utorok, 20. októbra 2015

Two Bloggers Project (Dany Čuks ft. Ľúbezná) | Lips

Ahoj! Vítam vás pri novom malom projekte, ktorý sme si pre vás pripravili s Dany z blogu Livsnjutare. Spolu sme otestovali pár produktov a prinášam vám prvý z dvoch článkov, ktoré spolu uverejníme. Dnes sa v krátkej recenzií pozrieme na zúbok produktom na pery, konkrétne vám prezradím môj názor na balzam značky Carmex a na rúž Make Up Revolution v šťavnatej malinovej farbe. Ak chcete zistiť či sa naše názory na tieto produkty s Dany zhodujú alebo naopak líšia, nezabudnite navštíviť a určite aj sledovať jej blog

Začnem balzamom Carmex, ktorý je veľmi obľúbený v kelímku, no ja oveľa radšej uprednostňujem balzam v tyčinke a je jednoducho skvelý! Po nanesení mám na perách naozaj hrubú, ochrannú a tiež ako keby chladivú vrstvu balzamu, ktorá po chvíli vsiakne do pier a tie sú potom nádherne hydratované a bez šupiniek. Pery tak zostanú naozaj dlho a netreba ich pretierať každých päť minút ako to býva zvykom u iných balzamov. Balzam je okrem spomínaného chladivého a sviežeho efektu bez príchute a má takú lojovitú konzistenciu, ktorá zo začiatku vyzerá tuho, ale po priložení na pery sa krásne a hladko rozotiera. Určite ho odporúčam a do týchto chladných dní sa naozaj hodí. Balzam má 4,25 g, jeho cena sa pohybuje od 2,65 eura a nájdete ho aj v iných príchutiach ako vanilka, jahoda, čerešňa alebo limetka. 
Rúž od Make Up Revolution v odtieni Reckless zodpovedá svojej cene a teda nie je vôbec dokonalý. Pigmentácia je síce úžasná, ale perfektný na perách určite neprežije viac ako hodinku dve. Jeho konzistencia je taká balzamovitá, ľahko sa nanáša, ale aj schádza dole. Avšak nevysušuje a ani nezalieza do vrások. A odtieň! Ten jednoducho milujem, naozaj krásna farbička bez trblietok. Na obale sa mi páči jednoduchosť a hlavne farebný vrchnáčik, no podľa môjho názoru vôbec nezodpovedá reálnej farbe rúžu.  Rúž má 3,2 g a jeho cena sa pohybuje do dvoch euro. 

Máte skúsenosti s balzamom či rúžom od Make Up Revolution? Aký je váš obľúbený balzam?

22 komentárov:

  1. Ten carmex už musím konečně zkusit! a rtěnku této značky také vlastním a s tvým názorem na ni 100% souhlasím. Hodně se mi líbí ten odstín, škoda že u nás v drogerii není :(

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Carmex chci zkusit, ale potřebuju spotřebovat aspoň tak polovinu balzámů, co doma mám :D

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. môžem asi skopírovať komentár sem čo aj danke :D
    ja mám carmex taký tekutejší tuším jahodový a taktiež trošku štipká vďaka mentolu ( tuším :D ), no vonia úúúúžasne :)) neviem či je až taký expert na popraskané pery, na to mám iných záchrancov :D a nádherný odtieň rúžu od MUR :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta rtěnka má krásnou barvu, na rtech musí vypadat fakt hezky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. od Make Up Revolution som ešte nič neskúšala, ale celkom ma to láka, lebo to všetci chvália :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super nápad, oba články se mi moc líbí :) carmex bych chtěla vyzkoušet.
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super nápad! Ja mám jahodový Carmex v tube, no vadí mi jeho umelá aróma. Medzi moje naj balzamy patrí klasické labello, a teraz som si obľúbila Sierru Bees a Neutrogenu. No stále skúšam nové a nové :)

    Rada by som ťa i tvoje čitateľky pozvala do mojej giveaway :)
    Klaudy's shopping enjoyment - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nemám ani jedno...Mám jen Lip Smackery a tyhle jsem ani nezkoušela. Možná příště.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherná barvička
    www.roxi-blogg.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. u nás som tieto produkty nevidela
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten rúž vyzerá naozaj krásne :D
    leekralova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekne recenzie ste napísali s dany čuks:)) ona dokonca básničky:-D tento rúž som chcela ale som sa trochu krotila najprv musím pomíňať tie čo mám:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Skvelý nápad, super projekt! Carmex tiež zbožňujem, najmä na jeseň a zimu je to moja záchrana.

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  14. o tom carmex jsem už párkrát četla a i podle toho jak ty píšeš, opravdu stojí za to :))

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Carmex jsem ještě nezkoušela a odstín rtěnky je nádherný. Na rtech musí vypadat úplně skvěle. Škoda, že dlouho nevydrží. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ta barva je opravdu krasná. :) Ani jeden produkt jsem nezkoušela a o Carmexu jsem dokonce doteď neslyšela.
    Super recenze, kouknu ještě k Dany. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ta rtěnka má naprosto dokonalou barvu <3

    OdpovedaťOdstrániť
  18. rúž sa mi veľmi páči. Má krásnu farbu

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Carmex som ešte neskúšala, ale počúvam naňho samé chvály, tak mu už asi neodolám :) a ten rúž je božský, škoda, že dlho nevydrží:P

    Pozývam ťa na môj blog, kde prebieha SÚŤAŽ o kontaktné šošovky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks