utorok 1. septembra 2015

Stationery haul

Krásny deň voľna prajem!
Milujem nakupovanie zošitov, pier, ceruziek a všetkého papiernického tovaru a asi nie som jediná. Preto som vám dnes chcela ukázať, čo som uchmatla a zároveň to pre vás budú tipy na nákup dostupných cute pomôcok, ktoré vám iste zlepšia deň strávený v škole.
Popravde si najradšej takéto vecičky kupujem až počas školy, kedy si prvé dni spríjemňujem vždy nejakým malým nákupom. Ako ste na tom vy? Máte už nakúpené školské potreby? 


Špirálové bločky s jednoduchým designom som našla v Kauflande za úplne smiešnu cenu a aj napriek tomu nešli nejak na dračku, takže sa tam chodte pozrieť, možno ešte budú. Tiež mali bloky, zošity s rôznymi motívmi a zaujali ma tam aj odpadkové koše. Áno čítate dobre. Boli kovové, čierne/šedé a mali na sebe rôzne motívy. Kto by nechcel kôš s Eiffelovkou?! 
Farebné veselé ceruzky som našla v Kik za euro a mali tam aj viac druhov, farieb a tiež sady iných písacích potrieb. Euro stála tiež sada 3 obyčajných pások, ktoré som už nutne potrebovala, no ponúkajú tam aj rôznofarebné. Takisto lepiace papieriky všetkých farieb, tvarov a veľkostí nájdete vo všetkých zmienených obchodoch.
Svietnik sem veľmi nepatrí, ale je tak krásny, že vám ho musím ukázať. Kúpila som v Pepcu za naozaj smiešnych 60 centov. Tiež som tam našla rôzne motívy, napríklad s motýľom alebo iným textom. 


Zošity s naozaj nádherným motívom som prekvapivo našla v Čínskych obchodoch, takže ak máte nejaký obľúbený, určite tam zájdite. Tento bodkovaný s ružami v tvrdej väzbe som kúpila za dve eurá, no páčili sa mi aj rôzne malé bločky s motívom Paríža či Londýna. 

Posledné tri vecičky sú opäť z Kauflandu, všetky za 60 centov. Na čo využijem plastový, transparentný organizátor ešte neviem, ale určite je skvelý na drobné náušnice, prstienky, diy komponenty, gombíky a všeličo iné. Jedinou nevýhodou môže byť, že zapínanie vôbec nie je pevné a tak by sa asi ťažko prenášal. Farebné pásky majú úplne nádherné farby a lepia oveľa lepšie ako rôzne washi pásky z Ebayu a Aliexpressu, takže za mňa palec hore. A nakoniec penové lepiace srdiečka, ktorými si môžete vylepšiť diár, ale ja ich využijem hlavne na označenie darčekov. 

41 komentárov:

  1. takéto somarinky som aj ja vždy rada kupovala :)) na začiatok roka som vždy musela mať nové perá, ceruzky, zošity a všetko " potrebné" hoci mi ostali ešte aj nepoužité z minulého roka a podobne :)) som rada že už ma žiadne takéto nákupy nečakajú :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak aj ja! bola som hrozné dieťa :D no ty to máš fajne, o chvíľu s teba bude žienka domáca ;) :D :D

      Odstrániť
  2. Moc se mi líbí růžičkový sešit;) A organizér je skvělý!

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tú "šperkovnicu" a lepiace farebné pásky mám tiež :D neviem prečo ale mne tie pásky veľmi nelepia :/
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zatiaľ skúšala lepiť len na obyčajný výkres takže možno záleží od papiera alebo neviem, dúfam, že do zajtra nebudú odpadnuté :D

      Odstrániť
  4. Nakoupila jsi super věci, já se na nákup teprve chystám. Oraganizér z Kaufíku mám také a zatím jsem nenašla využití :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné věci sis koupila, ty srdíčka jsou rozkošná:D
    verranda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kytičkový sešit je super (y) I svítník vypadá moc hezky :) The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. také ceruzky mám aj ja a tiež milujem papiernické vecičky :D po tých páskach z Kauflandu sa musím popozerať, vyzerajú super. :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Takovéhle nákupy miluju :) Pořídila sis super věcičky, ten bloček z Kauflandu jsem viděla akorát v letáku, ale zaujal mě :) Tužky jsou roztomilé a budu si muset pořídit takové barevné pásky :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělý nákup! Já začínám školu za 12 dní, tak mě ještě nákup čeká. Ale děsně se na to těším, jsem blázen do všech bločků a sešitů a všeho papírnictví, tak asi vyrazím hned zítra! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jo jo, do papírnictví bych se nejraději nastěhovala... :)
    Pěkné kousky.

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. zápisníkyyy ááách. ja mám takú divnú vec čo sa týka zápisníkov. ja si ich totiž kupujem, aj keď ich na nič nepotrebujem. Som na ne doslova zaťažená a čím krajší tým lepší. Horšie je to potom, keď je veľmi pekný a dosť drahý. Lenže ja si aj vteyd nájdem dôvod, prečo by som ho mala mať! :/ každopádne tento rok som to vyriešila jedným A5kovým zakladačom a náplňami do neho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jééé, já tak miluju papírenské potřeby :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ach, takovéto věcičky milujem! Vždycky se musím v papírnictvích držet, abych nevykoupila celý krám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tie pásky mám tiež, no vôbec nelepia:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako som odpísala Adriáne, lepila som zatiaľ len na obyčajný výkres, tak možno záleží od materiálu, teda dúfam, že nebudú zajtra opadnuté :D
      ľúbezná

      Odstrániť
  15. Ja mám slabosť pre pekné ceruzky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tak tento článek mě bavil :)!!! Já totiž strašně miluji nakupování těchto věcí, různé sešity, tužky, krásné obaly, a hlavně složky :)!! Jsem na VŠ a je to moje úchylka mít vše v krásných složkách :)!! Je to úplný relax vlézt do takového obchodu a vybírat různé věcičky na psaní, apod.!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nominovala som ťa na Liebster Award Tag :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, bohužiaľ som tento článok písala už pred nedávnom :)

      Odstrániť
  18. Veľmi zaujímavé vecičky :) Mne pri škole stačí pero a zošit (niekedy ani to nie) :) No čím viac, tým lepšie :) Ja patrím skôr k tým lajdákom čo všetk ona poslednú chvíľu :) Takže obdivujem ťa :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Zbožňujem nakupovanie rôznych diárov, ceruziek, zošitov jednoducho papiernictvo je moje a dokázala by som tam stráviť hodiny. Skvelý článok ! :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Nice items, great blog! <3
    Would you like to follow each other? I always follow back:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Pekné veci! Ja si vždy užívam nakupovanie takýchto milých sránd a niektoré veci sa hodia najmä do školy. Pepco je jeden z mojich obľúbených obchodov a majú tam úplne úžasné veci za skvelé ceny a popritom sú skutočne kvalitné. :D
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Och, ty máš vždycky tak úžasné věci! :3 Trošku závist, já nikdy nic takového neumím najít :(
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Super veci, také zápisníky zbožňujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ten kytičkový sešit je táák roztomilý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Skvelý članok! Tie zbožňujem nakupovanie zositov do školy, vždy ma to veľmi bavilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Jeej zošit je moc pekný :))
    Nominovala som ťa na Liebster award Tag, tak ak by si mala záujem môžeš si viac prečítať v článku:
    http://everydaywithlola.blogspot.cz/2015/08/moja-nominacia-na-liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
  27. super vecicky, nakupy v papirnictvi a jemu podobnym obchodum miluju, kravinky a blbustky, to je moje :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Nice selection!!! I like your blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ty věci jsou úžasné. Když to vidím, tak se stydím, protože já jsem ráda, že mám aspoň sešity :D

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Hezké bločky, taky ráda nakupuju tyhle věci :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Taktiež veľmi rada nakupujem veci do školy a celkovo "papierové veci".. je to aj jeden z dôvodov prečo sa teším do školy..XD
    http://mobliviate.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  32. veľmi pekné veci ! :) a aj za super cenu :)
    Mozes kuknut blog :) http://happythreee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks