaným minimalistickým topom a štýlovým vakom. Doplnkom sú samotné slip on topánky, ktoré určite upútajú nejedno oko.
Untitled #88
Druhý outfit je rovno s dvoma variantami. Šaty alebo trendy sukňa. Converse a džínová bunda sú klasika a s bielym vakom tiež určite zažiarite. 
Back to school!
Khaki nohavice sú pre mňa must have a mám ich hneď niekoľko. S bielou blúzkou a čiernymi doplnkami budú určite vyzerať dobre. Navyše takéto flat topánočky sú absolútne in!
Untitled #86
Áčková sukňa naozaj nemôže chýbať v šatníku ani jednej školáčky či študentky. Navyše bordová je na jeseň úplne najlepšia.
Not Giving In
V septembri aj októbri býva často ešte teplé počasie a tak nesmú chýbať nejaké veselé šaty, ktoré by som ešte doplnila bundičkou či sakom na chladnejšie ráno. 

Untitled #87
Šaty sú pre mňa vždy voľbou číslo jeden, pretože je to úplne pohodlný kúsok, o to viac ak majú širšiu sukňu a vy nemusíte riešiť, či sa vám niekde náhodou nevyhŕňajú. Oranžová nie je veľmi obľúbená, ale určite rozžiari váš deň a tmavé sako a doplnky ju dokážu ľahko stlmiť.
Ain't Nobody

A nakoniec môj najvydarenejší outfit typickej študentky inšpirovaný uniformou. Rozmýšľam, že mi v šatníku chýba úplne potrebná veľká biela kabelka!

Come And Get It
Dúfam, že sa vám moje outfity páčili a bola to pre vás aspoň malá inšpirácia. 

23 komentárov:

  1. ooo tak tu by som viacero vecičiek vedela vybrať :)
    ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfity sú super. Mňa najviac oslovili šatičkové outfity :) sú moc krásne.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. naprosto krásné outfity! nejvíce se mi líbí ty meruňkové šaty a k tomu ten cardigan, boží! a pak ty slip-on botičky, jsou velmi originální! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Outfit s khaki kalhotami je naprosto božský! Taky se mi hodně líbí outfit s květovanými šaty :) Vůbec se mi ale nelíbí botky hned v tom prvním :D -L

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkné outfity. Nejvíce se mi líbí ten 4. Podobnou sukni bych si chtěla koupit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máme podobný vkus, všechno bych si hned vzala :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetky sa mi páčili. Inak tiež mám taký štýl, že raz si dám nejaké dievčenské šaty, kvietky do vlasov a lodičky a potom roztrhané rifle, tričko, tenisky a skateboard. :)) ani si neviem vybrať, ktorý sa mi páči najviac, všetky sú fakt super! teda, ten s oranžovými šatami by som si nevzala, ani j anemám rada oranžovú , a pritom som si nemyslela, že to je taká neobľúbená farba. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělé outfity :3 Nejvíc se mi líbí ten třetí, je sice jednoduchý, ale moc krásný, přesně takový styl mám ráda. Chtěla jsem si koupit takové olivové kalhoty, ale nikde je nemají s vysokým pasem :( Což mě teda dost mrzí :(
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělý outfity, vypadají božsky!

    Klára
    NARA blog CZ
    www.natalieklara.blogspot.cz
    narablog54@gmail.com

    Zveme Vás k naší cupcakové giveaway, tyhle cupcaky ale radši nejezte!:
    http://www.natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. viacero vecí by som si určite vybrala :) najmä tie flat topánky a bordovú sukňu .

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Líbí se mi všechny outfity :) S tím stylem to mám asi podobně jako ty, někdy zvolím elegantní outfit někdy když nemám vůbec náladu vymýšlet co na sebe tak nahodím džíny a triko a jdu :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  12. U mě na blogu je nový článek - video :)
    https://www.youtube.com/watch?v=8F1htTIlSeQ&feature=youtu.be
    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. moc pěkný článek, líbí se mi ten poslední, takový trošku klučičí outfit:)
    Můj poslední post je něco podobného (Sweather weather must have + tipy kde jednotlivé věci koupit), budu ráda, když se podíváš <3
    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ta ten posledný outfit bol úplne dokonalý! Skvelý článok♥
    Art Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak to sú krásne vybrané a zladené outfity ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. máš skvělý vkus, nejvíc se mi líbí ten s červenou sukní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. super outfity, nejvíc se mi líbí ten předposlední)
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tá bordová skladaná sukňa je dokonalá :O Aj tie ružové doplnky :3
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks