pondelok, 12. októbra 2015

Milani

Ahoj! Dnes mám pre vás krátku recenziu na dva výrobky od momentálne vyhľadávanej americkej značky Milani. Obľúbenými, hlavne vďaka Petry z blogu Lovely Hair sú tvárenky a produkty na pery. Ja som si už dávnejšie zaobstarala tvárenku a bronzový očný tieň a tak vám krátko zhrniem, čo si o týchto produktoch myslím ja. 

Začnem obalom, ktorý ma u tvárenky skôr sklamal. Pod tvárenkou sa ešte skrýva zrkadielko a štetček, ktorý je však nepraktický a teda ho veľmi nepoužívam. Zatváranie u oboch balení je pevné a drží, ale u tvárenky je celkovo obal labilnejší a myslím, že pri prenášaní v kabelke sa môže ľahko a rýchlo rozpadnúť (viď puknuté sklíčko). Obal očného tieňu je dosť pevný a bytelný. Všimla som si, že mnohým na kozmetike prekáža zoškriabané logo, mne osobne to teda vôbec nevadí.  
Zapečená tvárenka v odtieni 01 Dolce Pink je klasicky ružová avšak skrýva v sebe zlaté podtóny. Myslím, že je najlepšia na jar, krásne rozžiari líca. Výdrž má priemernú, tak ako aj pigmentáciu, ale dá sa pekne navrstviť. Tvárenka dosť práši, ale odtieň sa mi naozaj páči a preto jej to odpustím. Až na tie trblietky. V poslednej dobe sa mi vôbec nepáčia a tak tvárenku používam menej a menej. 

Zapečený očný tieň z kovovej edície v odtieni 617 Copper Excess je na tom trošku lepšie nielen, čo sa obalu týka. Štetček je tiež nepoužiteľný, ale pigmentácia je podľa mňa úplne bombová. Výdrž s podkladovou bázou je tiež skvelá, ale opäť aj tento tieň práši a trblietky sú všade. 

Tvárenka aj tieň sa mi celkom páčia, ale v poslednej dobe naozaj nenávidím trblietky, mám ich potom po celej tvári, takže produkty používam naozaj minimálne.  Máte nejaké skúsenosti so značkou Milani? Aké produkty by ste od nej radi vyskúšali? A čo vy a shimmer? 

16 komentárov:

  1. Tvářenka se mi celkem líbí, akorát škoda, že tam jsou ty třpytky, taky je moc nemusím :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvárenka sa mi veľmi páči a mne sa tam tie trblietky veľmi pozdávajú. Neviem si to však predstaviť, keď to až takto veľmi trbliece, skôr by to mohlo byť o čosi jemnejšie. Inak je to super.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvářenka má moc hezký odstín, ale radši mám matné tvářenky :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S kosmetikou Milani zkušenosti nemám, ale už dlouho ji chci vyzkoušet. Tyto produkty vypadají skvěle! :-)
    A musím ti dát za pravdu, že mi třpytky taky hodně vadí. Mám s nimi stejný problém jako ty.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milani jsem zatím nezkoušela. Mám ráda tvářenky se třpytkama, pokud třpytky drží na tvářích. Pokud jsou všude, tak to je k ničemu. Možná bych tvářenku použila jako oční stín

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tvářenky vypadají pěkně, akorát také moc nemusím, když obsahují třpytky :(
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tieň má úplne úžasnú farbu :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tá lícenka vyzerá skvele až na tie trblietky. Možno niekedy vyskúšal. Ďakujem za tip :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta ružová je veľmi pekná vyzerá tak prirodzene ☺inak od milani nevlastnim nič

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tu značku vůbec neznám ... ale je pravda, že já dekorativní kosmetiku moc nepoužívám. Vystačím si s řasenkou :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já bych od Milani chtěla vyzkoušet rtěnku/ rtěnky :)) Tvářenky se mi moc nelíbí, nemám moc ráda ty zapečené. Ty květinové jsou hezké na pohled, ale pro mě většina má úplně nepoužitelnou barvu :)
    Ale takhle na fotkách se mi to líbí, hezky se lesknou a vypadají pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tvářenky vypadají opravdu skvěle!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na Milani blushes som počula veľa dobrých ohlasov. Tá tvoja vyzerá krásne. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks