pondelok 26. októbra 2015

London New In

Z Londýna som si priniesla neskutočné množstvo vecí. Pôvodný zámer bol rozdeliť to všetko do troch článkov, ale koho by stále bavili new in články? A tak sa dnes môžete pozrieť na všetko, čo som si z tohto mesta priniesla - oblečenie, kozmetika a suveníry, ktorými začneme. Majú pre mňa najväčšiu hodnotu, pretože mi budú stále pripomínať celý týždeň v mojom vysnenom meste. 

Magnetky, kľúčenky a pohľadnice sú klasika. Nakúpila som ich väčšinou aj blízkym. Ceruzky a diárik sú len akýmsi plus a samozrejme som zabudla na odznak Dumbledorovej armády. V malej šálke Keep Calm teraz schovávam libry, ktoré mi ostali. 
Puzzle Beatles som našla na letisku za necelú libru, čo je pre letiskový obchod naozaj netypické. Kniha skíc je zase objav z nejakého kníhkupectva, ktorým som sa snažila vyhýbať veľkým oblúkom kvôli obmedzeniu v podobe malej batožiny. Tejto knižke som však nevedela odolať! 
No nie je to rozkošnícke? Black's Sketchbooks je sériou knižiek zo skicami od rôznych autorov zo začiatku 20. storočia z rôznych anglických a škótskych miest. Čo môže byť lepším suvenírom pre amatérkeho milovníka umenia ako som ja? 
Pri kozmetike som bola opäť obmedzená batožinou - nič tekuté nad sto mililitrov. Neznášam toto pravidlo! Tak som si zaobstarala len dve telové mlieka a to jedno cestovné balenie od Soap&Glory a kakaové maslo značky Palmer's. 

Zo starostlivosti o pleť to vyhrali pre mňa neznáme značky. Jednorázová maska je z Primarku, dvojfázový gélik na vyrážky je z Boots a maska Quick Fix tiež. V pozadí je najroztomilejšia kozmetická taštička z londýnskym vzorom, ktorú som kúpila v Primarku. 

Batiste suché šampóny sú veľmi obľúbené a tak som využila akciu 3 za 2 na cestovné balenia a spolu s telovým mliekom od Soap&Glory som si kúpila aj kondicionér od Aussie.

Balzamy na pery tiež podliehali akcii 3 za 2 a tak som si kúpila môj vytúžený Burt's Bees. K nemu balzam Carmex a  balzam od Palmer's. Balzam s bobuľami Acai je z Primarku a krátku recenziu naň si môžete už teraz prečítať u Moniky
Revlon som nemohla vynechať tiež! Dva výrobky za desať libier ma opäť nenechali chladnou a tak sme si so sestrou kúpili rovnaký rúž v ceruzke a to v odtieni 225, normálna cena sa myslím pohybovala okolo 8 libier. Druhým úlovkom je lacný rúž z Primarku v odtieni Marsala, ktorý Monika tiež zrecenzovala. Od Barry M som si vybrala krásny rúž v odtieni 156 a o rúži Make Up Revolution si môžete u mňa už prečítať tu alebo u Dany tu v našom spoločnom testovaní a recenzovaní. 
Astor laky mám veľmi rada a tak som pri ich cene neváhala a zobrala ďalší odtieň. Pre mňa úplne neznáma značka B. Flawless ponúkala rôzne produkty, no v celkom nezaujímavých obaloch. Keďže som však chcela niečo vyskúšať, vyhral to korektor v tyčinke. 

Po tvárenke v jesennom odtieni som snívala už od augusta a nakoniec to vyhrala Pomegranate 923 od Sleeku, ktorá bola ako jedna z mála bez trblietok. Boh žehnaj Sleeku! A keďže aj pri stojane zo Sleekom prebiehala zľava 2 za 10, vybrala som si ešte Brow Kit s tieňom a farebným voskom v odtieni Dark.

Návšteva obchodíku Kiko bola úplnou nutnosťou asi pre každé dievča, pretože tam bolo vážne narváno. U mňa to vyhral matný očný tieň 123 a rúž 914. 
Čierna kabelka so striebornými detailami bola na mojom wishliste už dlho. Nakoniec som si kúpila dve béžové v Primarku a jednu čiernu so zlatom v New Looku. 

Fanúšikovské tričká som v Primarku naozaj nemohla nechať.

Klasické tielka a aj tričká s dlhým rukávom sú v Primarku naozaj kvalitné a lacné, takže som si ich kúpila hneď niekoľko.

Mikina Gryffindor musí byť a tá Batmanovská vôbec nebola drahá, takže v košíku skončila tiež. Obe sú z Primarku ako aj okuliare. 

Ďalšie okuliare sú z New Looku. V H&M som si kúpila hneď troje nové áčkové šaty, ale za 4 libry som ich tam vážne nemohla nechať visieť. A to zelené je áčková sukňa z Primarku.
Prstienky na tmavom papieri spolu s náhrdelníkom sú z Primarku a ostatné z New Look. Samozrejme, opäť som na niečo zabudla a to kožušinkovú vestu, tyrkysový sveter a šedý cardigan, takže sa možno objavia v nejakom jesennom new in poste. Ak opäť nezabudnem!
Čo by ste si vybrali tiež? A čo naopak nie je vôbec váš štýl?

Tiež je čas na vyhlásenie víťaza mini halloweenskej giveaway! Nebudem to naťahovať. Víťazkou sa stala Klaudia z blogu Klaudy's shopping enjoyment. Gratulujem!

Tiež som rozmýšľala nad Blog Sale, kde by som predala novú, nepoužitú, ale aj vyskúšanú, no pre mňa nevyhovujúcu kozmetiku. Mali by ste záujem? 

24 komentárov:

  1. všetko je krásne! A ja ti nafotím outfity hlásim sa hlásim :D :D :D a Klaudinke gratulujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné nákupy, pri čítaní som sa cítila ako v obchode :) Dúfam, že budú aj recenzie na jednotlivé výrobky, potešila by som sa im :) Blog Sale určite veľké ÁNO!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. recenzie určite budú, všetko mám už aj pekne nafotené :)) oveľa krajšie ako toto :D takže už len testujem!

      Odstrániť
  3. wow, všechno bych hned brala! :D Máslíčko od revlonu bych chtěla vyzkoušet. super kousky!:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko oblečenie aj kabelky sú super :) ja som si v Anglicku tiež pokúpila plno suvenírov, majú ich tam neobyčajne nápadité ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je aspoň věcí! :D Téměř vše se mi zamlouvá, ale nejvíce ty kabelečky. Krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. WOW!! neskutočne ti závidím tie nákupy (samozrejme v dobrom :D )
    Snáď aj ja raz navštívim Londýn :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéé, koupila sis opravdu super věci, líbí se mi snad všechny! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéééj toľko vecičiek :) Ale tá kabelka je podľa mňa naj <3

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja si suveníry vôbec nekupujem, spomienky mám v hlave uložené prostredníctvom pesničiek, ktoré som vtedy najčastejšie počúvala. Má to pre mňa potom zakaždým úplne nostalgickú atmosféru. :) Inak áno, nákupy oblečenia sú úplne nutné, hlavne, ak je v okolí Primark. Tie veci sú super, ešte k tomu za také ceny, aké sa ti podarilo nájsť, tak to je dvojnásobná radosť nakupovať! :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Páni, tomu se říká pořádné nákupy! Vážně super kousky :)
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  11. všetko je naozaj super! pekne sa ti podarilo nakúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc krásné věcičky sis přivezla. Blog sale klidně udělej, třeba si něco vyberu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Myslím, že bych si vybrala tak nějak všechno :D Hlavně sleva na Sleek mi přijde úžasná! A nákupy oblečení se mi taky moc líbí :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Samé krásné věci, nevím co mě zaujalo nejvíc, jestli rtěnky, kabelky, lak nebo trička :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks