piatok, 2. októbra 2015

LONDON day I

Krásny piatok! Dnes vám chcem ukázať fotky z prvého dňa stráveného v britskej metropole. Článkov s fotkami z Londýna bude viac a pridám krátky popis celého dňa, aby tieto posty boli pre mňa aj akýmsi denníkom.  Po návšteve Londýna som túžila veľmi dlho a tak som naozaj rada, že sa mi konečne môj sen splnil. V prvý deň som bola z mesta tak nadšená, že som cvakala úplne všetko a vzniklo tak skoro 900 fotiek. Tak ja len dúfam, že vás tieto posty budú baviť!



Vstávala som 2:15 aby sme už o tretej ráno mohli vyraziť smer Bratislava. Spala som asi dve hodiny, keďže som ako vždy, keď niekam idem, nemohla zaspať. V aute sme počúvali hudbu a vôbec som nespala. Na letisku nám už celkom rýchlo ubehol čas, veľa sme sa nasmiali. Let vďaka hudbe tiež ubehol celkom rýchlo. Leteli sme na Stansted a na vlakovej stanici sme boli tak okolo pol deviatej ráno. 
Problém vznikol pri kupovaní lístka do mesta. Tetula za okienkom s divným prízvukom a šušlaním od nás pýtala nekresťanské peniaze. Ujo v druhom okienku už pýtal o viac ako polovicu menej a navyše som mu rozumela úplne každé slovo. O nejakú hodinku sme už vystupovali na stanici na Liverpool Street, kde nás čakala sesternica u ktorej sme bývali. S kuframi sme sa potom teperili celý deň. Vôbec nás nenapadlo uložiť ich niekam, ale boli úplne ľahké a skoro prázdne, takže nám to veľmi neprekážalo. 


Ako prvé sme videli klasiku. Big Ben, Houses of Parliament, Big Ben a Westminster Abbey. Následne sme išli do St James's parku, kde sme si kúpili horúcu čokoládu a sadli si k stolu pri jazere, kde okolo nás behali samé veveričky, ktoré sa ani za svet nechceli fotiť. Po krátkom oddychu sme prešli k Buckinghamskému palácu, kde sme práve náhodou stihli výmenu stráži. Nečakala som, že to bude skôr komické ako dôstojné, no aj tak som to zachytila na asi milión fotiek. 
Cez Green Park sme potom, už s dažďom, prešli až k Piccadilly Circus, o ktorom som si myslela, že bude väčšie.  V uliciach ma bavili všetky možné budovy, bola som úplne unesená. Stavili sme sa v mekáči, pretože jeden člen našej bandy nejedol skoro nikde inde a opäť sme sa vydali túlať do ulíc. Náhodou sme narazili na China Town, kde boli obchodíky so všemožným tovarom a milióny lampiónov.

asi najvydarenejšia fotka veveričky
moja najlepšia fotka Buckinghamu, lepšia sa mi fakt nepodarila :D

typická anglická obloha
z ktorej onedlho začalo pršať

Metrom sme sa odviezli na stanicu Embankment odkiaľ sme cez Golden Jubilee Bridges pokračovali prechádzkou popri Temži. Prechádzali sme okolo Southbank centra, Queen Elizabeth Hall, National Theatre, Bankside Gallery a Tate Modern, kde sme konečne prišli k Millenium Bridge. Z neho už sme mali krásny výhľad na St. Pauls Cathedral, ktorá je úplne veľkolepá. Stále však pršalo a tak sme radšej zapadli do kaviarne, kde som si dala úžasné brownie. A potom už na metro a vlak, vybaliť sa a čilovať len tak na byte. 

32 komentárov:

  1. Londýn je úžasný. :) Měla jsi krásný první den. Já sledovala fotky na tvém instagramu. :D
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, tam som ich pridala milión, ďakujem krásne za to! :)

      Odstrániť
  2. Nádherné historické budovy a tá veverička sa ti naozaj podarila :) Neviem, či bola tak blízko alebo je to až taký ZOOM, no v každom prípade je zaujímavé, že sa nebála.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. á, chcem ísť späť!!!
    krásne fotografie, veľmi ti vyšli a presne si zachytila tú krásnu atmosféru, aj keď počasie ti nevyšlo... ale ja osobne mám veľmi rada takéto počasie :D.
    inak, tie veveričky sú všade! aj ja mám jenu na videu z Londýna :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja by som sa tam vrátila! a ďakujem! ale podľa mňa je každá iná, vôbec sa nevydarili :)

      Odstrániť
  4. Doufala jsem, že napíšeš samostatné posty o Londýně, když jsi nás na instagramu tak nalákala ♥ Opravdu super fotky a upřímně ti závidím, také bych se tam ráda podívala :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já chci taky! :D, to spíš u sestry? :) jinak krásné fotky <3

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u sesternice sme prespávali, plánujem o tom aj samostatný článok o doprave, ubytovaní, strave.. :)

      Odstrániť
  6. Ty fotky jsou vážně bomba! Musel to být zážitek, tedy aspoň já bych si to nehorázně užila v Londýně!:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Londýn je nádherný :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéé, Londýn miluju! Krásný fotky :) Tiše závidím..:)
    PS: Ta veverka je cute :)

    chicbyjane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úprimne, úžasné fotky! Londýn a vlastne celé Anglicko bolo pre mňa vždy veľkým snom a stále aj je. Muselo to tam byť parádne!:)

    prepáč, že teraz mimo témy, ale po dvoch mesiacoch som pridala nový článok, ak by si chcela, bež sa pozrieť:)
    girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Neviem prečo som sa do Londýna ešte nevybrala. Musím to napraviť! :) BlogByEmDe

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Měla ses krásně, vše jsem sledovala na instagramu. Já taky byla v Londýně a měli jsme taky převážně zamračeno a i když sem tam vysvitlo sluníčko, tak moc nehřálo a byla zima. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekný článok, uži si to tam :) pamätám si, že keď som tam bola ja a chcela fotiť veveričky, vždy z toho vzišli len rozmazané machule :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já se tam prostě taky jednou podívám a tečka!!!! :D nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherné fotky! :3 Ta veverka je úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Londýn miluju, byla jsem tam dvakrát a jednou s kamarádkou, takže jsme si mohly lítat, kde jsme chtěly. Prošly jsme celý Londýn, kromě Tower Bridge, kde jsem ale byla poprvé se školou, takže to mě zas tak netrápilo :D Miluju ty Londýnské parky, rozvalit se kdekoliv na trávníku a užívat si :))). Krásné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jůů, už je o tak dlouho, co jsem byla v Londýně a když vidím ty fotky, tak se mi tak zastesklo, že bych se tam zase nejradši hned vydala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásné fotky do Londýna bych taky chtěla :) snad se školou někdy pojedem
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Londýn je taky můj velký sen, tak doufám, že se tma taky brzo podívám. p.s. fotky jsou moc povedené :ú

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Londýn je môj veľký sen. Rovnako ako Liverpool, lebo odtiaľ pochádza tá najleošia kapela na svete<3
    Snáďa sa mi cez letné prázdniny podarí ísť tam. Fotky si veľmi pekné urobila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásny článok! Nádherné fotky! Anglicko je veľmi pekné. Hlavne sa mi páčia pamiatky. Už sa teším na ďalší podobný článok! :)
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásné fotky:) ja mám Anglicko veľmi rada a Londýn je naozaj krásný, ja chcem ísť strašne pozrieť do Amsterdamu:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásné fotky!Užívej :) Já odlétám do Londýna ve středu, tak se taky moc těšim :)
    http://www.meetmylovelyworld.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tyjo za jeden den jste toho stihli fakt hodně! Doufám, že se do Londýna taky podívám :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Krásne fotky. Dúfam, že aj ja raz niekedy zavítam do Londýna.♥

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Super fotky a článek! V Londýně jsem taky byla, ale jak vidím, je tam furt, co objevovat!

    OdpovedaťOdstrániť
  26. krásné fotky, poslední dobou mě to do Londýna dost láká :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks