štvrtok 8. októbra 2015

theBalm

Ubehol už nejaký ten piatok odkedy som uskutočnila svoju prvú objednávku zo stránky theBalm, no až teraz som sa dostala k článku o ich eshope pre Slovensko a Česko. Kozmetika theBalm je veľmi obľúbená a tak som dlho uvažovala, čo si objednať a či vôbec. Ako vždy ma presvedčila akčná ponuka. 

Na tomto eshope sa viackrát objavuje akcia 2+1 zdarma na akýkoľvek produkt, čo sa sakra oplatí! Keď som sa o tejto akcií dozvedela, neváhala som a dala som sa do vyberania. Akcia trvala až tri dni, takže, keď príde na budúce určite sa o nej včas dozviete. Vybrala som si veľmi obľúbený a ospevovaný rozjasňovač Mary-Lou Manizer, ktorý možno použiť aj ako očný tieň.
Ďalej som si objednala Balm Desert, bronzer a tvárenku v jednom, ktorý bol v tom čase novinkou tejto značky. A nakoniec timeBalm, teda korektor na tmavé kruhy pod očami, na ktorý som najviac zvedavá, lebo je to jediný z týchto produktov, na ktorý som zatiaľ nečítala žiadnu recenziu. 
Produkty som objednávala v nedeľu a v piatok mi už poštový kuriér doniesol balíček z Českej republiky domov. Poštovné je na stránke permanentne zadarmo. Všetky produkty boli dostatočne zabalené v bublinkovej fólií a celá krabička ešte vyplnená vreckami so vzduchom. 
Najlepšie je sa dopredu zaregistrovať, dostávať newsteller, aby vám neunikla nejaká akcia. Newsteller nie je vôbec prehnaný ako u iných stránok. Všetko na eshope je veľmi prehľadné, zrozumiteľné, platila som prevodom na účet. 
Takže s eshopom theBalm som naprosto spokojná a určite vám kúpu odporúčam. Líčite sa s niečím od tejto značky? Ste spokojné?

28 komentárov:

  1. Z ich eshopu som ešte neobjednávala, ale už som stihla vyskúšať Sexy Mamu aj Hot mamu. Určite by som tú akciu využila, idem sa registrovať :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. The Balm se mi strašně moc líbí, nemám ale zatím žádný produkt :) Možná časem až budu samostatně vydělávající, tak si něčím udělám radost :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. konečne :)) som teda zvedavá na recenziu či si niečo zaobstarám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám ten korektor a jak jsem byla nadšená ze světlého odstínu, tak mi pod oči absolutně nejde. :( Strašně se slévá do vrásek, tak jsem zvědavá, jak ti sedne, Ráda si počtu recenzi. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. The Balm miluju a timebalm zatím vůbec neznám. Těším se na recenzi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. The balm znám ale ještě jsem si nic neobjednala.Každopádně na tuto značku čtu samé chvály. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mary Lou je můj sen už strašně dlouho, tak snad si ho brzo pořídím :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mary lou manizer jsem si chtěla pořídit, ale nakonec vyhrál Benefit s Lush :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Od The balm ještě nic nemám. Jsem zvědavá na ten korektor, jak budeš spokojená. :-) Jinak to byla skvělá akce a je fajn, že mají poštovné zdarma.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já od nich mám transparentní pudr a nemůžu si ho vynachválit, takže se moc těším na tovu recenzi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Páči sa mi, táto značka, vyzerá veľmi lakavo aj keď som este nic nemala.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk na ktorom práve prebieha GIVEAWAY GIVEAWAY GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jééj krááásne ... pozývam teba a tvojich čitateľov do giveaway n mojom blogu
    http://www.londongirl01.blogspot.sk/2015/10/thank-you-so-much-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wau..moc se mi to líbí
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Strašně dlouho mám v plánu nějakou jejich kosmetiku vyzkoušet, ale bohužel jsem se k tomu ještě nedostala.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zatím od této značky nic nemám, ale často jsem na produkty koukala v UK, když jsem tam žila. Hodně mě lákají, ale mám té kosmetiky už příliš ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pořád koukám na Mary-Lou, ale pořád mám pocit, že jí nepotřebuju, ale jak dlouho vydržím odolávat, to nevím :))
    Tvůj nákup se mi moc líbí a těším se, že si za čas přečtu nějakou recenzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Já od The Balm ještě nic nezkoušela, ale třeba jednou :) Doufám, že budou recenze :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak na recenziu na ten Time Balm som váážne zvedavá, ak by to bolo vážne super, tak by som si to určite kúpila :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ešte od nich nemám nič :D ale vybrala si si fakt pekné veci :)
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tie dizajny sú proste dokonalé :) A už sa teším na recenziu!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tá stránka vyzerá super, idem tam okamžite mrknúť a teším sa, keď vyskúšaš a zrecenzuješ tieto pecky, hh!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. great!
    have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Mám doma Mary-Lou a je super, fakt multifunkkční líčidlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Koupila sis pěkné věcičky :) od této značky jsem zatím nic nezkoušela, ale moc se těším na tvé recenze :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  25. The balm znacku som neskusila, ale ich obali su nadherne :D

    www.leekralova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Achjooo, to jsem sakra hloupa, ze mi tato akce utekla, okamzite si musim zaregistrovat newsletter :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. (Bože konečne plním svoje rozhodnutie okomentovať ti nejaký článok. Dovidenia prokrastinácia!)
    TheBalm ma tiež už nejakú dobu láka, som teda zvedavá na tvoje recenzie. Najmä asi na ten Mary-Lou manizer, ale aj zvyšné dva produkty vyzerajú sľubne.
    Mňa napríklad až tak neláka slávna Nude Tude paletka (keby som ju dostala, tak skvelé, no za svoje peniažky by som si ju asi nekúpila)... ale veľmi ma pobavila BalmJovi, tú chcem už len kvôli tomu nápadu! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks