piatok, 18. decembra 2015

Christmas | Outfit inspiration

Už len šesť dní a sú tu Vianoce! Už ste rozmýšľali, čo si oblečietie na jeden z najkrajších večerov celého roka? Alebo sa ešte chystáte tento víkend na vianočný večierok? Mám tu pre vás pár inšpirácií, ktoré som vytvorila. Sama by som hneď niekoľko kúskov brala do šatníka, tak dúfam, že sa budú páčiť aj vám! 
Christmas outfits #02

Hrubšie preppy kárované šatičky musia byť neskutočne pohodlné a teplučké. Nemusíte sa báť, že vám z nich bude trčať ramienko alebo sa vám bude vyhŕňať sukňa. Navyše sa ľahko dajú skombinovať s čiernymi čižmičkami a kabelkou. Keďže na límčeku sú už malé ozdoby, doplnkov už netreba veľa. Brošňa v tvare vločky či perličkové náušnice? 
Červená je síce typickou farbou Vianoc, ale ani bordovou nič nepokazíte. Navyše sa takéto šaty dajú ľahko zladiť zlatými či béžovými doplnkami, s ktorými to však netreba opäť preháňať, lebo by sa bili s tou krásnou čipkou na šatách. 
Christmas outfits #01
Rolákové šaty sú tento rok veľmi obľúbené, no ja som stále nenašla tie správne. Máte nejaký tip? Opäť bordobé doplnky ako stvorené k šatám, pričom úplne milujem špicaté čižmy a na hrubšom podpätku určtite nebudú nepohodlné. Pri druhom outfite som asi myslela na Arianu Grande, ale celkom sa mi výsledok páči. A čo vám? 
Christmas outfits #04
Mojim najobľúbenejším kúskom v zime sú šortky. Rôzne materiály a vzory. Koženkové som si kúpila už minulý rok. Síce nezahrejú, ale skvelo vyzerajú s hocičím. Zaujímavé topánky určite rozbijú všetku nudu, ktorá nás bude obklopovať až do marca, keď bude teplejšie. Nuda tiež určite nebude s kabelkou výraznej farby a klobúkmi, ktoré sú tiež za posledné roky veľmi obľúbené. A blúzky s viazaním? To chceš! 
Christmas outfits #03
A nakoniec niečo pre odvážne na silvestrovskú party. Kam sa chystáte osláviť príchod nového roku? Ja ešte neviem, ale viem, že si oblečiem moje čierne šaty s flitrovaným červeným vrškom. Určite to však opäť netreba preháňať s doplnkami, pretože šaty sú samy o sebe jedným veľkým pokladom. 

28 komentárov:

  1. Krásné outfity, nejvíce se mi líbí ty krajové bordó šaty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wau každý jeden by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ještě jsem nepřemýšlela nad tím, co si obleču a na vánoční večírek se bohužel nikam nechystám. Outfity jsou nádherné a i já bych si pár kousků vzala do svého šatníku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi podarené sety ... naj sa mi asi páči prvý a štvrty, ale aj ostatné su krásne :)

    Zapoj sa do vianočnej súťaže o ceny v celkovej hodnote 100 EUR
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/12/vianocna-sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Překrásné outfity. Musím říci, že se mi líbí všechny :))

    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásné outfity. :)
    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Naozaj super outfity:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty flitrové jsou pro mne nej! Jsou téměř dokonalé, jen by mohly mít kratší rukáv. Tento mi přijde takový "babský"

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super outfity!!! Ty první šaty jsou rozkošné a pak mě dostaly ty inspirované Arianou..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krasna inspirace, hrozne se mi libi ty cervene semisove saty, jako mala jsem mela takove cerne semisove saty s dlouhym rukavem a bilym limeckem, podobne jake Wednesday Addams :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krasna inspirace, hrozne se mi libi ty cervene semisove saty, jako mala jsem mela takove cerne semisove saty s dlouhym rukavem a bilym limeckem, podobne jake Wednesday Addams :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty první vínové šaty a pak ty třpytivé šedé se mi líbí úplně nejvíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tie bordové topánky ♥ práve som sa zamilovala!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Och, tá druhá "koláž" alebo druhý obrázok tak vážne prekrásny výber!:)

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásne kombinácie :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Vianočnou giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Veľmi sa mi páčia tvoje inšpirácie. Určite si viem takéto niečo predstaviť aj pri Vianočný stromček


    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moc krásné outfity! nejvíce se mi líbí ty první vínové šaty a ty zlaté flitrované. Já si ale vždycky říkám, jak se nastrojím a pak si stejně vezmu to nejpohodlnější co mám a na gauči se pak pohodlně koukám na pohádky :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Moc krásné outfity! nejvíce se mi líbí ty první vínové šaty a ty zlaté flitrované. Já si ale vždycky říkám, jak se nastrojím a pak si stejně vezmu to nejpohodlnější co mám a na gauči se pak pohodlně koukám na pohádky :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Skvelý článok a prajem ti Krásne Vianoce :)
    sydneysleek

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Super outfity, nejvíc se mi líbí ty první bordo šaty, ty jsou úplně kouzelné) Na žádný vánoční večírek se nechystám, jen takové posezení s kamarádkami dneska u mě doma...Na Štědrý večer asi zvolím nějakou sukni a košili :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  21. The post is so great! Thank you so much for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. krásne! super článok opäť :) tie prvé kárované šaty by som brala hneď :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Krásně poskládané outfity! U mě vyhrává asi ten třetí :) PS: Poslední třpytivá varianta taky nemá chybu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Boží outfity, všechny se ti skvěle povedly! :) Nejvíce se mi líbí 2,3 a 4 :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  25. No vôbec by som sa nepohnevala, ak by som všetko z toho mala v šatníku xD

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Jů, to jsou krásné outfitové inspirace! :)
    Jednou bych si přála zažít, abychom se ke šťědrovečerní večeři všichni krásně oblékli, upravili.. ale na to nějak vždycky bohužel není čas :(

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  27. To jsou nádherný outfity :) já budu mít asi šaty nebo sukni :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks