utorok, 3. novembra 2015

WalkTrendy

Ázijské eshopy sú v poslednej dobe na blogoch veľmi diskutovanou témou. Nakupovať alebo nenakupovať? Veľa skúseností vyzerá asi takto: nesedí veľkosť, nanič kvalita, umelé materiály, smrdí to, nezodpovedá obrázku... 
Ja mám po pravde s azíjskými eshopmi zatiaľ väčšinou dobré skúsenosti. Záleží hlavne od toho, čo si vyberáte. Napríklad mám koženkovú bundičku, ktorá je úplne perfektná a nikde som podobnú ani nevidela. Je presne podľa mojich predstáv, krásne sedí, má perfektný strih a je zo super materiálu. 
Dnes vám predstavím jeden z tých podľa môjho názoru lepších. Je ním eshop WalkTrendy, ktorý ponúka mnoho kúskov, ktoré som nikde inde nevidela. Lebo povedzme si na rovinu: na väčšine ázijských eshopov nájdeme vždy ten istý tovar. 


Dodacia doba bola neskutočne dlhá! Už som si zvykla, že ázijská pošta sa polepšila a tovar zvykol prichádzať už do 2-3 týždňov. Pri WalkTrendy to trvalo presne 53 dní. Objednávala som v nedeľu, v utorok prišiel mail o pripravovaní tovaru a nakoniec poslali v štvrtok a odvtedy to trvalo strašne dlho, kým to ku mne prišlo. Pritom na stránke uvádzajú dodaciu dobu okolo 25 dní. Nevadí, nakoniec som sa dočkala, balík prišiel a ja som nebola oklamaná. Poštovné je zadarmo po celom svete.


Všetok tovar bol zabalený v jednom uzatvárateľnom vrecku. Dva zo štyroch produktov niesli visačky práve WalkTrendy, dva visačky vôbec nemali. Kvalita tovaru závisí kus od kusu. Prvé môžete vidieť čierne šaty, majú super hrubší materiál a sedia veľmi dobre. Sú trochu kratšie, takže vyššie dievčatá by s tým asi mali riadny problém.
Druhým je biele tričko, ktoré má vzadu rozparok a bude tak super na budúce leto. Po jeho vytiahnutí z balíčka som bola dosť naštvaná, lebo mi prišlo strašne široké, ale po oblečení sedelo perfektne. Materiál je taktiež veľmi príjemný na dotyk a je tiež taký hrubší. 
Na šatách sa nachádzala informácia o materiáloch, žiaľ len po čínsky (asi), na tričku sa informácia vôbec nenachádzala. Ako však vravím oba kúsky sú veľmi príjemné, nesmrdia žiadnou chémiou a určite to nie je materiál, ktorý by sa hneď prederavil či inak poškodil. 

Ďalším tričkom je čierne s nápisom Muse. Ak to aj mysleli len ako obyčajný nápis, ja som si hneď predstavila obľúbenú kapelu. Materiál je síce tenší, ale aj tak stále príjemný a vôbec nesmrdí. 
Posledným kúskom sú šaty, ktoré tiež vyzerali širšie, ale po oblečení sedeli super. No majú podstatnú chybičku krásy. Presvitajú a to riadne! Takže sklamanie veľké a vôbec neviem čo s nimi. Strašne som sa na ne tešila a takto ma sklamali. To isté sa mi stalo už minule tu. Nechápem ako môžu vyrobiť priesvitné šaty, tričko ok, ale celé šaty? Ale viem si ich krásne predstaviť k obtiahnutým džínom a čižmám na vysokom podpätku. Veď dnes sú šaty s nohavicami trendy, čo myslíte? 
Ja som teda spokojná na 80%. Tie biele šaty ma fakt naštvali, no ostatné kúsky sú naozaj super a rada ich nosím. Máte skúsenosti s týmto eshopom? Nakupujete oblečenie v ázijských eshopoch?

25 komentárov:

  1. Ja som objednávala len na Aliewpresse, je to fakt super ale oblečenie si neobjednávam :/ tvoje veci sú však krásne :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já raději nikde něobjednávám, celkem se bojím :D i když anglicky trochu umím, tak se bojím, že něco špatně pochopím a nedoplatím se a také se bojím toho dodání... :) JInak to co ti došlo, vypadá dobře ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já s oblečením z asijských eshopů nemám problém ani tak s kvalitou, ale s tím, že mi je skoro všechno malé. :D Jsem celkem vysoká. Koupila sis krásné věci, škoda těch šatů. :)

    Zvu tě k sobě na giveaway.
    KattyLife - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechny kousky jsou krásné jen škoda, že ty šaty prosvítají, myslím si, že jinak by byly krásné :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já si takto oblečení nenakupuji, ale je to fajn. Hodně mi vždy vadí ta dlouhá doba než balíček ke mně přijde, protože jsem hrozně nedočkavá. :-D Pěkné věci ti přišly, nejvíce se mi líbí černé tričko s nápisem Muse, taky jsem si představila hned kapelu.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezke kousky, skoda, ze ty saty jsou prusvitne :) Ja parkrat zkousela objednat obleceni z Aliexpress a kvalita jak kdy, jinak jsem zatim zadne asijske eshopy s oblecenim nezkousela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezke kousky, skoda, ze ty saty jsou prusvitne :) Ja parkrat zkousela objednat obleceni z Aliexpress a kvalita jak kdy, jinak jsem zatim zadne asijske eshopy s oblecenim nezkousela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já bych asi neměla odvahu si objednat oblečení přes internet, i v obchodech docela bojuju s velikostma, nedokážu si představit, jak bych dopadla tady :D. Ale vybrala sis moc hezké kousky :)
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Oblečení z e-shopu celkově moc nenakupuji, jediné co jsem jsem si oblíbila je zoot ;), ale to první bílé tričko s tou indiánskou rukou je hezké ;)

    Miška

    OdpovedaťOdstrániť
  10. S takýmito e-shopmi ešte skúsenosť nemám, pretože mám pred nimi stále rešpekt, ale možno raz vyskúšam. :) Pekné kúsky. :)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já jsem ještě nic z takovýhle e shopů neobjednávala... Ale věci jsou to pěkné! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja mám s ázijskími eshopmi taktiež dobré skúsenosti :) pred časom som si objednala obal na mobil, na ktorý sa veľa obalov zohnať nedá takže som z toho mala trochu strach, či bude pasovať. A krásne naň sadol, ako uliaty :) krásne tričká mimochodom! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Z tejto stránky som ešte nenakupovala, ale milujem shopping na takýchto ázijských stránkach. Samozrejme, mám skvelé, ale aj menej skvelé skúsenosti.. Ale čo sa týka oblečenia, stále prišlo všetko tak, ako som chcela :)
    A chválim biele tričko s hamsou chválim, veľmi sa mi páči :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já jsem netrpělivá, mě by nevadilo čekat a bála bych se právě té průhlednosti, ale nikdy neříkej nikdy, třeba to někdy zkusím:))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  15. O tomto eshope počujem prvá krát.Mám skúsenosti s dresslinkom a aliexpressom a niektoré veci stoja fakt za nič :D ale kvalita zodpovedá cene.Inak všetky veci sú krásne ale 53 dní je veľa aj na mňa :D
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  16. chcem fotky na postave ! ale tie šaty vyzerajú bombovo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. néé, som tučná a škaredá :D

      Odstrániť
    2. daj si facku! :D vôbec nie si ani jedno ani druhé!

      Odstrániť
  17. Krásne vecičky, určite ti robia radosť. :)

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. wau to biele tielko je krásne ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ach ♡♡ jakmile jsem viděla tričko s nápisem 'Muse' a ještě k tomu, že je posloucháš, ihned jsem se rozzářila. Muse znám už strašně dlouho a v mém životě je beru už jako samozřejmost :3 moc krásné kousky :3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks