streda, 28. októbra 2015

Wishlist

Potrebujem radu! Nejedná sa o žiadnu životnú krízu, ale o výber diára na rok 2016. Nikdy som kúpu tohto pomocníka nejak extra neriešila, napríklad ten posledný na rok 2015 je z Kauflandu. Teraz som sa nechala veľmi ovplyvniť týmto článkom od Sue, kde nám ukázala naozaj krásne kúsky.  
Samozrejme ma najviac zaujali diáre Moleskin, ktoré sú veľmi obľúbené a v ponuke nájdete denné, týždenné, rôznych farieb a aj edícií. Páči sa mi napríklad aj ich Star Wars diár, ale predsa len nie som zarytý fanúšik týchto filmov a navyše chcela by som niečo elegantnejšie. Malý Princ už je celkom mainstreamový, avšak tie diáre sú tak roztomilé, že rozmýšľam aj nad nimi. A nakoniec klasika: červený, čierny či výrazný citrónový? Pre denný z riadkami som sa už asi rozhodla, ale aký obal, akú farbu? Ach tá moja nerozhodnosť! Tiež sa mi páči týždenný ružový diár Brilliant od Prescogroup, ktorý je aj trošku lacnejší. A čo vy? Aký diár si plánujete zaobstarať? 
Môj Wishlist samozrejme nepozostáva len z diárov. Pár kúskov ma zaujalo aj na stránke Sheinside. Inak o 120€ kredit na túto stránku môžete súťažiť v halloweenskej giveaway u dolcezuzky alebo u Mademoiselle Iva. Tak šup šup, pravidlá sú úplne jednoduché.
Na Sheinside tiež existuje systém odmeňovania, teda za každý nákup dostanete body, za ktoré si neskôr môžete niečo kúpiť. Body tiež dostanete za uverejnenie hodnotenia či vašej fotografie v kúpenej vecičke. Ja som ich mala nazbieraných celkom dosť, ale nevyužila som ich kvôli vysokému poštovnému, ktoré však bolo minulý týždeň na 24 hodín zdarma. Neváhala som a pustila sa do vyberania. Nakoniec to vyhrali čierne šaty, ktoré ma nakoniec vyšli na necelých 5€ a ja vám ich určite ukážem v nejakom unboxingu. A ak si niečo vyberiete až do 3. novembra je poštovné opäť zdarma, takže bežte sa aspoň pozrieť na Shein
Pri vyberaní ma však zaujalo hneď niekoľko ďalších kúskov, no keďže sa snažím šetriť, odolala som im a teraz tu nad nimi môžem len slintať. Napríklad tieto čierne šaty si zo mňa asi robia srandu. Sú úplne nádherné, dokonalé a brala by som ich aj v bielej či béžovej. Ďalej ma zaujal kabát s kapucňou, ktorý vás zachráni v deň, keď bude snežiť a vy zabudnete čapicu! Tiež váš prípad? Veľké šály sú stále trendom tak ako aj khaki zimné bundy. Ešte, že hovorím. Bunda je kúsok, ktorý mi naozaj chýba a ja nikde nemôžem nájsť tú správnu. Nejaké tipy? 


A to by som nebola správny šúúmaniak, ak by na mojom wishliste chýbali nejaké krásne čižmičky. Na podpätku nad kolená som si už jeden pár zaobstarala v mojom obľúbenom CCC. No ešte by som si do botníka rada zaobstarala nejaké nízke a nejaké kotníčkové. A hlavne aj v inej farbe ako je čierna. Treba trošku oživenia do tohto šedivého počasia, ktoré budeme viac či menej musieť znášať až do marca. 

Už nejaký ten rôčik sú v móde faux fur vestičky či kožuchy a naneštastie ja už nejaký ten rôčik hľadám tieto kúsky za primeranú cenu. Nie, nebojte, nie som taká prieberčivá, ale vždy keď nájdem nejaký schopný kúsok je mi veľký alebo príliš dlhý na moju nízku postavu. A keď aj nájdem nejaký dokonalý 60 eur mi je ľúto. Ste na tom rovnako? Aký je váš momentálny wishlist? 


28 komentárov:

  1. Úplne si ma navnadila zaobstarať si nejaký pekný diár ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten růžovej diář...Kup si ten růžovej! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hľadala som už aj ja na nete diáre, ale viac ako 5€ je mi ľúto zaň daň, keďže častokrát naň zabúdam :D asi mi bude opäť stačiť len z Evy alebo z iného časáku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak teraz pre zmenu slintám ja nad týmito tvojimi kúskami :-D Ten šál je absolútne dokonalý, akurát že tiež potrebujem nový kabát a nikde nemajú nič, čo by ma zaujalo. No a z eshopov objednávať, ehm, čo ja viem. S mojimi väčšími prsiami to bez skúšania neriskujem. To mi pripomína ako som si pred dvoma rokmi v lete hľadala nejaké šaty na dovolenku. Vtedy boli hitom tie čipkované záležitosti a našla som niekoľko fakt superkrásnych kúskov, akurát som zakaždým v kabínke zistila, že šaty sa nejak nerobili pre ženy s väčším poprsím a od hrudníku dole som ich už nejako neprepchala :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chúďa, ja mám štastie, že mi väčšinou všetko sadne aj z týchto eshopov, takže ti určite nezávidím :)

      Odstrániť
  5. Tak teď jsi mě úplně dostala, diářky jsou krásné, ale ty bundy se mi líbí ještě víc! :D Nějakou pořádnou zateplenou bych potřebovala, protože je mi v zimním období permanentně strašná zima :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé kúsky! Diár si musím zaobstarať tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super wish list! Já si diář už několik let kupuji v knihkupectví od albi a jsem naprosto spokojená. Co se týče bund s kapucí, také bych nějakou takovou potřebovala. Ty šaty jsou nádherné! No a vysoké "kozačky" jsem si ještě bohužel nepořídila a pořád hledám :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten růžový diář je krásný! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Juj, taká bunda by sa mi zrovna páčila! A čižmičky sú úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám diár na rok 2016 od jednej pani ktorá ich vyrába takže handmade :) a je vážne krásny.Ale y tých hore by som si vzala asi ten rúžový :D
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten růžový je božský! :) Já mám jen takový obyčejný, teď se za to pomalu stydím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja diere riesim kazdy rok asi od septembra,pre mna je to hotova veda! Minuly rok som mala Paper Blank, ten bol super len je trochu drahsi- a tento rok som si kupila taky krasny v Sefte asi za 4€.Planovala som si kupit zase Paper Blank ale tento na mna vykukol a bola ta laska na prvy pohlad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten růžový diář je z nich asi nejhezčí :) Krásný wishlist, ty šaty by se mi také hodily :D :)
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty vesty a kožichy se mi vůbec nelíbí! Nevím proč, ale tomuhle trendu jsem prostě nikdy nepodlehla a ani nepodlehnu :D Naopak se mi moc líbí ty druhé botky :) Ze SheIn jsem si jednou objednávala šaty a dopadlo to katastrofálně, takže snad budeš mít větší štěstí než já :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Čo sa diárov týka, mne sa najviac páčia tie s Malým princom, myslím, že sú cute :) ale aj ten posledný je veľmi pekný. Tá súťaž vyzerá super- Možno sa tam skočím pozrieť, keď majú poštovné zadarmo a aj veci vyzerajú super :) Čižmy mám z minulého roka, ale také poločižmičky som si kúpila v New Yorkeri a som s nimi strašne spokojná. Tá čierna vestička vyzerá úžasne.. podobnú má a nosí moja spolužiačka :DD

    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Čo sa diárov týka, mne sa najviac páčia tie s Malým princom, myslím, že sú cute :) ale aj ten posledný je veľmi pekný. Tá súťaž vyzerá super- Možno sa tam skočím pozrieť, keď majú poštovné zadarmo a aj veci vyzerajú super :) Čižmy mám z minulého roka, ale také poločižmičky som si kúpila v New Yorkeri a som s nimi strašne spokojná. Tá čierna vestička vyzerá úžasne.. podobnú má a nosí moja spolužiačka :DD

    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mne sa veľmi páčia diáre s takým originálnym obalom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty diáře vypadají božsky - hlavně ten se Star Wars, ale tolik bych za něj nedala.. Ale už bych se pomalu měla dívat po diářích :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Skvělý wishlist. Nedávno jsem si taky kupovala diář a úplně mě dostal ten druhý kožíšek na posledním obrázku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Odpovede
    1. tie sú veľmi chutné, ale nepáči sa mi, že by som si musela sama dopisovať dátumy :) bolo by to otrasné :D

      Odstrániť
  21. Já si teď na zimu také moc přeju nějakýkabátek s kožíškovým lemem, jen jsem ještě stále nebyla moc úspěšná, tak mám v plánu vyrazit do Prahy, tak doufám, že aspoň tam pochodím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jééé, ty diáře jsou moc krásné. Mně se asi nejvíce líbí ten první :-) Je takový decentní.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Já mám jasno - chci Moleskine s Malým princem ♡ Z kabátů a bund se mi líbí něco ve stylu té poslední - tu nutně potřebuju! Stejně tak nějaké boty a vestičku.. Ale jak to vidím, tak nejdřív asi budu muset vyhrát v loterii.
    LoLa

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tie topánky vyzerajú fakt suepr :) Všetky by som zobrala :D OKAMŽITE

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY o bieliacu zubnú kúru a dve bieliace zubné pasty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks