nedeľa, 4. októbra 2015

September Favourites

September sa prehupol do októbra ani neviem ako. Dni ubiehajú jeden za druhým a ja to vôbec nevnímam kvôli dlhším prázdninám. Bol to jeden z najlepších dní v septembri, keď som sa dozvedela, že sa nám semester z technických dôvodov skrátil o dva týždne. Veď kto by neskákal až po strop?
Z jednej strany sa budem musieť venovať viac samoštúdiu, pretože nie všetko stihneme na seminároch, no na druhej strane sa mi lepšie učí samej, radšej som doma ako v meste, kde študujem a navyše som nezmeškala prvý týždeň v škole, ktorý mal byť počas môjho pobytu v Londýne. Úvodný týždeň je vždy plný potrebných informácií o priebežnom hodnotení, seminárkach a projektoch a tak som mala celkom obavy z toho, že celý týždeň v Londýne budem myslieť na to ako budem všetko po príchode do školy doháňať, vybavovať, ospravedlňovať sa, zisťovať všetky možné termíny a témy... Takto som si Londýn užila naplno, bez zbytočných stresov a myšlienok na školu, ktorá sa mi začína tento pondelok.
V septembri som sa tiež konečne začala trochu krotiť a väčšinou som nejedla piate cez deviate. Dúfam, že to bude stále lepšie a lepšie. Priberanie cez leto presne vystihla Lucka tu. No nič už o všeličom. Prejdime k mojim obľúbencom za tento mesiac. 


Táto kabelka je proste zlatíčko. Je tak úžasná, že som si ju obľúbila hneď ako mi prišla domov. Zmestí sa mi tam všetko potrebné a je iná ako všetky ostatné, ktoré vidno v uliciach. Rovnako sú na tom aj topánky na štýl preppy. Trošku vyrásť, schudnúť, mať ten správny šmrnc a som v nich ako Spencer z PLL. To modré je áčková sukňa s tenučkej rifloviny. Áčkové sukne jednoducho milujem, pretože nemusím mať strach či nie je príliš obtiahnutá na bruchu alebo mi z nej zozadu nevytŕča zadok. Máte rovnaké problémy? :D 
Tyčinky od Raw Energy som si zamilovala, no v Anglicku som našla podobné od značky Nakd, ktoré boli oveľa chutnejšie. Obe značky však ponúkajú rôzne zaujímavé príchute za približne rovnakú cenu. Ak na ne niekde narazíte, určite vyskúšajte a nájdite tú svoju obľúbenú. 
Tento mesiac som prečítala asi len dve knihy a to Prázdne miesto od J. K. Rowlingovej a Veľký Gatsby od Fitzgeralda, ktorého som si zamilovala po prečítaní jeho krátkych poviedok. Plánujem nejaký knižný post, takže tam sa o týchto knižkách určite dozviete viac.

Z kozmetiky som si obľúbila paletku od Sleeku, hlavne kvôli jej praktickosti. Do Londýna som si nechcela baliť príliš veľa vecí a tak som v tejto paletke našla tiene a tvárenky. No a ďalej som niektoré tiene využívala aj ako farbu na obočie, rozjasňovač a púder. Recenzia tu.
Začala som tiež testovať čistiace mlieko od Weledy, ktoré má hustú konzistenciu až sa niekedy zle dostáva z flaštičky. Tiež mi celkom dráždi oči, ale v čistení je zatiaľ najlepším produktom aký som kedy mala. Vyčistila som si pleť obyčajnou pleťovou vodou dvakrát. Po druhýkrát na tampóne už neboli žiadne nečistoty, no keď som následne na to použila ešte toto mlieko bolo tam bordelu až až. Od Weledy si chcem tiež kúpiť čiastiacu vodu, ktorú som už vyskúšala vďaka vzorke a tiež sa mi zapáčila.


Posledným obľúbencom sa stala Zuzka z blogu Peackapples, ktorá momentálne postuje z úžasnej Kodane, no naposledy sa mi aj tak zapáčil jej outfit post a jej včerajšia recenzia MAC rúžov ma utvrdila v tom, že kúpu ďalších dvoch drahších rúžov v Londýne neľutujem. Jej posty sú veľmi zaujímavo písané a s takou ľahkosťou, že je to radosť vždy, keď pribudne nejaký nový. 

24 komentárov:

  1. Ta kabelka je úžasná a na ten blog se jdu mrknout :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu RAW tyčinky mám veľmi rada, aj keď ja osobne mam radšej proteinove :) v každom prípade.veľmi dobrý výber, ak chceš chudnut.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nejvíc se mi líbí ta kabelka
    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článek, kabelka je krásná a botičky mě naprosto dostaly. Koukala jsem po podobných, ale černých v F&F, ale nakonec jsem si je nevzala :(

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gatsbyho miluju, je to fakt geniální knížka :) Určitě se těším na knižní post, taky teď něco takového plánuju, protože miluju knížky! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty botičky jsou dokonalé a dokonalé jsou i odstíny rtěnek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Těším se na knižní post, protože Prázdné místo mi doma leží už od loňských Vánoc a ještě jsem se k tomu nedostala :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkná kabelka :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/nakupy-novinky-srpen-zari.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kabelka je krásna, tak isto aj super výber knižiek. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to je super, že si to takhle užíváš, já musím říci, že poslední dobou jsem také radši doma než ve městě, takže ani do školy na přednášky moc nechodím a radši si to studuju doma :) jinak ta kabelka je boží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvelý článok! :) Tie topánky vyzerajú úplne úžasne, nedávno som si kúpila tiež jedny na takýto štýl a úplne ich zbožňujem! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super vecičky! tá paletka od Sleeku vyzerá super, počujem o nej z každej strany a samé chvály:) a tieto topánky sú úžasné, len ja by som nevedela, ako ich nosiť a teraz na jeseň si skôr kúpim nejaké čižmy. Tak budem musieť počkať do jari a možno si ich zadovážim aj ja, hh
    tú sukňu by som rada videla celú, vyzerá úžasne :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som sa pri písaní zamýšľala, prečo som ju neodfotila celú :D

      Odstrániť
  13. Kabelka je pěkná, na mě ale dost malá. Důležitější je, že vyhovuje tobě. Paletka od Sleeku je super a líbí se mi, jak jsi ji využila skoro na všechno. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  14. máš krásny blog, keď budeš mať čas som zvedavá na tvoj názor na môj blog :) Prajem krásne blogovanie plné kreatívnych nápadov :)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. S těmi áčkovými sukněmi naprosto souhlasím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Taky budeme mít kratší semestr, ale až ten letní, ale tím líp :))
    A teda kabelka i boty jsou úplně krásný a úplně chápu, že mají své místo v oblíbencích :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks