sobota, 26. septembra 2015

New Look

Ahoj! Dnes vám prinášam recenziu na anglický eshop s oblečením a doplnkami. Každý z vás iste pozná značku New Look, minimálne zo Second Handov. Majú naozaj super a trendy kúsky, rôznych štýlov, každý si príde na svoje, takže určite čeknite ich stránku. Ja vám dnes ukážem kabelku, ktorú ste už videli, ale podľa mňa je neskutočne krásna a nosím ju teraz skoro stále.
package_new_look_shop_clothes

Poštovné stojí na Slovensko aj do Českej republiky 10€. Ak však nakúpite nad 65€, poštovné je zdarma. Asi si hovoríte, že to je dosť veľká pálka. Áno je! Musím sa však priznať, že vždy keď tam zavítam, môj košík tento limit vždy riadne presiahne. Ale nikto predsa nechce všetky svoje úspory takto naraz preflákať. Spravte to ako ja! Dohodnite sa so sestrou, mamou, kamoškou, tetou sesternicou aj brat by si tam isto niečo našiel, a poštovné si pekne rozrátajte.

Z New Look som objednávala v stredu. O dva dni na to, v piatok, prišiel email o odoslaní. Balíček bol príliš veľký a tak ho rozdelili na dva a jeden prišiel ďalší týždeň, v štvrtok a ten druhý balíček prišiel až ďalší pondelok. Nikde však nebolo napísané, že príde ešte druhý balíček a neprišiel o tom ani email, takže sa niektorí ľudia z party objednávajúcich obávali.
Kabelka prišla v obale s rúčkou, čo je praktické, keď si zabudnete vziať na poštu tašku. Mne sa to stáva skoro vždy a tak túto vychytávku veľmi oceňujem! 

Hlavným dôvodom môjho nákupu bola teda táto kabelka. Kúpila som si tiež sadu podprseniek, ktoré úžasne sedia, takže sa nemusíte nejak báť veľkostí. Kovové zatváranie bolo tiež zalepené, aby sa nepoškriabalo a kabelka bola pekne vystužená aby sa nepokrkvala. Celkovo je trochu väčšia ako som čakala, ale vyhovuje mi.

Je veľmi dobre spracovaná, farby s obrázkom sedia. Zlatá reťaz nijak nepúšťa ani nič podobné. Vnútri sa ešte nachádza malá zapínacia priehradka. Jediné čo mi vadí: mala som fialovú sukňu a tá farba z nej sa hneď chytila na chrbát kabelky, ale to skôr bude vina výraznej farby sukne.
Celkovo som s nákupom veľmi spokojná a určite to nebol posledný nákup v New Looku.

16 komentárov:

  1. Nádherná kabelka. Páči sa mi, ako si podpísala kvalitné spracovanie kabelky.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podarená ale ja napr. s takou malou nevystačím takže závidím :D aj túto schopnosť všetko potrebné tam nastrkať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kabelka je pěkná. Sice mám raději větší, ale hlavní je, že vyhovuje tobě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tahle kabelka by se moc líbila dceři, přesně její styl :-) Škoda, že tady nemáš i ty ostatní věci.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. New Look mám veľmi rada, keď som bola minulé leto v Anglicku, najviac vecí som si kúpila tam, majú veľmi pekný výber a aj s kvalitou vecí som spokojná, prijala by som tento obchodík aj niekde u nás:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéj, je naozaj krásna, veľmi sa mi páčia hlavne tie farby :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta kabelka je fakt nádherná! Objednávání z New Look mi přijde ale hodně nevýhodné cenově, protože v Anglii by sis tohle celé pořídila i za polovic, to mě na tom nějvíce štve...-L

    OdpovedaťOdstrániť
  8. keď som bola v Londýne, v New Look som obzerala topánky :D.
    ale všetko tam majú strašne krásne a ty si si vybrala úžasnú kabelôčku!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kabelka má krásnou barvičku, vybrala jsi moc dobře :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. úžasná kabelka! :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jeej tá kabelka je krásna ! :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks