piatok, 16. októbra 2015

BioBeauty krabička krásy

Krásny upršaný piatok! Na začiatok vám chcem veľmi pekne poďakovať za toľko super komentárov k včerajšej mini halloweenskej giveaway. Celkom ma prekvapilo, že väčšina z vás tento sviatok úplne ignoruje. Áno, viem, je to jeden obrovský marketingový ťah a všetci sa na tom snažia len zarobiť, ale pre mňa je úplné úžasné vymýšľať strašidelný kostým na halloweensku party, či dekorácie do izby a o tematickom občerstvení ani nehovorím. 
Dnes však o inom. Ukážem vám, čo ma čakalo v krabičke krásy od eshopu z prírodnou kozmetikou BioBeauty. Ich box vychádza asi dvakrát do roka. Naposledy to bolo na jar, kedy som si to všimla až neskoro a nestihla si ho už objednať. Takže keď som sa dozvedela o tejto jesennej edícií, hneď som objednávala a natešená čakala kým príde. 

Ako vidíte, balenie bolo veľmi jednoduché, no za to veľmi roztomilé. Objednávala som 8. októbra a už začiatkom tohto týždňa mi kuriér doniesol balík, čiže so servisom som úplne spokojná. Dodanie je naozaj rýchle a bezproblémové. V balíčku som tiež našla 15% zľavu na ďalší nákup plus 20% zľavu do iného eshopu.


Ako prvé som si v balíčku našla dva produkty od slovenskej značky Soaphoria, ktorú chcem už veľmi dlho vyskúšať. So soľami do kúpeľa sa u mňa v poslednej dobe roztrhlo vrece, takže asi poputuje ďalej, no levanduľový balzam ma veľmi zaujal. Vôňu levandule síce veľmi nemusím, ale dá sa zniesť a balzam vyzerá naozaj dosť dobre. 
Keď som na internete prvýkrát videla bambusové kefky Curanatura, zaujali ma, no sama by som si ich asi nikdy neobjednala. No je to tu, mám tú svoju a som na ňu vážne zvedavá. Normálne používam tie najjemnejšie kefky od Curaproxu, s ktorými som spokojná a nechystám sa meniť, ale uvidíme po vyskúšaní tejto krásavice. Mimochodom, dnes som bola u zubára a nemám ani jeden kaz. Yes! 
Ďalej sa v krabičke nachádzali vzorky viacerých produktov. Najviac ma oslovil regeneračný krém na ruky značky Dulcia, ktorý vyzerá krásne našľahaný. Ďalší krém na ruky od značky Natura Siberica so sibírskym ženšenom u mňa tiež určite nájde obľubu, tak ako aj borovicový šampón rovnakej značky. Ďalšou vzorkou je nejaký olej na vlasy od značky Yarok a mini vzorka detskej kozmetiky Sophie la Girafe na teľo a vlasy. 
Posledným výrobkom je čierna očná linka od českej značky Cosm'etika, ktorá ma tiež veľmi potešila, keďže som už dlho uvažovala o nejakom kúsku z prírodnej dekoratívnej kozmetiky, no sama som sa nikdy nevedela rozhodnúť, aký bude môj prvý nákup v tejto oblasti. BioBeauty krabička to vybrala za mňa a mne už neostáva nič iné, len skúšať obnoviť svoj skill na líčenie liniek. 
A to by som nebola ja, ak by som do košíka nehodila aj niečo iné a keďže ma Natura Siberica v poslednej dobe veľmi zaujala, vybrala som si od nich pleťové tonikum na mastnú a zmiešanú pleť. Na všetky produkty sa tu určite objaví recenzia alebo budú aspoň spomenuté v článku s produktmi spotrebovanými. 
S krabičkou som spokojná a určite si objednám aj tú ďalšiu. A čo vy, brali by ste krabičku krásy od BioBeauty alebo nie? 

25 komentárov:

  1. jéééj :) už vidím maminkinu kvetinku zo spálne :)) :D ... vyzerá super, takže mesiac sa môžem ňou kochať :)) a keď sa na to takto pozerám, nevyzerá to až tak špatne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to dúfam, dve hodiny všetko možné fotiť, tak aspoň niekomu sa to páči :D :))

      Odstrániť
    2. myslela som že ten boxík nevyzerá špatne, nie tie fotky :D

      Odstrániť
    3. jaj tak, no to už je jedno :D

      Odstrániť
  2. Tak tahle krabička vypádá božsky! Je super, že tam dali české a slovenské produkty ♥ Ta sůl a kartáček vypadají super :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Soaphoriu teď zkouším taky a jsem nadšená. A děkuju za tip na další produkty, hned je jdu hledat :D Hezká krabička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja som si objednala túto krabičku, no nejako extra nadšená som z nej nebola, ale tak každú poteší niečo iné :) keby mi tam pribalili napr. to pleťové tonikum, čo si si ty objednala, tak by som bola happy :)

    Klaudy's shopping enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krabicka vypada moc pekne a od znacky Soaphoria bych taky hrozne rada neco vyzkousela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, tak to je super! Nikdy jsem si žádnou podobnou krabičku neobjednala, ale asi to musím napravit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Najviac ma zaujalo to tonikum :) Na mojom blogu prebieha giveaway budem rada ak sa zapojíte
    www.leekralova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten bambusový kartáček jsem už někde viděla a hrozně bych ho chtěla! vypadá skvěle! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi sa mi páči tá kefka:) Keď nad tým rozmýšľam, musí to byť aspoň zo začiatku zvláštny pocit čistiť si zuby drievkom...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ach, produkty vyzerajú veľmi zaujímavo! Veľmi ma zaujala bambusová kefka ako aj čierna linka :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krabička vypadá parádně, škoda, že se nedá pořídit v ČR. :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pěkný balíček :) nejvíc mě zaujaly asi ty tekuté linky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásný balíček, moc se mi lbí designy bio produktů, ty obaly jsou takové čisté :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jee to vypadá skvěle, hlavně to tonikum :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krááásne si to nafotila :) a výrobky vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Konečně nějaká zajímavá krabička. Nejvíc mě zaujal ten kartáček, líbí se mi ten nápad :) A moc se mi líbí fotky k článku, moc pěkně se na ně dívá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Great post! beautiful blog! Would you like to follow each other on GFC ? Let me know! Kiss! 🍄🍁🍂🌂☔

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Opravdu krásný balíček :) Nejvíce mě zaujal ten kartáček, takový jsem ještě nikdy neviděla. Doufám, že na něj pak uděláš recenzi O:-)
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ja som si objednala krabičku z Babičkinej záhrady, ale táto mi príde lepšia :) aj produktami aj balením.
    http://lavanduladiary.blogspot.sk/2015/10/krabicka-od-babickinej-zahrady.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks