sobota, 26. decembra 2015

Christmas Gifts | Part one

Prvý povianočný post a čo iné by to mohlo byť ako darčeky! A keďže som mala aj narodeniny, je ich naozaj veľa a tak to radšej rozdelím do dvoch postov. Plus som ešte vyhrala pár súťaží, ktoré vám tiež musím ukázať, aby ste vedeli na aké recenzie sa môžete tešiť. Ja, ako človek zvedavý, takéto posty úplne milujem a tak sa vrhnime rovno na to. 


Šedá kabelka je z New Yorkeru a aj keď nemám rada malé kabelky s uškami, táto bola taká roztomilá, že som si ju hneď vypýtala na narodeniny. Mikina je tiež narodeninovým darčekom, o ktorom som však vôbec nevedela. Takáto krátka bude určite super ku šortkám a sukniam s vysokým pásom.


Skladanú sukňu hľadám už pár rokov. Táto nie je úplne podľa mojich predstáv, ale určite si ju obľúbim kvôli materiálu. Je hrubší a teplučký, takže skvelý teraz na zimu. Fanúšikovských tričiek nie je nikdy dosť, hlavne, keď sa jedná o Harryho Pottera.

Čapka som si kúpila sama na facebookovom bazári a handmade krabička potešila najviac. Urobil mi ju na narodeniny ujo a jeho suseda ju ozdobila servítkovou technikou. Jeden z najkrajších darčekov vôbec.

A najroztomilejšie papuče k tomu. Ach tie mašličky! 

Doktor Živago je klasika, ktorú som v bazári tiež nemohla nechať. DVD som našla v Tescu len za 2,5 a keďže ten film milujem, hneď letelo do košíka. A kozmetika Freedom je novinkou v Pepcu a tak sme sa tam s Monikou trošku hrabali, až som si vybrala lak a pre maminu lesk, no nakoniec si ho asi nechám ja.
Weleda si pre nás prichystala novú radu starostlivosti o ruky a nechty a mne sa ju celú podarilo vyhrať. Výhrou je aj sprchovacia pena vlastnej značky eshopu BioBeauty a krém L'Oréal, ktorý som vyhrala na portáli Kam za krásou.



Ďalšia nádielka, ktorú som získala v súťaži SebiumFriends s Biodermou. Je to skoro kompletný rad, chýba len Sébium Hydra.

Ďalšie knihy a roztomilé rukavice od brata.

Kabelka od maminy, ktorú už nosím asi mesiac, ale nedalo sa jej odolať a nechať jej ju, aby mi ju dala už pod stromčekom. Najradšej nosím malé kabelky a veľké len do školy a tak mi takáto stredná kráska stále chýbala.


A druhým darčekom od maminy boli hnedé čižmičky, ktoré sú sakra nepohodlné aj napriek hrubšiemu podpätku! Tiež vám opätky robia často problém? 

30 komentárov:

  1. Černá kabelka a hnědé boty se mi líbí hrozně moc :) Sada od Biodermy je určitě super

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow tebe sa toho podarilo povyhravat tento mesiac :) gratulujem!

    A na opatky si len treba zvyknut ja ine topanky hadam ani nenosim a je to vazne len o zvyku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty kabelky jsou nádherné ♥ No a to je super, že jsi vyhrála skoro celou řadu od Biodermy, to bych si taky nechala líbit! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj super darčeky:)
    Šedá kabelka je naozaj rozkošná a po tej mikine sa musím obzrieť:)
    A na výhry si mala naozaj veľké šťastie!
    Topánočky vyzerajú super, škoda tej nepohodlnosti:(
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, tričko Harryho Pottera je prostě boží :D. Řekla bych, že mám stejné boty, nebo aspoň hodně podobné a mě se v nich naopak chodí moc dobře, příjdou mi docela pohodlné :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krasne darecky :) Moc se mi libi ta mala sediva kabelka. A tyhle tuzky na nehtovou kuzicku od Weledy mam taky, tak jsem zvedava, jak s nimi budes spokojena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krasne darecky :) Moc se mi libi ta mala sediva kabelka. A tyhle tuzky na nehtovou kuzicku od Weledy mam taky, tak jsem zvedava, jak s nimi budes spokojena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné darčely. Tie kabelky sú fakt krásne. Milujem kabelky takéhoto štýlu. Inak aj topánky sú üžasné

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekne darceky. Najma Bioderma a Weleda by sa pacili aj mne. :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty boty jsou úplně nádherné! S podpatky nemám vůbec problém, takže tohle by mi nevadilo :) Čapka a Biodermu bych taky brala, krásný dárky. -L

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pěkné dárky, Ježíšek byl štědrý :)

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Juj aké krásne darčeky! :-) Tie topánky vyzerajú krásne no škoda, že ti sú nepohodlné. A tá šedá mini kabelka. Wow! Nádherná. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty boty jsou božský :) a to s tím HP - nádhera! :D <3
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc hezké dárky! Super knížky a trička!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásné dárečky! Ta černá kabelka a hned boty pod ní se mi moc líbi - nádhera!

    Bomb Cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ta kabelka z New Yorkeru je úžasná! <3

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásne botky, mikina s kabelkou na prvou obrázku budú spolu vyzerať super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak já se tu asi uslintám k smrti. Ty knihy, Bioderma, kabelky, boty.. Skvělý dary!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Cizmicky vyzeraju super, skoda, ze su nepohodlne. A to by som podla podpatku hadala, ze sa v nich bude krasne vykracovat. Biodermu mam rada.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď práve, hrubší opätok pre mňa skoro vždy znamená pohodlie, ale teraz akosi nie :) snáď zmäknú a bude to lepšie :)
      Ďakujem vám všetkým za milé komentáre, dúfam, že ste to nebrali ako nejaké chválenie! Sama mám rada takéto články, pretože sa rada pozriem, čo ostatní dostali :D som taký malý zvedavec :P

      Odstrániť
  20. úžasná mikinka a krásné kabelky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. len jedno napíšem bombové tričko to so starwars ! ♥ úplne pecká !

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ooo tá sivá kabelka je skvelá, asi som sa zaľúbila♥

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ta první kabelka je láska na první pohled!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks