pondelok, 7. septembra 2015

CelluBlue

Krásny začiatok týždňa! Aký bol váš pondelok? Ja som skoro celý deň leňošila, iba som bola so psom vonku, upratovala a bola vyzdvihnúť balíček na pošte. Tešte sa na ďalší unboxing článok. Môžete si tipnúť, čo to asi bude, ale dozviete sa to až neskôr. Dnes nemám pre vás recenziu na kozmetický produkt, ale na CelluBlue. 
Ak ste o tom ešte nepočuli, ide o masážnu pomôcku, ktorá pomáha bojovať s celulitídou. Keď som ho asi pred rokom prvýkrát uvidela a prečítala si prvé recenzie, hneď som chcela tohto malého modrého pomocníka vyskúšať. Keďže som mladá a rada sa hýbem, nemám s celulitídou nejaké veľké problémy, ale čo to sa už na zadnej strane mojich stehien objavilo. Hneď ma napadlo, že práve na takéto malé prejavy celulitídy je asi aj vytvorený. Neviem si totižto predstaviť ako by pomohol ženám, ktoré celulitídou trpia vo väčšej miere. Celulitída nebolí, ale mnohé ženy sa kvôli nej trápia a hanbia sa nosiť krátke sukne či šortky.

CelluBlue je hypoalergénny, pretože je vyrobený z medicínskeho silikónu a žiadnej inej látky. Ľahko sa umýva len pomocou mydla a teplej vody a je naozaj maličký, takže si ho môžete zobrať kdekoľvek. Podľa oficiálnej stránky s ním dokážete napodobňovať pohyby slávnej vákuovej masáže, ktorá je najúspešnejšou metódou proti celulitíde. Výsledky by sa po pravidelnom používaní mali dostaviť do 3-4 týždňov. Niekoho môžu prekvapiť modriny a pri nesprávnom používaní to tiež môže bolieť, treba si teda dobre prečítať návod.
CelluBlue mi prišiel už viac ako pred mesiacom a ja ho už používam asi mesiac. Pri jeho používaní je treba si poriadne prečítať postup. Základom je tiež olej, s ktorým si poriadne natriete problematické miesta a tie správne pohyby, ktoré určite ľahko pochopíte z návodu, ktorý nájdete na oficiálnej stránke, z mnohých videí na youtube alebo aj z aplikácie do mobilu.

Ja pri masáži používam akýkoľvek olej, ktorý chytím do ruky, teda detský Aviril, olej na telo z Avonu či od značky Kneipp, plánujem si však zaobstarať nejaký priamo určený na celulitídu. Nejaké odporúčania?
Zo začiatku, keď som v ruke ešte nemala ten grif sa mi stávalo, že s masírovaním tých zadných častí stehien bol často problém. CelluBlue tam proste nedržal tak dobre ako v predu, ale postupne som sa do toho dostala. Vždy si takúto masáž doprajem pred spaním a zaberie mi to tak maximálne desať minút. Modriny ani žiadna bolesť sa u mňa neobjavili vôbec.
A teraz už k tomu, čo všetkých zaujíma. Nie, žiadne výrazné výsledky som si zatiaľ nejak nevšimla, celulitída vám len tak nezmizne, no pokožka je určite hladšia a pružnejšia, vďaka lepšiemu prekrveniu. Takže CelluBlue určite neprestanem používať, veď prevencia je najlepším liekom.
Jeho cena, 18,90€, môže byť pre niekoho vyššia, ale viete si predstaviť, že by ste takúto silikónovú vec nejak poškodili či pokazili? Takže podľa mňa mi vydrží večnosť a netreba naň predsa ani žiadnu elektrinu či nekresťansky drahé oleje a krémy.
A čo vy? Ako ste na tom s celulitídou? Aké máte na ňu triky? Používate CelluBlue?
Ďakujem spoločnosti CelluBlue za zaslanie tohto produktu.

24 komentárov:

  1. Tohle neznám, bohužel celulitídu poznám. :( :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to zajímavě, s celulitídou zatím problémy naštěstí nemám :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Celulitidu znám, ale ještě s tím zas tak moc nedělám:D a ani moc takovýmhle věcem nevěřím
    verranda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O tomhle už jsem slyšela a jsem ráda za tvou recenzi. Ono celulitída jenom tak nezmizí (jak říkáš), ale na to prokrvení je to určitě super :) Ale já bych si to asi nepořídila :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jako doplněk k pitnému režimu, pohybu a přiměřené stravě je to určitě fajn :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow :D to je fakt zaujímavý článok :D

    Pozývam ťa aj všetkýh tvojich čitateľov na giveaway :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vubec to neznám... ale zajímaví
    terievasn98.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. môže to byť zaujímavé, ale ja až tak všetkým týmto veciam na boj proti celulitíde neverím :D :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Věřím, že to je určitě další super věcička v boji proti celulitidě :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Celulitídu poznám bohužiaľ tiež, ako mnohé z nás asi..začala som sa viacej hýbať, tak uvidím či tento produkt niekedy vyskúšam ☺
    Art Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ešte som o tom nepočula, ale našťastie ani nemusím, keďže nemám celulitidu :-) Pondelok v pohode, len sa mi nepáči, že sa už musím začať pomaly aj učiť :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. CelluBlue budu brzy taky recenzovat, protože ho už používám nějaký ten pátek a výsledky jsou viditelné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wow! Looks really interesting! :)

    I hope that you visit my blog too and stay for longer: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nice picture,You look absolutely stunning!

    http://www.2015cocobag.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak toto nepoznám ale vyzerá to fakt zaujímavo :) Len tá cena je trocha vysoká - podľa mňa. Ale ak to naozaj pomôže, tak prečo nie

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tohle vypadá zajímavě a zainvestuju asi, až bude situace o dost horší než je teď.
    Jinak proti celulitidě bojuji pitím dostatečného množství vody a pohybem :)
    I am clarella ...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Bohužiaľ celulitídou trpím aj ja, vzhľadom k tomu, že som posledné roky s váhou na horskej dráhe. Nie je to nejaká extrémna celulitka, ale ja si to všímam. Preto keď som vonku a mám na sebe krátke šaty alebo kraťasy, dávam si pozor ako stojím/sedím, aby mi tú celulitídu nebolo vidno :D No asi by som si tento produkt nekúpila. Ja som zástanca "prirodzenejšieho" spôsobu odstraňovania celulitídy. Napríklad dodržiavať pitný režim, alebo v sprche striedať prúd teplej a studenej vody na stehná, viac sa hýbať, cvičiť a nesedieť len na zadku:D

    -Čuks

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Děkuju za recenzi, trochu jsem tyhle zvonečky podezírala z toho, že nebudou fungovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Celulitidou naštěstí netrpím, takže nemám co řešit :) Každopádně tenhle produkt vypadá dost zajímavě a myslím si, že je i celkem účinný! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Já celulitidu mám, ale vždy jen v období, kdy nic nedělám, desně se stravuji a doma sedím na prdeli a to doslova.. :D Já moc na tyto věci nedám, ale věří, že pro někoho můžou být fajn, proč ne. Pro mě je základ cvičení a to přímo posilování. Tím celulitidu dostanu pryč vždy a pak ještě používám k tomu peeling na stehna a zadek, abych to trochu aspoň rozproudila, protože na lymfu se mi chodit nechce :))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. wow great

    http://carrieslifestyle.com
    Posts online about Provence, Beijing, South Africa...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks