sobota, 5. septembra 2015

Waiting for love

Dnes vám prinášam len krátky, rýchly post s pár fotkami z ešte augustovej zástavky v Nitre. Toto mesto milujem. Milujem sem chodiť do divadla, do podnikov, nakupovať.. Takže ak ste v Nitre ešte neboli, určite si tam spravte aspoň jednodňový výlet. 
Fotky sú fotené naozaj na rýchlo, lebo to bola len krátka prechádzka mestom. Na druhej fotke je moja nová najroztomilejšia kabelka, o ktorej sa tu isto objaví post. Na poslednej fotke je zase môj vysnený domov. Zrekonštruujem to a budem tam bývať. Fakt, vážne!

32 komentárov:

  1. pěkné fotky :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, v Nitře jsem ještě nebyla, vypadá moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky :) do Nitry chodím každý týždeň (kvôli škole) a musím uznať, že niektoré časti sú naozaj nádherné :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekne fotky:)

    si ten typ zeny, ktora si moze oblect cokolvek a bude vyzerat perfektne! :)


    Michellee's kingdom

    PS: na mojom blogu práve prebieha giveaway
    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2015/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky :) V Nitre som nikdy nebola ale asi tam zavítam ^_^
    Čuks

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Posledná fotka má naozaj svoj "genius loci". Mohlo by to byt pekne miesto na byvanie :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nádherné fotky :) a název článku - tu písničku miluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V Nitre som bola ako dieťa s otcom vrámci letnej dovolenky po Slovensku a mám na to pekné spomienky. Akurát vtedy tam vystupovali Horkýže Slíže a ja som ich v tom období zbožňovala. Pekné fotky, snáď sa tam niekedy na budúce leto dostanem. :)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nitra je pekné mesto. :)) Pekné fotky.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jůůů, úžasné fotky a boží kabelka!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ach, Nitra :D môj vzťah je k nej rôznorodý, raz ju neznášam inokedy milujem, asi to bude tým, že tam študujem :D ale inak je to krásne mesto, nie je ani veľké takmer všade sa dá pekne dostať peši, to sa mi na nej páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já jsem na Slovensku nikdy nebyla :D ale jednou se tam určitě podívám! :) Fotky jsou moc pěkné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc pěkná kabelka <3 Všechny fotky jsou moc pěkné :) Já na Slovensku byla asi 4x ...2x lyžovat, pak v první třídě na škole v přírodě u Bojnic <3 A pak bůví kde s karavanem u lesa, odkud mám nepěkný zážitek, kde jsem skočila na sekerku a rozsekla si slušný kus ruky :D
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásné fotky. :) Na Slovensku jsem byla pouze v Žilině, kde se mi to fakt líbilo. Každopádně Nitra vypadá taky moc pěkně. :) A máš fakt nádhernou kabelku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja Nitru zbožňujem :-) Chodievam tam často a je tam naozaj krásne, dúfam, že sa mi podarí dostať tam aj na výšku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ja som bola len raz v Nitre na sluzobke takze musim napravit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. kabelka je krásná :) a fotky jsou super :) ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Naozaj krásne fotky a tá kabelka je úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásné fotky. A kabelka je super! Chvíli mi trvalo, než mi došlo, že je vzhůru nohama. :D
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Pekné fotky :) a zrekonštruované by to bolo fakt nádherné :3
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Thanks for your share,love your handbag.


    http://www.2015louisvuittonlvbag.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Och, Nitra, moje najobľúbenejšie slovenské mesto :) BlogByEmDe

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks