piatok, 18. septembra 2015

Japan Candy Box

Asi ste si už všimli, že milujem jedlo a sladkosti! Taktiež ma fascinuje Japonsko a jeho kultúra. A tak som ponuku vyskúšať box, plný japonských dobrôt, vôbec neváhala prijať. Japan Candy Box si môžete objednať na ich stránke za skoro 20 dollárov, no onedlho budete mať možnosť jeden tu na mojom blogu vyhrať. Víťaza Kawaii Boxu som už kontaktovala a je ním Nikolka z blogu Sweet Lollipop Queen. Ešte raz gratulujem!
Japan Candy Box je box od rovnakej spoločnosti a teda jeho objednávka funguje ako pri Kawaii Boxe. Krabička sa dá objednať na mesiac ale aj na celý rok, potom musíte počkať na uzávierku, ktorá je vždy na konci mesiaca. Následne sa box pripraví a odošle. Príde vám mail s tracking number a vy už len čakáte a sledujete svoj balíček.
Tomuto augustovému to trvalo až 14 dní, kým ku mne prišiel. Už som sa bála, že sa stratil, no podľa čísla som zistila, že bol zastavený na colnici, čo sa mi predtým so žiadnym Kawaii Boxom nestalo. Nakoniec prišiel v trochu poškodenej krabici, no nič sa nepokazilo a ja vám môžem ukázať a opísať chuť produktov, ktoré sa v boxe nachádzali.

V boxe boli produkty zabalené v papieri s logom a pod ním sa skrýval zoznam produktov. Ako vidíte, krabica bola naplnená až po okraj a ja som sa tak mohla vytešovať až z desiatich produktov vo všakovakých obaloch, ktoré hrali všetkými možnými farbami a hlavne nezrozumiteľnými názvami. 
Ako prvý na mňa vykukol ružový obal s vtipnými obrázkami. Vnútri sa ukrývali keksíky Moominvalley rôznych tvarov postavičiek z tohto príbehu. Mali kakaovú príchuť a boli úplne výborné, až som ľutovala, že ich bolo tak málo. Poznáte naše Indiánky? Tak toto bolo veľmi podobné, no asi tak stokrát lepšie. 
Ďalšou sladkosťou boli pre zmenu malé gumenné cukríčky Shigekix Super Sour Grape Gummies, ktoré boli veľmi dobré, až na to, že boli obalené, ako vrecko hovorí, super kyslým práškom. Bol naozaj extra kyslý, už si ani nespomínam, kedy som mala naposledy takéto kyslé želé. No keď ste predýchali počiatočnú chuť, tie cukríčky boli ozaj dobré, nie veľmi sladké, trošku tvrdkasté Vôbec som necítila hroznovú príchuť, no páčil sa mi na nich hlavne obal. Bol znovu uzatvárateľný, čo je veľmi praktické. Nemusíte ich všetky zjesť sami, ale zobrať von a ponúknuť bandu kamošov. 
Asi vám hneď podľa fotky napadne čo je Meiji Yan Yan Bisciut Sticks - paličky, ktoré si namáčate do jahodového krému. Po otvorení ma čakalo prekvapenie, myslela som, že krému bude viac, no našťastie ho nebolo viac treba, pretože vôbec nebol taký dobrý, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Síce to chutilo trochu jahodovo a bolo to ružové, no okolo jahôd nešiel tento krém ani na kilometre. Tyčinky boli fajn, nemali žiadnu špeciálnu príchuť a tak som ich zbaštila aj samé. 
Tohato Anpanman Caramel Corn boli chrumky s karamelovou príchuťou. Milujem chrumky, no sladké ma nikdy nejak neoslovili. Tieto však boli iné a naozaj delikátne! 
Kracie Tsungete DIY Chain Candy som ani neotvorila. Rovnaká sladkosť sa totižto nachádzala v minulom Kawaii Boxe a boli to neskutočne umelé cukríky, ktorých jedinou výhodou je asi to, že si z nich môžete vytvoriť náramok. Otázkou je, na čo by vám taký náramok vôbec bol? 

Rilakkuma Cookie Sticks a Puccho melónové žuvacie cukríky boli najlepšie. Paličky mali akúsi medovú príchuť a boli naozaj výborné. Cukríky boli síce až prehnane sladké a ťažko sa žuvali, no neboli vôbec cítiť umelinou a navyše v sebe mali ešte malé kúsky želé. A kto by nemiloval melónovú príchuť?

Kracie Neru Neru Nerune DIY Candy je asi prášok, ktorý zmiešate s vodou a vznikne vám šumivý nápoj. Zatiaľ som to teda ešte neskúšala, pretože sa toho celkom bojím. Nemám rada šumivé nápoje.
Yaokin Sour Grape Paper Candy bol dlhý tenký pelendrek. Vôbec nebol taký kyslý ako cukríky, ale tiež nemal nejak výraznú hroznovú príchuť. Takéto sladkosti mám rada, takže som si pochutnala. 
Bourbon Petit Choco Filled Cookies boli pre mňa piškóty zlepené nutelou alebo podobným orieškovým krémom. Tiež tam bolo cítiť ten bourbon a boli dosť dobré až dovtedy, kým som už úplne neprehltla a neucítila v ústach opäť umelú chuť, čo ma celkom od nich odradilo. 
Box sa mi teda páčil tak na 70%. Z desiatich produktov sa mi páčilo šesť plus plnené piškóty, ak by po nich neostala tá zvláštna chuť. Inak by boli úplne skvelé. Musím však povedať, že naše sladkosti sú tak milionkrát lepšie! Čo myslíte vy? Čo máte najradšej? Skúšate radi cudzie dobroty?
Za zaslanie boxu ďakujem JapanCandy Box.

26 komentárov:

  1. já do toho taky jdu! jsem oficiálně rozhodnutá!! :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to skvelo :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    POZOR!!!! Giveaway končí už v nedeľu 20.9 2015 !!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si nemůžu pomoct, ale mě nějak odrazují ty ultra mega barevné a přeplácané obaly :D

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já tedy na tohle vůbec nejsem, jednou jsem měla nějaké bonbóny z Japonka a tu chemickou pachuť jsem plivala hned ven. :D Prostě mi i ty obaly evokují tu umělotinu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neviem ako ostatných, no mňa osobne veľmi fascinujú tieto boxíky. V každom prípade neviem, či by som si trúfla aj všetko ochutnať ( i keď, ak ma honí "mlsná" nič nie je nemožné). Teraz hovorím o chrumkách s karamelovou príchuťou (pre mňa divná kombinácia) a tú ružovú zmes do pohára. V každom prípade obdivujem tvoju odvahu a je škoda, že tentokrát neposlali aj niečo, čo ti ostane.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak v tomhle boxíku bylo víc věcí, co bych snědla, než v tom minulém a ty obaly jsou super :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento boxík vyzerá tiež super :) No neviem si celkom predstaviť niektoré chute :) Ale aj tak super a hlavne tie roskošné obaly :D
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zaujímavé vecičky, len 20 doláčom je premrštená cena...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Muselo to být hrozně zajímavé všechno rozbalovat ☺ Celkem jsem přemýšlela, že bych si taky nějaký food balíček objednala :)))

    Zvu tě na svou giveaway ♥

    http://timewithbeauty.blogspot.de/2015/08/backtoschool-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Už nějakou dobu nad boxem přemýšlím, ráda zkouším nové věci, viz můj blog:-) Dá se candy box nějak získat?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v článku je uvedená stránka, kde sa dá kúpiť a čoskoro bude oň aj GA :)

      Odstrániť
  11. To sú super vecičky :3 Hneď by som si dala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To vypadá vážně dobře, úplně bych všechno ochutnala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Skvělý boxík, taky bych ráda nějaký vyzkoušela, tak snad někdy taky nasbírám tolik odvahy a objednám.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  14. No ja by som sa to bála ochutnať :D Sladkosť z môjho Kawaii Boxu som ešte stále nezjedla a asi ani nezjem :D Čo som čítala tak všetko to strašne chutí za chemikáliami :D Ale máš u mňa body za odvahu :DD
    - Čuks

    OdpovedaťOdstrániť
  15. věc pro kawaiofily jako dělaná :D ale u mě by asi neuspěl :l, to bych radši zkusila kawaii box nebo něco bez jídla.. :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To je rozkošné! A ti mumínci!!!! ♥ Box se sladkostmi bych si nechala líbit nejlépe denně :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. no teda. toľko rozmanitých sladkostí:) aj mne by sa páčilo také sladké testovanie:)
    DanyLove

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ježiš to je všechno tak roztomilé :D Japonci no..Když jsem někde v zahraničí tak také hrozně ráda testuji jejich sladkosti :)
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Musím říct, že tyhle sladkosti mě moc nelákají :D ale určitě většina musela být výborná :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jééj to vyzerá super!:) Ešte som o tomto boxe nepočula takže ďakujem za typ!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. =DDDD netušila som, že sa dajú objednať sladkosti aj takýmto spôsobom ale Japonci vedia vždy prekvapiť.=D Ja osobne milujem ázijské sladkosti. Ani nie preto, že by boli extrémne dobré (česť výnimkám) ale skôr pre ich uletené balenia a uletené príchute a všakovaké kombinácie. Teraz mi príde celkom vtipné, že keď som bola na Taiwane, nikdy sme nespravili takýto "sladký" test. Pamätám si, že sme mali len test pečiva a to bolo skôr z toho dôvodu, že nám chýbal poriadny kusisko dobrého chleba =D.... a samozrejme preto, že sa aj v oblasti pečiva našli totálne uletené kombinácie ako napr. rohlík s kondenzovaným mliekom.=D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Páááni, jsem rozhodnutá si takový balíček koupit. Na jaře jsem byla v Japonsku a pamatuju se, jak jsem is koupila Rilakkuma sticks a ještě jedny strašně kyselé cucací bombony. Japonsko naprosto miluju a jejich sladkosti je další důvod, proč se tam vrátit. :)) děkuju za doporučení!

    - Evii <3
    http://eviijournal.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ta mne by tieto mňamky vzduchli za 1 deň a potom by som si trepala hlavu o múr že už nič nemám :-D

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tento článok je úplne skvelý a rada by som aj ja v budúcnosti vyskúšala niečo podobné :) len tak dalej..držím palce v písaní dalších článkov :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks