piatok, 30. októbra 2015

Lookfantastic Box

Druhý pokus! Tento článok som totižto pripravovala celý víkend, aby ste si vy ním mohli spríjemniť pondelok, ale akosi mi z neho ostali len fotky. Trošku zamrzelo, ale ide sa ďalej. Pustila som si hudbu, odložila školské povinnosti a celkom natešená sa púšťam do písania. A o čom že to bude? O otváraní LookFantastic boxu, ktorý mám doma už viac ako mesiac a produkty už pekne testujem a o dvoch z nich vám dnes už poviem aj viac, pretože som ich už stihla aj spotrebovať. 
Lookfantastic je britská stránka ponúkajúca kozmetiku rôznych značiek. O krabičke som sa dozvedela z ich newstellera a rozhodla som sa pre ňu, hlavne kvôli tomu, že mala byť narodeninová. Ich krabička krásy totižto slávila jeden rok a tak sľubovali niečo špeciálne. Tak sa so mnou podte na tú špecialitku pozrieť. 

Krabička stála 20,50€, pričom poštovné je zadarmo do celého sveta. Sľubovali až 60€ hodnotu.
Celkový servis - objednávka, platba, doručenie - prebehol v poriadku a balík prišiel nepoškodený asi do 13 dní. Box je zľadený do farieb eshopu, krásne voňal a určite ho ešte na niečo využijem. Vzhľad však nie je taký podstatný a tak sa vrhnime rovno na produkty. 
Hydratačný sorbet na tvár a krk značky Caudilie je vhodný na začervenanú pokožku, ktorú by mal okamžite a dlhotrvácne utíšiť. Mal by reaktivovať vlastné hydratačné mechanizmy pokožky a tak ju posilniť a tým aj zjemniť. 
Šampón Sebastian je určený na posilnenie a obnovenie poškodených vlasov. Spolu s kondicionérom by mal odstrániť akékoľvek poškodenia vlasov a zanechať ich silné, zdravé a hebké. 
Ľahký, hydratačný krém TanWorx je špeciálne vyrobený na predĺženie opálenia. Obsahuje výťažky z mrkvi a chalúh, kokosový olej a kyselinu hyalurónovú. Ja som ho radšej poslala ďalej a som zvedavá ako sa Maťke páči.
Krémový peeling od značky Codage je drahý špás, ale mal by byť jemný aj na tú najcitlivejšiu pokožku, eliminovať nečistoty a odumreté bunky, zatiaľ čo by mal stimulovať elasticitu pokožky a obnovu buniek. 
Sérum Caudilie by sa malo používať pred krémom na pleť a krk. Vďaka nemu by mala byť pokožka svieža a hebká. Podľa klinického výskumu na 22 ženách bola ich pokožka po mesiaci o 127% viac hydratovaná a o 62% menej citlivá. Tie čísla sa mi teda zdajú riadne prehnané, ale nebudem sa tu nad tým zamýšlať, lebo krém aj sérum mi veľmi vyhovujú. 
Čistiaci gél značky Bliss je dva v jednom pre všetky typy pokožky. Čistiaci gél a zároveň peeling, keďže obsahuje aj malé čiastočky. Pokožku by mal teda jemne vyčistiť, odstrániť odumreté bunky a zanechať ju sviežu a looking fabolous! Podľa sprievodných informácií je gél najpredávanejším produktom značky a môžu ho používať aj guys pri holení. 
Tento krém na vlasy od Phyto používam ako sérum na suché končeky. Keďže v letáčiku je písané o iných produktoch tejto značky, neviem presne celkom ako by sa mal používať. Vzadu je len napísané, že je určený na ultra suché, poškodené a rozštiepené vlasy. 
Ďalej sa v boxe nachádzali kupóny v celkovej hodnote 40 libier na rôzne eshopy (oblečenie, kabelky, obuv, doplnky stravy), ktoré možno využijem, keďže poštovné je na týchto stránkach celkom lacné. 
V boxe sa teda nachádzalo 8 produktov v cestovných baleniach v hodnote asi 60 libier a spolu s kupónmi mal teda hodnotu okolo 100 libier.  Od boxu som však aj tak očakávala viac, veď mali predsa pripraviť nejakú narodeninovú špecialitku. Podľa môjho názoru sa teda mohli ulakomiť aspoň na jeden produkt v plnej veľkosti. Tiež mohli na miesto 4 produktov na tvár pribaliť aj niečo z dekoratívnej kozmetiky alebo zo starostlivosti o telo. Moju ďalšiu objednávku LookFantastic boxu si teda viac rozmyslím. 
Šampón a kondicionér boli prvými produktami, ktoré som z boxu vyskúšala a poviem vám, väčšie sklamanie ma nemohlo čakať. Vlasy sa vôbec nedali rozčesať, nemali žiaden objem ani lesk, na druhý deň po umytí boli už pri korienkoch mastné. Môžem len povedať, že produkty nezvýraznili suché končeky ako sa mi to mnohokrát stáva pri iných prípravkoch na vlasy.
zdroj
Druhú šancu som dala šampónu, ale už bez kondicionéru a musím povedať, že to bolo lepšie. Vlasy sa tak rýchlo nezamastili a mali aj ako taký objem. Kondicionér im teda vôbec nevyšiel a Sebastian z Cruel Intensions to vystihol asi najlepšie. 
Poznáte eshop LookFantastic a ich box? Páčil sa vám tento? Objednali by ste si ho alebo by vás takéto produkty vôbec nepotešili? 

12 komentárov:

  1. O téhle stránce jsem doteď neslyšela, ale docela se mi líbí sekce dekorativky a některé věci jsou levnější než tady u nás, což je fajn. Takže možná si něco vyberu. Ale box mě moc nezaujal. Právě kvůli absenci dekorativky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lookfantastic box jsem si objednala v dubnu a byla jsem zklamaná. Obyčejná nenarozeninová edice byla dost slabá, měla jsem tam ústní vodu, malé mýdlo, vitamíny, prostě všechno, jen ne kosmetiku :D Znovu už si ho nepořídím, když vidím, že ani ten tvůj nebyl nic moc.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný článek :) tento eshop a jejich box neznám a ani mě ty produkty moc nezaujaly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vím že tohle zamrzí, ale aspoň už pro příště víme co jo a co ne :) Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Boxík sám o sobě vypadá na první pohled úžasně a balení je luxusní :) Bla bych z něj hned nadšená, dokud bych asi nepoužila ten šampón, neboť to by mě kleplo... :D Na šampónech a kondicionérech a jejich samotném výběru si dávám hodně záležet a kdybych potom nemohla vlasy rozčesat, tak to bych zešílela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no neviem nejako nepoznám ani jednu značku a taktiež mi tam chýba niečo, čo by dodalo šmrnc

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nič z toho nepoznám, no celkom sa mi niktoré výrobky páčia. Pekný článok.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak toto vôbec nepoznám takýto box, ale vyzerá vážne super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Noo čo ja v viem, mne sa box nepáči. Samé cestovné balenia .....čakala som viac ,keď už sľubovali tú cenu 60 libier.
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jeee potřebuju novou kosmetiku, to se na to podívám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já tedy tuhle značku ani e-shop neznám, vypadá sice zajímavě, ale jak píšeš, asi nic moc :/ nemám ráda taková nemilá překvapení no..

    Ráda bych Tě pozvala na svou GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. e-shop ani značku neznám každopádně ani mě z tvého článku box neoslovil

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks