nedeľa 18. októbra 2015

Festive days

V stredu bol super deň. Sestra mala promócie a tak som sa uliala z pár hodín v škole, na miesto konania prišla už v utorok večer, stihla navštíviť fajn miesta, prespala u super ľudí. Ráno som sa vyfešákovala, zašla do mesta na raňajky a potom už na tú slávnostnú udalosť. Ceremónia ubehla rýchlo, pofotili sme sa a vydali sa na dobrý obed. Ale ako to vždy býva, treba sa vrátiť späť do reality a začať dnes makať na niečom do školy. Ešte predtým vám však ukážem môj stredajší outfit spolu s ďalším, ktorý som mala včera na rodinnej oslave.

Na promócie som si teda zvolila veselé šaty, požičané od sestry a doplnila som ich rúžovo zlatými doplnkami. Na oslavu som si vybrala krásne modré šaty z Pimkie, ktoré milujem a to som ich  mala prvýkrát na sebe. Obula som si k nim šedohnedé lodičky z CCC. Z doplnkov to vyhral plastový náhrdelník a pribalila som si ešte nové baleríny z Reserved, aby ma neboleli nôžky. 



Už dlho som nebola na žiadnej rodinnej oslave, takže som sa celkom dobre zabavila a hlavne najedla :D. Chystáte sa v blízkej dobe na nejakú špeciálnu udalosť? Kto sa ešte nezapojil do mini halloweenskej giveaway, tak šup sem!

19 komentárov:

  1. Tá modrá farba je krásna <3 a rovnaký náhrdelník mám aj ja! :D
    -Čuks

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta kabelka je fakt moc krasna a hodi se k tolika dalsim vecem. Moc hezke fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oba outfity vypadají super, určitě ti to slušelo! :) Hodně se mi líbí naušnice z prvního a náhrdelník z druhého outfitu :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi sa mi páčia tie topánky z Reservedu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super outfity :) tie ružové šnúrovacie topánky sú fakt krásne :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkné outfity, já se na nic vyjímečného bohužel nechystám :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Perfektný článok si veľká inšpirácia! :)

    Diary of sydneysleek

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherný věci! Ty náušnice a botky <3 Zrovna tento týden se chystám na promoce kamarádky, tak taky řeším, co na sebe....
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Růžova kabelka je moc pěkná, vyloženě ženska :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jee oba outfity jsou moc hezký! Hlavně ten první mi přijde moc dobře zkombinovaný :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na kabelka je fakt moc hezká:) Takovou bych si také klidně koupila.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné modré boty :)

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks