utorok, 24. novembra 2015

New in

Naposledy ste si v new in článku mohli prezrieť moje úlovky z Londýna a teraz som tu zas s nákupmi za posledné dva mesiace. Je toho podľa mňa celkom dosť a tak to nebudem zbytočne obkecávať a vrhnime sa hneď na to. Ďalší takýto článok sa tu objaví snáď až po Vianociach rovno s darčekmi, pretože chvíľu pred Vianocami mám aj narodeniny, tak sa vám isto budem chcieť pochváliť.


Yves Rocher: najlepší dvojfázový odličovač očí z bio nevädze, nude gél lak v odtieni 03.Beige radieux, šampón pre žiarivé vlasy s výťažkami z citróna, vzorka parfému Quelques Notes d'Amour, čistiaca pleťová voda, ktorá je dobrá na problematickú pleť a ovečka k nákupu zdarma 

sprcháč Yves Rocher s perfektnou vôňou kávy

ústna voda Colgate, pasta Sensodyne pre DM skautov, matný Essence lesk v odtieni 06 Soft Nude, Rimmel Apocalips Lip Lacquer v odtieni 401 Aurora, kokosový olej značky Coco's z miestneho obchodu

rúž She Magic Colours v hnedom jesennom odtieni 165, báza pod očné tiene Catrice v odtieni 010

moja obľúbená toaletka Bruno Banani Pure Woman, rúž Essence odtieň Oh so matt 15, Weleda oživujúca pleťová voda s výťažkami z hamamelisu pre všetky typy pleti, Toni&Guy tvarovací spej na vlasy s morskou soľou, štetec Ebay za necelé 2 eurá, ktorý vôbec nie je zlý výpredajové Essence  Irresistible vanilla latte 08 a Miss Sporty 112 Amber tiene
Nedávno ma oslovil eshop Bioruža s ponukou spolupráce a ja som si vybrala zosvetľujúci pleťový krém, šampón a kondicionér. Tiež mi ponúkli soľ do kúpeľa, ktorá je novinkou na ich eshope a pribalili tiež tonu vzoriek, takže sa čoskoro tešte na recenzie.

svetrík a konečne vysnená vestička z Primarku
sveter Primark, šortky boohoo
sukňa boohoo, najlepšie sediaca riflová bunda Cropp
Šaty zo SheInside, ktoré som spomínala tu, už prišli a sú úžasné. Ako to pri mojich storkách s čiernymi šatami býva, majú jednu chybičku krásy. Napriek tomu, že sú vo veľkosti XS sú mi trochu veľké a neviem či sa ich oplatí zužovať. Každopádne budú mojimi obľúbenými počas vianočných sviatkov.
Čo ste si za poslednú dobu kúpili vy? Používate stylingové spreje na vlasy?

22 komentárov:

  1. Budeš musieť pribrať do šiat počas Vianoc :D inak to nevidím :)) a pekné úlovky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. SPoustu krásného oblečení i kosmetiky :) Dvoufázový odličovač od YR mám taky zrovna rozdělaný. Stylingové spreje nepoužívám, jen ochranný sprej před teplem (pokud si zrovna chci žehlit vlasy) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá riflová bundička je úplne krásna. Teraz mám rada aj také svetríky, ako máš ten sivý z Primarku. Od S.he (či.ako.sa.to.píše) mám taký fialový rúž a je tiež úplne super. Inak tie šaty vyzerajú super. Pokiaľ na tebe nejak veľmi nevisia, tak možno ani nevadí, že sú trochu väčšie. :)

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeee skvělá vestička i riflová bunda. Na nákup v YR se taky chystám. Jen tam mají tolik skvělých věcí, že nevím, co všechno si vybrat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Samé super věci. Já nevím, že YR vyhovuje všem kromě mě :-)
    Apocalips mám taky moc ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne vecičky a o kozmetike ani nehovorím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. YR odličovadlo a šampon jsou nejlepší! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Páni, ses rozšoupla :) pěkná sbírka novinek :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  9. parádne úlovky, očne tiene, a rúž sa mi páčia, a kávový sprcháč pôjdme okuknuť :) a som zvedavá na recenzie tej Ružovej značky :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj ja mám práve v článku zahrnutý jeden produkt od YR :-) Krásne vecičky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To oblečenie... DOKONALÉ . :*
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Líbí se mi bundička a šedý světřík! Odličovač od YR miluji!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak přesně tenhle sprcháč oc Yves Rocher s kávovou "příchutí" miluju ! Ta vůně je neskutečně reálná :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásny "new in" :) Yves Rocher som istý čas mala skutočne rada, hlavne ich šampóny :) mimochodom, tá vesta je skvelá :3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Fúha, riadne veľa si toho pokúpila. V Yves Rocher rada objednávam, dekoratívku veľmi nie, ale sprcháče a telové mlieka od nich mám veľmi rada. Z oblečenia si si kúpila samé pekné kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ta ovečka v YR je fakt rozkošná! Moc se mi líbí tvoje nákupy, dvoufázový odličovač nebo bázi od Catrice bych hned brala :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Kopec skvelých kozmetických noviniek ! :) Ale aj tam sa mi najviac páči sveter a vestička z Primarku :3
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  18. to je vecičiek :D tá vesta z Primarsku je veľmi zaujímavá, môže vyzerať super na tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ta kožešinová vestička je nádherná! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ta báze od Catrice je opravu nejlepší z drogerie :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Jee, tolik věciček z Yves Rocher ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Naprosto jsem se zamilovala do vesty, džísky a kraťásků! Super! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks