piatok, 13. novembra 2015

bionatural

Chmúrne časy prinášajú chmúrne fotky. Srandujem! Len už bola akási tma, keď som sa dostala k otváraniu balíčka z eshopu s prírodnou kozmetikou a drogériou BIOnatural. Už dávnejšie som na ich instagrame vyhrala súťaž o desať eurový poukaz a tak som si vybrala dve pleťové vody od českej prírodnej značky Saloos, konkrétne Tea Tree a Lemon Tea Tree. 

Obe pleťové vody majú 100 ml, stáli okolo 4,7 eura a sú určené pre mladú, problematickú pleť. Mali by čistiť, osviežovať a ukludňovať pleť i pokožku celého tela. Takže niekedy si s nimi pretriem aj chrbát, kde sa mi občas vie vyhodiť tiež nejaká vyrážka. Používam ich ráno aj večer, obe majú krásnu sviežu vôňu, nijak nedráždia pokožku, ani oči. Pleť vyčistia priemerne, nemám pocit, že by nejak vysúšali alebo pleť sťahovali. Tiež však nemám pocit, že by mojej problematickej pleti nejak extrémne prospievali, ale páči sa mi ich sviežosť a to hlavne tej citrónovej. 
S nákupom na eshope nebol žiaden problém, balíček prišiel dobre zabalený a asi do 8 dní ho doniesol kuriér. Síce ma dosť štve, že na väčšine eshopoch nemajú možnosť doručenia klasickou poštou. Kuriér je drahší a navyše ma neskutočne otravuje to telefonovanie, keďže väčšinou nie som doma, ale v meste, kde študujem. Ja si radšej nájdem lístok v schránke a prejdem sa na poštu. A s poštou som nikdy nemala žiaden problém, maximálne niekedy natrhnutá obálka. Ako to máte radšej vy? Skúšali ste už pleťové vody od značky Saloos? 



26 komentárov:

  1. Produkty vyzerajú fakt super :) a určite i pekne vonaju, keďže su kvetinové.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají fakt hezky, mám ráda produkty s výtažky z tea tree :) Já osobně přes kurýra ještě nic neměla, taky preferuju poštu nebo uloženku) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S tou poštou a kuriérom úplne súhlasím. Občas ma aj odradí nákup pre tak drahé poštovné... :/ Inak od saloos som nikdy nič neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já se na ně už delší dobu chystám. Nejspíš si o některou napíšu ježíškovi. :) A s poštou naprosto souhlasím.
    KattyLife
    KattyLife - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám rada hydrofilné odličovače. Sú skvelé ,mala som asi 4 alebo 5 balení. Kvetinovú vodu som mala ružovú a moc ma nenadchla.
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bionatural mám veľmi rada, vyhovuje mi veľmi ich ponuka a ceny sú super. Navyše, ten nový dizajn je výborný. A tiež mi viac vyhovuje pošta ako kuriér :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. taktiež nemám rada kuriéra, lebo tiež väcsinou som nebola doma a inde nebol ochotný to zaniesť a otravovali sme susedou... des :D a nemám žiadnu skúsenosť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mám pocit, že dnes za to doručenie dáš všade veľa peňazí :/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já jsem od Saloosu ještě nic nezkoušela, ale uvažovala jsem právě nad jedním z těchto produktů, jen pořád ne a ne se rozhodnout :D :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z týchto dvoch tá lemon, je ešte sviežejšia :)

      Odstrániť
  10. Já mám ten Lemon Tea tree olej taky, zatím ho moc ale nepoužívám, protože mám momentálně menší kožní problém, takže zatím nevím, jaký je. Každopádně souhlasím, taky mě otravuje to telefonování, jestli jsem doma atd. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Presne súhlasím s tebou!Kuriérska služba pri doručovaní ma tiež vždy neskutočne otravuje,, tiež nemám čas sedieť celý deň doma a čakať na kuriéra, alebo sa s ním dohadovať 3 dni.
    Inak značku Saloos poznám, majú fajn produkty, uži si tie tvoje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Saloos Tea Tree som mala a nejaký úžasný efekt nemal, ale pekne voňal :D neviem, možno tebe sadne viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Saloos úplně miluju a poslední dobou se hodně zajímám o bio kosmetiku a snažím se objevovat i další značky :)) Konkrétně tyto dva výrobky jsem ještě nezkoušela, ale věřím, že z nich budeš nadšená, mě ještě výrobky od Saloos nikdy nezklamaly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Saloos mám strašně ráda! Mám jejich pleťovou vodu tea tree a jsem s ní moc spokojená. Věřím tomu, že lemon tea tree voní dokonale.

    A co řekne tvá nutella?

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Produkty vyzerajú naozaj lákavo :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ešte som neskušala, ale stým kurierom úplne súhlasím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Oba musí krásně vonět, ale já jsem je bohužel nikdy nezkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vypadá to vážně skvěle... :)
    http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ty fotky jsou takové magické, líbí se mi to :D Telefonování kurýrů je otravné, zvlášť, když vezou balíček v 11, kdy jsi v práci a další možný termín je další den zase v 11, když jsi v práci... Jsem zvědavá, jaké budou pleťové vody v akci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Takže Bionatural už nema možnosť doručenia klasicky poštou? Tak to sa mi teda nebude páčiť pri najbližšej objednávke :-(
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Pošta vs. kurýr - to máme naprosto stejně! Taky jsem z toho kolikrát na nervy, když běhám po městě a u toho se snažím sladit čas s kurýrem, který na mě po telefonu ječí, že kde jako jsem, protože on stojí přede dveřma a nikdo neotvírá :-D
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks