sobota 24. októbra 2015

Fashion LIVE

Krásnu sobotu! Dnešný článok bude z trošku iného súdka. Viem, že môj blog je prevažne o kozmetike, ale dúfam, že sa medzi vami, nájdu také, ktoré ocenia krásne šaty a hlavne ťažkú prácu, ktorá sa skrýva za zhotovením každých z nich. Nehovoriac o celej kolekcii šiat a jej následnej prezentácii.
Určite viete, že od stredy sa v Bratislave konala akcia Fashion LIVE! Ak nie, ide o bratislavské módne dni, ktoré sa konajú od roku 2013 a predstavujú súčasnú tvorbu slovenských i zahraničných dizajnérov. Viac sa dozviete z ich oficiálnej stránky či facebooku
Móda ma baví, ale skôr bežne nositeľné trendy, nie som žiaden znalec. Na akcii som sa síce nezúčastnila, ale už sa teším na posty slovenských fashion blogeriek, ktoré tam vyrazili a dúfam, že nám bližšie priblížia atmosféru týchto prehliadok. Vy sa zatiaľ môžete pokochať modelmi, ktoré ma počas týchto dní zaujali, naozaj sa mi zapáčili, inšpirovali a vôbec by som sa nenahnevala, ak by niektoré pristáli aj v mojom šatníku. 
Z prehliadky Joelle Boers ma zaujali hlavne bomber bundy, ktoré by sa u mňa určite nestratili.
Ateliér Design Odevu UTB Zlata Stolaříková

Ten kabát a tie tartanové detaily! ADO UTB Nikola Susová

ADO UTB Terézie Cočevová

ADO UTB Lucia Sládečková Mirka Cucová Michaela Hriňová


Boris Hanečka


Michaela Ľuptáková

Z kolekcie plnej farieb od Lenky Sršňovej ma zaujali len tieto tri modely, inak bola pre mňa kolekcia až príliš.





Kto by to povedal, že z elegantnej kolekcie Donna Rosi ma zaujme až toľko modelov. Úplne si viem predstaviť Blair Waldorf ako sa v týchto modeloch premáva po Manhattane. 


Málokedy sa mi páči minimalizmus, no toto by som nosila stále. We are not sisters 


Petra Kubíková


Petra Pitelková Mirka Horka Twin Set







Z kolekcie Jany Gavalcovej mám veľmi rozporuplné pocity. Niektoré kúsky mi prídu až otrasné no niektoré by som mala naozaj rada aj v šatníku!
Ida Sandor




Jiří Kalfař

Zaujali nejaké modely aj vás? 

16 komentárov:

  1. Zajímavé kousky, nejvíc se mi líbí ta v poslední řadě, ta první :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi zaujímavé. Niektoré kúsky si viem predstaviť i v mojom šatníku (ale to by som sa nedoplatila :D )

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Niektoré su otras, ale niektoré potrebujem a k tomu bankarovho syna :D a super článok!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To muselo být skvělé! Pár kousků bych si vybrala, ale asi by mě víc bavil celkový dojem. Ty pomalované obličeje a nejlepší pes jsou perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nejlepší jsou ty světlé kombinace

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten úplně poslední model je naprosto úžasný! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Niektoré kúsky by som si aj ja vedela predstaviť v mojom šatníku ! Wau :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. všetky sú úžasné! na týchto módnych dňoch to väčšinou vyzerá tak nenositeľne, no podľa mňa im aj o to ide, vytvoriť akýsi kus umenia, originálny, zaujímavý a potom už jednotlivé kusy sa dajú skombinovať do šatníka :) pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. O módu sa veľmi nezaujímam a keď vidím najnovšie kúsky z podobných akcií, vravím si, ako si môže niečo také vôbec dať niekto na seba?
    Ale fotky z tvojho článku...vyzerajú naozaj luxusne, krása. Ako umenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Některé kousky jsou na mě až moc extravagantní, ale od Donny Rosi si dokážu představit každý kousek ve svém šatníku :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zajímavé jsou všechny a zároveň jsou všechny nějakým způsobem zvláštní nebo divný, jako vždycky skoro všude na molech. Letos když jsem šla MBPFW tak skoro ani jeden z těch 15 co jsem šla se nedal považovat za 100% nositelný:D(článek o MBPFw a mě jako modelky na něm u mě na blogu)
    Každopádně se mi líbí modely Nikoly Susové, které jsem pro ní před prázdninami fotila (lze to najít taky u mě na blogu))
    Jinak super článek!♥
    Adel z adeljulisova.blogspot.cz
    Velká podzimní GIWEAWAY o šperky, peněženku a hodinky!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mně vždy přišlo, že na přehlídkách jsou sice krásné modely, ale v běžném životě jsou nenositelné. Většina z těch co jsi sem dala jsou ale násherné a dokážu si i představit, že bych je nosila! Super příspěvek, líbí se mi. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Bohužiaľ som sa nakoniec ani ja nezúčastnila čo ma mrzí :/ ale tiež som si aspoň prezrela foto osobne mám slabosť na kolekcie Lenky Sršňovej sú tak správne "uletené" pre mňa a tiež Janky Gavalcovej.... strašne som túžila vidieť kolekciu Borisa Hanečka naživo lebo som jeho kúskami tak zvláštne očarená a z fotiek ma milo prekvapila aj Donna Rosi ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Úžasný článek! Líbí se mi hlavně ten vínový kabát a ten model, kde "zakomponovali" i toho psa, to je podle mě super a jinak se mi líbí ty elegantní kousky! ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks