streda, 11. novembra 2015

Avon očné tiene

Ahoj! Dnes vám opäť prinášam recenziu na očné tiene. Minule ma naprosto posadili na zadok duo očné tiene od Avonu (článok tu) a tak sa dnes pozrieme na zúbok quatro Nearly Naked a jednej paletke s ôsmymi rôznymi odtieňmi od tejto istej značky. Obháji si Avon v mojich očiach lásku k ich tieňom alebo nie? 
Obal je u oboch pevný, bytelný s dobrým zatváraním, čierny a teda celkom elegantný. U oboch sa tiež nachádza penový aplikátor a veľké zrkadielko. U paletky je tiež obal priesvitný, takže ľahko vidíte o aké odtiene sa jedná. 

V paletke, ktorá sa už však nepredáva, sa nachádza osem tieňov, šesť so shimmerom, hnedovínový a tmavomodrý bez shimmeru. Všetky sú celkom dobre pigmentované, dobre sa naberajú na štetec a nanášajú, okrem troch a to spomínané dva bez shimmeru a čierny. Tieto tri tiene sú ako keby veľmi zalisované a preto sa s nimi aj ťažšie pracuje. Ako vidíte najlepšie a najkrajšie sú: rúžovozlatý, žltý a svetlohnedý a tie aj z paletky používam najčastejšie.
Výdrž je, povedala by som, podpriemerná. Tiene sa aj z bázou veľakrát zlejú do jednej línie a aj keď na ruke vyzerajú celkom dosť pigmentované, po troch hodinách už naozaj na viečkach tie farby také výrazné nie sú. Ďalším negatívom je tiež dosť silná prášivosť u všetkých tieňov.  
U štvorice očných tieňov nájdeme so shimmerom len jeden a to ružový. Je zároveň najlepšie pigmentovaný. Pri ostatných musíte vrstviť aj tri vrstvy, aby ste dosiahli akú takú farbu. Takže pigmentácia nula bodov, prášia a aj s bázou celkom krátko vydržia, zlejú sa do jednej vrásky a skoro ani nedokážete rozoznať o akú farbu sa jednalo. Je to veľká škoda, keďže kombinácia farieb týchto tieňov je veľmi pekná.
Od Avonu určite odporúčam duo očné tiene, ktoré sú láskou už na prvý dotyk. Tieto však nestoja, až na výnimky z paletky, za nič. Aké tiene značky Avon ste vyskúšali vy? Ako ste spokojné? 

25 komentárov:

  1. Moc se mi líbí odstíny té větší paletky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oční stíny u Avon mi přijdou jako loterie. Někdy se jim podaří skvěle a jindy to nestojí za nic

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi ten hnědovínový! Ach jo ta kvalita, ta kvalita.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný článek :) ta paletka má nádherné odstíny, já mám od Avonu paletku stínů z řady Luxe a moc mi nevyhovují :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som už mala tiene od Avonu ,ale nič moc. Neviem, nejako ma Avon už tak neťahá ako niekedy. Asi je to tým ,že už poznám oveľa viac značiek, ktoré sú lepšie a stoja rovnako. Z avonu mám celkom rada rúže, len nikdy mi neprišiel taký odtieň ,aký som videla v katalógu :/.
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odtiene sú pekné, je celkom škoda tej kvality
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňa Avon celkovo veľmi neláka. Aktuálne mám od nich jeden rúž a odličovač. Tiene som asi nikdy nemala, ale po tejto recenzii to ani neľutujem. Tých tieňov je ale škoda lebo majú naozaj pekné odtiene.

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od Avonu mám jedny stíny co mají obal jako ty tvé napravo, ale mně teda vyhovují :)
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na té ruce vypadá ta pigmentace super . Od Avonu mám jen 2 produkty a nijak mě jejich dekorativka nenadchla :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na té větší paletce se mi vůbec nelíbí skladba stínů! Přijde mi, že k sobě prostě neladí. Naopak na té čtyřce se mi moc líbí, takže je fakt škoda, že nejsou tak dobrý :/ Stíny jsem ještě od Avonu nevyzkoušela, ale snad to přijde :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Avon mám hodně ráda, ale jejich stíny bych si nekoupila. Mamka ma 2 ty menší paletky, které mají nádherné kombinace stínů, ale pigmentace je příšerná. Když jsem je zkoušela, tak na víčku nebylo skoro nic vidět. Celkem mě to mrzí, protože odstíny mají fakt nádherné.
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  12. já jsem ještě stíny od Avonu nezkoušela, používám od essence a nemůžu se jich zbavit :D. Ale podle toho, co píšeš bych do těchto nešla ačkoliv obal se mi líbí :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Od Avonu mám v zásobě jednu paletku, ale ještě jsem ji nezkoušela. Škoda, že nevydrží, protože na ruce vypadají skvěle.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Odstíny jsou moc hezký, více se mi líbí ty z menší paletky :) Z Avonu už jsem zkoušela leccos, ale stíny na oči ještě ne

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ta větší paletka je mega! Konečně nejde o sto odstínů jedné barvy a člověk s tím dokáže něco málo i vytvořit. Její barvy mě doslova pohltily a nemůžu odtrhnout oči, takže už píšu mé avon lady, hahaha.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ja používam tiene Avon, podobne ako na pravo maš ty, ale minula som len najbledší odtieň :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ja osobne nemám dobré skúsenosti s aovonovými tieňmi, ale možno to chce len odskúšať ich viac :-) Táto plaetka vyzerá super!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. very interesting post ! nice pics ! keep working dear !

    www.madamedaria.blogspot.com if you like my blog , please follow me I will follow you back

    OdpovedaťOdstrániť
  19. TÁ väčšia paletka je nádherna, sú tam tmavé ale aj svetlé farby :) www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ja avon tiene vôbec nemám ale pokukávala som po tej štvorici očných tieňov a konkrétne tieto maju krásne farby take nie moc výrazné. No kedže mám teraz doma dosť očných tieňov tak zatiaľ nekupujem

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Je to škoda, protože barevně vypadají stíny vážně úžasně. Pro ten zlatý bych zabíjela ♥

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks