utorok, 17. novembra 2015

Lookfantastic Box | Skin

Ahoj! Krásny utorok vám prajem. Ako si užívate voľný deň? Ja sa dnes budem venovať hlavne škole, ale ešte predtým vám chcem predstaviť štyri produkty, ktoré sa nachádzali v LookFantastic boxe, ktorý som pre vás nedávno otvárala v tomto článku. Všetko sú to cestovné balenia, ale dostatočne veľké na to, aby som si niektoré z nich stihla oblúbiť. 

Napríklad také sérum od značky Caudalie. Je veľmi ľahučké, rýchlo sa vstrebáva, kvôli príjemnej, vodovej konzistencii a navyše vás rozmazná aj svojou neskutočnou vôňou. Vonia ovocne, jahodovo a sviežo. Pleť nijak nedráždi a stačí ho naozaj kvapka na celú tvár, takže aj dlho vydrží.
Po sére na pleť vždy nanesiem sorbet rovnakej značky, ktorý má o niečo zvláštnejšiu konzistenciu, ako keby zrazenú, a nevonia tak krásne. Krém značky Caudalie je veľmi ľahký a rýchlo sa vstrebe. Pleť ani oči nedráždi, nevysúša, ale kvôli ľahkej konzistencii by som nepovedala, že by ľuďom so suchou pleťou vyhovoval.
Po oboch výrobkoch som nezaznamenala nejaké výrazné zmeny na mojej tvári, no tým, že pleť tak rozmaznávajú, mám po nich vždy pocit, že celá žiari a vyzerá lepšie. 
Čistiaci gél Bliss je ako iné čistiace gély, nevidím v nich nikdy žiaden rozdiel. Má v sebe malinké čiastočky, ktoré pleť trochu opracujú, ale nijak nedráždia. Pleť nie je po použití začervenaná, napnutá alebo podráždená. 
Codace peelingový krém je naopak iný ako ostatné peelingy. Má naozaj krémovú konzistenciu a čiastočky sú tiež veľmi jemné. Po nanesení na pleť ho do nej vmasírujem až ho skoro vôbec necítiť a tobôž nie vidieť. Po zmytí peelingu však nemám taký ten pocit maximálne čistej pleti. Napriek tomu som si ho tiež veľmi obľúbila, no jeho cena je veľmi vysoká, takže si ho v plnom balení asi nikdy nekúpim.
Vyskúšali ste už niektorý z týchto produktov? Poznáte nejaký dostupnejší krémový peeling? 

15 komentárov:

  1. Koukám na to sérum, představovala jsem si jak hrozně drahé bude, ale zas tak strašné to není. Nalákala jsi mě na něj tou vůní. :) Ale ani o jedné z těhlech značek jsem dodnes neslyšela.
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neskúšala som žiadny z produktov, ktoré opisuješ,, ani som nepočula o týchto značkách :) Každopádne veľmi zaujímavá recenzia.. Tiež som odskúšala pár peelingov, ktoré mali tak jemné čiastočky, že boli v podstate nanič :)

    ladyminimalism.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechny produkty vypadají zajímavě, já bych nejraději vyzkoušela asi ten peeling, bohužel ta cena je vazne vysoka :/ Já jsem celkem spokojená s peelingem od Avonu :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nepoznám produkty vôbec, ale sérum z opisu vyzerá dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tieto produkty vôbec nepoznám, no najmä to sérum od Caudalie ma dosť zaujalo :) A čo sa týka peelingov, tak žiadny krémový som zatiaľ ani nemala, no teraz som si obľúbila gélový z rady sébium od Biodermy.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musím sa priznať, že o týchto značkách som zatiaľ vôbec nepočula, takže som si o nich naozaj rada prečítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyhle znacky vubec neznam, ale serum nevypada vubec spatne :) Ja pouzivam merunkovy peeling Freeman, ktery je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tyhle znacky vubec neznam, ale serum nevypada vubec spatne :) Ja pouzivam merunkovy peeling Freeman, ktery je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Produkty vyzerajú užasne, ale o žiadnej s týchto značiek som ešte nepočula :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj ja túto značku vôbec nepoznám a peeling ti tiež moc neviem poradiť, lebo na tvár žiadny nepoužívam, no ak na nejaký prídeš budem rada ak o tom urobíš príspevok :) vzájomné sledovanie?

    Inak ak chceš zvýšiť počet svojich followerov, klikni na tento post (dozvieš sa viac):

    Chceš sa blogom zviditeľniť?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. O této značce jsem ještě neslyšela! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aj pre mňa sú to nové značky.. :) Krémových peelingov je strašne veľa, stačí zájsť do najbližšej drogérie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veci v boxe vyzerajú super :)

    Pozývam ťa na vianočnú súťaž: http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks