streda, 14. októbra 2015

London day IV

Štvrtok v Londýne bol nákupový, no ešte predtým ako sme zašli na Oxford Street sme sa stavili v Sky Garden, odkiaľ bol nádherný výhľad na celý Londýn. Som rada, že nám počasie vyšlo a mohli sme tak zhora vidieť všetky pamiatky. V Londýne máte viac možností na výhľad, ako Oko alebo Monument, no ja som rada, že sme si zvolili práve Sky Garden. Vstup je zdarma, len si treba dopredu rezervovať čas vašej návštevy na internete. My sme prišli skôr a tak sme si dali ešte capucinno v kaviarni pod mrakodrapom. Prešli sme kontrolou, vyviezli sa hore a strávili tam viac ako hodinu a pol. Bol odtiaľ naozaj úžasný výhľad a nebolo tam ani príliš veľa ľudí.



Keď sme sa konečne dostatočne pokochali výhľadom na Londýn vybrali sme sa na Oxford Street, kde sme strávili celý zvyšok štvrtka. Prechádzali sme sa aj v Soho, no malé obchodíky tam boli predražené a radšej sme nakupovali v reťazcoch, ktoré sme poznali ako New Look, H&M, Primark, Bershka, ktorá nás sklamala, a veľa iných. Bližšie o nakupovaní istotne ešte napíšem v článku London Guide. 

Navštívili sme tiež trojposchodový Lush. Aj keď tam bolo naozaj veľa produktov, nič som si nezobrala. No sestra si od milých predavačiek nechala umyť ruky a ja som si ich zase nechala pomasírovať. Myslela som, že sa vrátim a niečo si kúpim, ale Oxford Street bola tak dlhá a obchody tak veľké, že sme sa ani nenazdali a bolo už skoro deväť hodín večer a tak sme utekali na metro a vlak domov. Domov ako domov, ale rozumiete :D. 

Nebojte posledné tri dni v Londýne zhrniem do jednoho článku. Články z Londýna: prvý deň v Londýne, druhý deň a tretí.

14 komentárov:

  1. Opäť nádherné fotky a prostredie, do ktorého by som bez váhania išla. Obchody su super.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nadherne fotky :) Ja se do Londyna chystam za dva tydny, ale se skolou, takze si nejsem jista, kam vsude se dostanu, ale bylo by super, kdybych mohla nakouknout do Lushe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nadherne fotky :) Ja se do Londyna chystam za dva tydny, ale se skolou, takze si nejsem jista, kam vsude se dostanu, ale bylo by super, kdybych mohla nakouknout do Lushe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný výhled! Vůbec jsem nevěděla, že je do Sky Garden vstup zdarma, příště tam stopro vyrazím, až zase budu v Londýně. Škoda, že sis v Lush nic nevybrala, já si odvezla spoustu věcí právě z té Oxford Street (protože tam jsou lepší ceny, jak v ČR :D).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. do toho lush by som sa teda šla pozrieť a ako sa poznám neodišla by som s prázdnou taškou, ale s prázdnou peňaženkou :/ :)) teším sa na ďalšie pokračovanie :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tam je tak nádherně. Masáž ruk musela být příjemná. Těším se, co sis teda všechno nakoupila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach, tuhle část Londýna jsem ještě neprozkoumala :/ :) Nádherné fotky :) Nikdy mě nenapadlo, že bych se tam tak chtěla podívat, ale hrozně jsi mě inspirovala teďka :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne fotky :D raz by som sa do Londýna chcela dostať :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten Lush vypadá božsky, odtamtud bych snad ani neodešla :D Těším se na další článek ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super článek a krásné fotky♥ V Londýně jsem byla a hrozně moc se mi líbilo v M&M worldu♥

    Jak se stát modelkou u PHmodels?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádherné fotky :) A ten Lush je proste mega :O

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hneď by som sa išla pozrieť do takých obchodov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jééj, Lush. :) ja zbožňujem, akí sú tam vždy milí predavači, niektorá obsluha z našich obchodov by sa mohla inšpirovať. a o Sky Garden som počula už zo všetkých možných strán, musí tam byť naozaj krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks