utorok, 6. októbra 2015

London day II

Druhý deň sme sa do centra Londýna vypravili až okolo desiatej a ako prvé sme si prezreli Tower of London a Tower Bridge, cez ktorý sme prešli na druhú stranu a tam si kúpili výborné arašidy. Pri Tower sme tiež zašli do suvenírového obchodu, ktorý bol síce drahší ako ostatné, ale mali tam fakt nádherné vecičky. Odtiaľ sme opäť podnikli krátku prechádzku pri Temži a vydali sa na metro smer prvé múzeum. V Museum of London sa nemohlo fotiť a ani mi to nevadilo. Mohla som sa naplno kochať rôznymi šatami a kusmi nábytku. Išlo tam o vyobrazenie Londýna od dôb prvého osídlenia až po súčasný Londýn.
Na mojom Facebook máte poslednú možnosť zapojiť sa do malej giveaway




Po prvej prehliadke sme sa občerstvili v Prete a opäť sa kúsok prešli na ďalšiu stanicu metra. Odviezli sme sa na stanicu South Kensington, kde sa nachádza hneď niekoľko múzeí. V utorok sme navštívili však len jedno a to Natural History Museum, ktoré sídlilo v naprosto dokonalej budove. Veľká a krásna! Múzeum bolo tak veľké, že sme ho do záverečnej nestihli obehnúť celé. Najskôr sme išli na výstavu o dinosauroch. Potom zvieratá, sopky a zemetrasenia, kde ste mohli zažiť ako to prebieha počas skutočného zemetrasenia a nakoniec poklady zeme. V múzeu sa nachádzalo veľa interaktívnych pomôcok a hier. Nevedeli sme, čo skôr stláčať či chytať. Pred múzeom sme sa ešte zadívali na chlapíka tvoriaceho obré bubliny a potom sme sa metrom odviezli na..

..stanicu Kings Cross. Keďže som obrovský fanúšik Harry Pottera, tak fotka pri vozíku strácajúcom sa v stene nemohla chýbať! Napriek tomu, že bolo už asi sedem hodín večer tam bolo stále dosť ľudí. Ale fronta sa hýbala celkom rýchlo. Boli tam dve dievčatá, ktoré nám požičali šál našej obľúbenej fakulty a tiež ponúkli možnosť spraviť profesionálnu fotku, ktorú sme si mohli v obchode Nástupište 9 a 3/4 vytlačiť. Obchod sa nachádzal priamo na stanici Kings Cross a našli sme tam úplne všetko. Bolo to však dosť drahé a tak som si kúpila iba ceruzky, pohľadnice a odznak Dumbledorovej armády. A to bol koniec nášho druhého dňa v Londýne.

12 komentárov:

  1. v londyně jsem taky byla.. jen škoda že jsme se nepodívaly všude :D
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé tak dnešní článek je uplně super! Natural History Museum vypadá božsky a HP obchůdek je božský, škoda, že jsi nepřidala i fotku s vozíkem :) ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky :) Taky se tam snad někdy podívám :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V Londýne som opäť nebola, no vyzerá to super :) Ak by som sa tam raz dostala, určite aj ja povykupujem Harry Potter vecičky no najmä tie cukríky všehochuti :D


    Katka z Čo je dobré to musím mať
    a nezabudni na moju prebiehajúcu GIVEAWAY ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mala si dať tú fotku čo máš na fb s tým vozíkom :) tá je bombastická, ale vlastne to všetky fotky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné fotky, mě už Londýn láká hlavně kvůli obchodům :D ale i památkám :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No, my sme na nástupišti 9 3/4 čakali asi 45 minút, potom sme sa odfotili a išli preč. Do obchodu sme nestihli ísť, lebo sme už išli na vlak na letisko, čo je škoda. No aspoň fotku sme stihli. :)) Londýn je inak nádherný, za mesiac som tam bola rovno dvakrát a povedala som si, že to už stačí, no keď vidím teraz tvoje fotky, išla by som ešte raz. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc hezký, úplně jsem si u čtení a fotek vzpomínala na svůj výlet do Londýna. Doufám, že se tam brzy podívám znova, hlavně na nástupiště 9 a 3/4, tam prostě musím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvelý článok! Nádherné fotky. :) Už sa teším na ďalšiu takýto článok!
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  10. paráda :) už dlho tam chcem ísť, musím sa už odhodlať :) verím že si si užila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks