štvrtok, 5. novembra 2015

Spotrebované

Ahojte krásky! S koncom každého mesiaca si na tomto blogu môžete prečítať mojich favoritov. V októbri som sa však skôr snažila viac produktov spotrebovávať ako nakupovať a objavovať nových obľúbencov. Dnes si teda ukážeme aké produkty som za tento mesiac stihla spotrebovať, aké si znovu kúpim a aké u mňa už nenájdu využitie.



Mesiačikový detský krém od Weledy som dostala od mojej obľúbenej Moničky a používala som ho hlavne večer. Bol ľahký, rýchlo sa vstrebával, pokožku nijak nezaťažoval, ale ani nezlepšil jej stav. 
Deosprej od Baley síce veľmi nefunguje proti poteniu, ale majú na výber naozaj skvelé kombinácie vôní, ktoré sa držia aj po celom dni v škole. Neobsahuje hliník a nezanecháva ani biele škvrny na oblečení. Za tú cenu je to teda celkom výhodná kúpa, nie je to must have, ale niekedy si ho isto kúpim znovu. 
O micerálnej vode BioPha som písala tu. Pleť nedráždila, nevysúšala a dobre ju vyčistila. Túto som dostala v swape, no určite si ju ešte niekedy kúpim sama. Určite je porovnateľná aj s micerálkou od Biodermy, no pollitrové balenie tejto dostanete za necelých 6 euro v DMke. 
Toaletná voda Bruno Banani Pure Woman je moja srdcovka už asi 4-5 rokov. Je to kvetinovo ovocná vôňa, no aj napriek tomu nie je príliš sladká. Mnohokrát ju cítim aj na druhý deň, takže jej výdrž je dosť obstojná a určite si čoskoro kúpim ďalšie balenie. 
Denné pleťové mlieko na akné Clearskin Prodessional od Avonu je ľahká emulzia s chemickou vôňou. Oveľa radšej som ho používala iba večer, keďže sa mi zle pracovalo s korektorom, keď som si ho dala ráno. Zo začiatku trochu dráždilo, ale potom už bolo všetko v poriadku a počas jeho používania som niekedy mala pocit, že moja krupička na čele je trochu menej výrazná. Možno si ho niekedy kúpim znovu.

Šampón značky Sebastian som spomínala v minulom poste s otváraním LookFantastic boxu a keďže kondicionér rovnakej značky ma sklamal, tak letel hneď do koša a nie je na fotke. Produkty si určite nekúpim a ani nebudem znovu skúšať.
Čistiace pleťové mlieko od Weledy už mám aj vo veľkom balení a zbaví ma aj toho najposlednejšieho zostatku líčenia. Dráždi však oči a dosť vysušuje, čo na obale popierajú. Určite vám však o ňom poviem viac, keď dopotrebujem veľké balenie. Jemná čistiaca voda rovnakej značky je už na mojom wishliste, pretože už len táto malá vzorka ma presvedčila o tom, že je perfektná. 
Od Weledy som tiež vyskúšala mandľový krém na tvár a bol veľmi dobrý. Pleť pekne hydratoval, rýchlo sa vsakoval, nedráždil. Nie je to však krém určený pre moju pleť a tak si ho znovu tak skoro nekúpim. 
Krajkový púder od Dermacolu je veľmi obľúbený a aj v mojej kozmetickej taštičke sa stal tiež akousi stálicou. Vydrží riadne dlho, pekne zmatní pleť a ja už teraz používam ďalšie balenie. 
Krému na tvár s harmančekom a vlčím makom z rady Naturals od Avonu  už končila záruka a tak som ho využila na ruky. Neviem teda aký je na tvár, ale na ruky bol ako stvorený. Ani príliš vodový, ani príliš tuhý a zároveň ľahký a celkom rýchlo sa vstrebávajúc hydratoval moje ruky na dlhú dobu. A to aj vtedy, keď som bola na brigáde, ktorá dáva mojim rukám poriadne zabrať.
Vzorku borovicového šampónu od Natura Siberica som dostala v BioBeauty krabičke. Šampón voňal krásne po citrusových plodoch. Vlasy by mal zanechať nadýchané a plné objemu, no nič také sa u mňa nekonalo. Vlasy som mala ako vždy a ani tá krásna vôňa v nich nevydržala.
Balzam na pery Yves Rocher s príchuťou Karité krásne voňal, ale nehydratuje úplne stopercentne a tak som si musela pretierať pery skoro neustále.
Linky na oči v pere síce ešte dosť dobre kreslia, no mám ich už neviem ako dlho a tak letia do koša. Tá od She sa navyše často odtláčala na viečko, rozpíjala sa a nešla ani poriadne odlíčiť. Linku od Essence som používala rada, ale nie je to čisto čierna farba a po nejakom čase stratil jej štetček svoj tvar a tak sa linka ťažšie nanášala.
Aká je vaša októbrová bilancia? Nakúpili ste viac ako ste spotrebovali? Ktorý z produktov poznáte a používate? A naopak, ktorý by ste si nikdy nekúpili? Som zvedavá!

12 komentárov:

  1. tá voňavka je aj moja the best ♥ ak som nemala minimálne 5 balení, tak ani jedno :)) aspoň ty si krémik dopotrebovala, mne na tvári robil šarapatu :)) deo od balei milujem pre ich cenu a vône :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kokoosovej deodorant? musím mít! :O :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujala ma ta micelárka, u nás som ju v DMke zatiaľ nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. škoda, že se u nás ta bio micelární voda neprodává

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ju videla zatiaľ v každej DMke kde som bola, takže skús pozrieť tam :)

      Odstrániť
  5. Pěkný článek :) z těchto produktů jsem měla jenom linky od Essence a byly celkem fajn, ale už mám jiné favority, jinak když se nad tím teď tak zamyslím, tak jsem si v říjnu skoro nic nekoupila ani nespotřebovala :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám od Weledy ráda všechny přípravky, ale musím říci, že mandlovou řadu mám nejradši, ta je pro mě jako dělaná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super veci:)..to pleťové mlieko z Avonu si možno objednám! A o značne Weleda som počula iba samé chvály, takže pri najbližšej návšteve DM-ky si od nej niečo kúpim:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. balzam yves rocher som mala staršiu verziu a bol teda užasny, a avon naturals krem na tvar som si kupila nedavno s medom rozmýšľam či ho tiež nebudem používať na ruky pretože majú písane naturals prirodné a popri tom tomu nič nenasvedčuje:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Biopha micelárku som chcela vyskúšať a ak sa podobá na Biodermu ,tak to bude skvelé ,lebo Biodermu mám rada, ale tá cena... :) Ja som mala linku od Essence ,ale absolútne sa s ňou nič nedalo namaľovať, použila som ju asi 2x a potom mi došli nervy.
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bruno Banani Pure Woman ♥ To je moje láska! Bez ní už nedám ani ránu a jelikož mi dochází tak se těším na Jěžíška :D A má vážně výdrž. Kromě prázdnin se s ní voním téměř každý den a vydrží mi rok. Je úžasná :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks