sobota, 12. septembra 2015

Swap s Kejmy

Ahoj krásky! Dnes mám pre vás článok, na ktorý som sa veľmi tešila. Je ním otváranie swap balíčku od Kejmy. Dohodli sme sa na kozmetike, ale aj na rôznych drobnostiach, doplnkoch.. všetkom, čo by potešilo. Tak vrhnime sa hneď na to, pretože je toho mrte veľa! Kejmy sa totižto riadila heslom: za málo peňazí, veľa muziky a dúfala tak, že čím viac produktov mi pošle, tým je väčšia pravdepodobnosť, že sa mi bude niečo páčiť. Mne sa páči skoro celý balíček, takže sa Kejmy úplne trafila, produkty využijem a som za ne naozaj rada. 

Všetko bolo zabalené v krásnej bodkovanej krabici a navyše každý produkt zabalený zvlášť. Presne tak, ako to mám rada. Po otvorení na mňa ako prvý vykukol list od Kejmy, kde bola stručne napísaná nápoveda k darčekom a tak som mohla skôr ako niečo otvorím hádať, čo sa tam asi nachádza. 
A tak som si teda ako prvú prezrela obálku s takýmto krásnym, ručne napísaným pozdravom. Určite sa bude super vynímať na poličke alebo v rámiku. Fakt úžasná fotka! Hneď som vedela, že sa mi určite bude páčiť celý balík.
Ako prvé som si rozbalila rôzne doplnky. Podľa listu malo byť prvým darčekom niečo na hlavu a správne som tipovala: čelenka. A nie hocijaká, ale ručne vyrábaná a trendy kvietková. Uvidíme či nájdem odvahu a zoberiem si ju ako doplnok ešte teraz niekedy na jeseň. V druhom balíčku sa ukrývali náramky, jeden tak isto ručne vyrábaný a tri z H&M, všetky nádherné. 
Ďalej som si v swape našla úplne božie gumy v tvare fúzov, ktoré asi ani nebudem používať na gumovanie, také sú chutné. Ďalej spinky v krásnom ružovom srdci, ktoré využijem na odkladanie drobných náušníc a nakoniec trblietavé lepidlá, ktoré budú super na zdobenie diára či scrapbooking. 
Ďalšou indíciou bolo: "pár farieb na tvoje nechtíky". Čo iné by to mohlo byť ako laky na nechty. Ten z H&M má zaujímavú farbu a už ho mám aj na nechtoch. Oranžovočervený sa mi presne bude hodiť k jednému rúžu a celkovo mám laky od Miss Sporty rada, lebo na to aké sú ľacné, vydržia pomerne dlho, bez poškodenia či odlupnutia. 
Pod siedmou indícou som hneď vyrozumela soľ do kúpeľa. Táto je s vôňou zeleného čaju a Kejmy ju má veľmi rada, takže sa už teším na kúpeľ. Pod ôsmou indíciou ma vôbec nenapadol antipespirant. Od značky Dove som žiaden nemala už veľmi dlho, takže som vážne zvedavá, či naozaj nezanecháva škvrny na oblečení ako sľubuje.

Z listu som sa dočítala, že Kejmy rada dostáva ponožky a úplne ma potešili tieto, ktoré mi chcú zjesť nohu! Ja milujem crazy ponožky a očividne aj Kejmy. Škoda, že som to o nej nevedela skôr, nadelila by som jej ich aj trojo!  Ďalšou vecičkou na zahriatie v studených dňoch bude tento čaj ako od babičky. 
Dostávame sa ku kozmetike a hneď ku dekoratívnej. Tu bola Kejmy veľmi štedrá. Rúže od Kate milujem, takže ten u mňa využitie určite nájde. Fialové tiene veľmi nepoužívam, ale mamina sa ich rada ujme a ja ich istotne aspoň párkrát vyskúšam, pretože chcem vedieť ako fuguje ich báza a rozjasňovač. A tiene od Miss Sporty som ešte neskúšala, takže som na ne riadne zvedavá, hlavne ten zelenkastý sa mi veľmi páči a takáto modrá ide vraj veľmi k mojim očiam.
Tak týmto šampónom sa mi Kejmy úplne trafila. Chcem ho už vyskúšať veľmi, veľmi dlho a konečne to teda aj urobím. Kto by nemiloval kokos? Jednu kúru od Balea som už skúšala, no túto hydratačnú ešte nie. Určite rada vyskúšam aj olej na vlasy a Kejmy obľúbenú kakovú masku na tvár od Ziaja. Pýtam sa rovnakú otázku: Kto by nemiloval kakaové vôňe?
No a nakoniec tá najroztomilejšia vec. Pomôcka pri vyrábaní PopCakeov. Určite navštívim blog Fresshion, kde nájdem kopu inšpirácie na tieto malé dobroty a niečo hádam upečiem. Držte palce nech sa podaria!



Ja som s balíčkom veľmi spokojná. Kejmy sa naozaj trafila a všetko sa mi páči a to veľmi! Myslím, že to až prehnala. Toľko krásnych vecí, produktov a drobností mi poslala, že môj balík sa môže ísť schovať. Bol tak o polovicu menší a ľahší. Napriek tomu dúfam, že sa Kejmy aspoň trochu páčil a jeho rozbalovanie si môžete prečítať na jej blogu.
Čo vás zaujalo v tomto balíčku najviac? Skúšali ste už PopCakes?

25 komentárov:

  1. Panejo... čím dál tím víc lituju, že jsem nikdy žádný swap s nikým neměla :D vypadá to parádně (y) mimochodem tvůj blog už delší dobu sleduju a fakt jsem si ho oblíbila :) Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak by sme sa niekedy mohli dohodnuť na swap spolu :) ak by si chcela :)
      www.vanesasworld.blogspot.com

      Odstrániť
  2. jéj, všetko vyzerá úplne božsky, milujem tieto články :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super swap :))
    a tel lak jsem si zrovna kupovala v týdnu :D akorát modrej, moc se mi líbí výběr barev u miss sporty :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau, pěkný swajp! zaujala mě ta forma na PopCakes :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné věcičky jsi dostala a krásné si taky poslala Kejmy :) podařený swap :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To jsou super věci od začátku až do konce. Líbí se mi třpytivá lepidla, divím se, že jsem je ještě nikdy neviděla v obchode

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mně by se taky líbilo úplně všechno :). Ještě jsem žádný swap nevyzkoušela, asi bych ale dlouho promýšlela, co poslat té druhé, abych se jí trefila do vkusu :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéé dostala jsi super věci, také by mě všechny potěšily :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milujem, milujem, milujem Kejmy <3 a preto ma tento swap nesmierne potešil. Fakt nádherné vecičky ti poslala. Jééé :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tá dekoratívna kozmetika vyzerá skvele ! ♥

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Úžasný swap :D veľa šťastia pri vyrábaní popcakov :3
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásny balíček :D ja som ešte swap nikdy nerobila tak snáď niekedy :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Žeriem tie náramky a ponožky :-DD

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak to je skvělý balíček. Taky miluji šílené ponožky, vypadají skvěle. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To sú všetko tak krásne vecičky! :) Len, čo sú vlastne tie PopCake?

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jej, videla som článok u Kejmy a vidím ho teraz u teba. Pekne ste sa s touto úlohou popasovali. Mňa osobne by potešili obe balíčky. :D Pevne verím, že z nich máte obrovskú radosť. :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nejhezci swap, co jsem kdy videla! :O krasne vecicky O:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks