pondelok 28. septembra 2015

Japan Candy Box Giveaway

Som doma! Nie, že by som sa tešila. Najradšej by som tam ostala ďalšie tri týždne. Nestihla som pozrieť ani polovicu z toho, čo by som chcela, ale nakúpila som toho požehnane, takže sa tešte na New In posty. Kým však všetko pofotím a roztriedim fotky z túlania po jednom z najúžasnejších miest, aké som kedy videla, mám tu pre vás giveaway v spolupráci s Japan Candy Box. Post o otváraní jednoho z nich nájdete tu


Jednoduchšie to ani nemôže byť. Vyplnte formulár nižšie: čím viac podmienok splníte, tým väčšia šanca na výhru. Na zapojenie sa máte dva týždne. Následne vyhlásim víťaza, ktorý mi pošle adresu a bude čakať kým mu Japan Candy box pošle krabičku plnú japonských sladkostí i slaných dobrôt.
a Rafflecopter giveaway
Giveaway je ukončená a víťazom sa stala moja obľúbená Monička z blogu Notes personnelles! Gratulujem a vy sa určite čoskoro dočkáte ďalšej giveaway! :)

13 komentárov:

  1. vypadá to suprově
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waaaaau okamžite by som ochutnala

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super súťaž! splnené 7/15
    Už sa teším na posty plné nákupov a zážitkov z Londýna :)

    Klaudy's shopping enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
  4. haha tak vyskúšam aj ja, 11/15 :)) nemám twitter a tumblr :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak jsem se také zapojila, moc krásná soutěž, docela by mě zajímalo jak cizí pochoutky chutnají.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak som sa zapojila snáď sa zadarí :P a výnimočne sa mi podarilo splniť všetky heh :D
    ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak, hotovo, dalo mi to zabrat. :D Akorát u jejich Twitteru jsem zapomněla, že sleduju jako Raskiii1 a ne jako Raskiii. Už mi to nešlo opravit, tak snad to nebude problém. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá to dobře :D :)
    clarathing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 15/15 jsem zvědavá :3 readerscorner.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Splněno :)
    Skvělá GA :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks